Κόστος Βελτίωσης του Jimny

Οτι δεν υπάγεται στις άλλες κατηγορίες

Κόστος Βελτίωσης του Jimny

Δημοσίευσηαπό George-Toumpa » Τετ Ιούλ 01, 2009 3:25 pm

Καλησπέρα σας! Είμαι νέο μέλος και γράφτηκα διότι είμαι στην αναζήτηση αγοράς ενός jimny. Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας, καθώτι είμαι εντελώς άσχετος. Έχω δει μερικά jimny με μεγάλο ύψος (πολύ περισσότερο από 6-7 πόντους) και θα ήθελα να κάνω κάτι ανάλογο. Μπορείτε να μου πείτε ένα μέσο κόστος για τα παρακάτω (ξεχωριστά για το καθένα):

- θέλω να δώσω αρκετό ύψος, αλλάζοντας αναρτήσεις, ζαντολάστιχα, άξονες κλπ (οτι χρειάζεται και πόσο κοστίζει)
- πόσο κοστίζει η εμπρόσθια μπάρα
- πόσο κοστίζει ο εργάτης
- πόσο κοστίζουν οι έξτρα προβολείς

Βασικά θέλω από την εμπειρία που έχετε οι περισσότεροι, να μου πείτε μέσο κόστος των παραπάνω (δλδ όχι τα πιο μάπα ανταλλακτικά, αλλά ούτε και τα ακριβότερα) καθώς επίσης και το κόστος περίπου των εργατικών που θα χρειαστούν για να μου τα περάσουν.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Γιώργος
Προσοχή! Η φύση εκδικείται!
George-Toumpa
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 01, 2009 3:14 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό DRIM_ON » Πέμ Ιούλ 02, 2009 2:48 pm

Καλώς όρισες Γιωργο και ξεκινάμε απο το συμαντικότερο. Τί θέλεις να κάνεις με τ' αμάξι σου;!!!!!!!
Τί είσαι διατεθημένος να χάσεις, μ' αυτά που ονειρεύεσαι να φτιάξεις;
Τί μάρκας πράγματα θές να βάλεις στ' αμάξι;
Και πόσο "σωστά" θες να στήσεις τ' αμάξι σου!
Το μόνο που σου λέω για ένα πολύ προσεγμένο και καλά στημένο αμάξι τα κόστη είναι μεγάλα (μπορεί +ένα αμάξι), με πολύ προσωπικό τρέξιμο και ψάξιμο.
Για τιμές ψάξε σε βελτιωτές του χώρου και όχι δεξιά κι αριστερά και πάντα με καθαρή εικόνα του τι θές να φτιάξεις! Όσο για εμπειρία έχουμε όλοι μια κοινή, την ΨΑΞΕ ΨΑΞΕ. Αυτά από 'μένα, με το καλό να βρείς τον Τζιμάκο που θές!
www.talanta.gr
Συνεχής στο 13!
Άβαταρ μέλους
DRIM_ON
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 24, 2008 9:33 pm
Τοποθεσία: Ανα το Αιγαίο


Επιστροφή στο Εξοπλισμός Γενικά

Μέλη σε σύνδεση