Αρχίζοντας απο το μηδεν

Οτι δεν υπάγεται στις άλλες κατηγορίες

Δημοσίευσηαπό sakman » Δευτ Οκτ 29, 2007 7:28 pm

JEO έγραψε:Ειμαι κρυωμενος και η γυναικα μου με εξορισε στο παλιο μου σπιτι Σακη...... :rofl:

Το αποτελεσμα της αυξησης της ροικης ταχυτητας ειναι η μεγαλυτερη πληρωση του θαλαμου καυσης στον ιδιο χρονο. Πιο πολλη βενζινη και οξυγονο= καλυτερη καυση. Επιτυχανεται δε, με ροικη εξελιξη στην εισαγωγη. Δηλαδη με εξωμαλυνση των σημειων εκεινων που προκαλουν αντισταση στον αερα.

Ναι οντως θα της ελεγα να παει να φτιαξει κανα μουσακα αλλα μονο και μονο γιατι τον κανει ωραιο. :hug:



ΣΩΣΤΟΣ – ΣΩΣΤΟΣ , και περαστικά :thumbsup: :thumbsup:

Και που είσαι Θοδωρή , κάνε μια προσπάθεια να έρθεις στο Ζέπελιν αύριο , με κανα δυό βοτκούλες θα περιορίσεις τα συμπτώματα του κρυολογήματος .-- :offtopic: OK - OK
Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε από κοντά.

mod: Παρακαλώ πολύ να σεβόσαστε το θέμα της κάθε ενότητας.
Άβαταρ μέλους
sakman
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Τρί Μαρ 13, 2007 7:05 pm
Τοποθεσία: Βριλήσσια + Ηλιούπολη

Δημοσίευσηαπό Voyager » Τρί Φεβ 12, 2008 8:51 pm

Γιατί λένε ότι δεν πρέπει να βάζουμε 4χ4 όταν οδηγούμε στην άφαλτο και σε αυτοκινητόδρομο γενικότερα; Πάντως η αλήθεια είναι ότι σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 50 χ.α.ω. δέιχνει να ζορίζεται ή είναι η ιδέα μου;
Άβαταρ μέλους
Voyager
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 10, 2007 1:16 am

Δημοσίευσηαπό J.P. » Τετ Φεβ 13, 2008 1:44 am

Voyager έγραψε:Γιατί λένε ότι δεν πρέπει να βάζουμε 4χ4 όταν οδηγούμε στην άφαλτο και σε αυτοκινητόδρομο γενικότερα; Πάντως η αλήθεια είναι ότι σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 50 χ.α.ω. δέιχνει να ζορίζεται ή είναι η ιδέα μου;


Δημιουργείται "κουρδισμα" στον κεντρικό άξονα μετάδοσης της κίνησης. Δυστυχώς δεν έχω το απαραίτητο θεωρητικό και πρακτικο υπόβαθρο να αναλύσω σε βάθος το συγκεκριμένο θέμα, γι' αυτό φίλε Voyager θα σου απαντήσω με μία εικόνα:

Εικόνα

Εάν θέλεις μία λεπτομερέστερη εξήγηση για την αιτία της παραπάνω βλάβης μπορείς να διαβάσεις το άρθρο που συνοδεύει την εικόνα ΕΔΩ. Το άρθρο είναι στην αγγλική γλώσσα. Επίσης, η εικόνα δείχνει το σπασμένο Transfer Case ενός Jeep Grand Cherokee μετα από ~240χλμ διαδρομής σε επιφάνεια με καλη πρόσφυση, με χρήση τετρακίνησης. Μια ζημιά που παρεπιμπτόντως είναι και αρκετά ακριβή, αν δε κάνω λαθος.

ΠΟΤΕ δε χρησιμοποιούμε 4x4 στο Jimny μας όταν η επιφάνεια που κινουμαστε έχει καλά επιπεδα πρόσφυσης (άσφαλτος, πατημένο χώμα, τσιμέντο, κτλ) :!:
Άβαταρ μέλους
J.P.
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2007 12:39 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο-Κρήτη

Δημοσίευσηαπό Voyager » Πέμ Φεβ 14, 2008 7:42 pm

:shock: Αρκετά τρομακτικό μπορώ να πω!
Πολύ κατατοπιστικό το Link, THX!
Άβαταρ μέλους
Voyager
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 10, 2007 1:16 am

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τετ Απρ 07, 2010 10:31 pm

Επειδή εχω λιγο καιρο το jimny και επειδη εχω πολυ μικρη εμπειρια στο χωμα ηθελα ρωτησω τα εξης:
ποτε χρησιμοπουμε τα αργα?
στο χωμα χρησιμοπουμε μονο τετρακινηση?
στην λασπη ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε την γρηγορη η την αργη τετρακινηση?
Ευχαριστω εκ των προτερων
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Πέμ Απρ 15, 2010 7:21 pm

Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι ακριβως ειναι το "σασι τυπου σκαλας"?
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Απρ 15, 2010 9:46 pm

Σε ενα αυτοκίνητο χειάζεσαι μια μηχανή με τα παρελκόμενα της , την μετάδοση , την καμπίνα των επιβατών και τα μέρη της ανάρτησης με τους αξονες ή πχ τα ψαλίδια και τα ελαστικά που συνήθως πάνω τους στηρίζονται ολα τα άλλα .

Η καρότσα του αυτοκινήτου , η καμπίνα δλδ και το αμάξωμα που περικλείει την μηχανή στο Jimny στηρίζονται πάνω σε ενα πλαίσιο τύπου σκάλας.
Στο πλαίσιο στηρίζονται η μηχανή το σασμάν και το τράνσφερ .
Τα μέρης της ανάρτησης με ελαστικούς συνδέσμους συνδέονται πάνω στο πλαίσιο .

Σε ενα αυτοφερόμενο αμάξωμα ολόκληρο το αμάξωμα παίζει τον ρόλο της καμπίνας και του πλαισίου . Η ανάρτηση συνδέεται πάνω στο αμάξωμα .

Η μπορείς να το δείς αλλιώς .
Οτι έγραψα για το αυτοφερόμενο ...και ..

Στο jimny ένα μέρος του αμαζώματος ειναι ενισχυμένο και σε σχήμα Η και ονομάζεται τυπου σκάλας πάνω στο οποίο στηρίζεται με μη ελαστικούς συνδέσμους το υπόλοιπο αμάξωμα .

Για περισσότερα αν ενγουστάρει ο ΙΚΕ να σου εξηγήσει και γιατί το πλαίσιο τυπου σκάλας είναι μια ξεπερασμένη μπούρδα.
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Παρ Απρ 16, 2010 6:43 am

Ευχαριστω πολυ,κατατοπιστικοτατος.
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Παρ Απρ 16, 2010 9:20 am

http://www.jimnyclub.gr/garage/

Γιωργο δες εδω
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Παρ Σεπ 09, 2011 9:52 pm

Καλησπέρα σε όλους! Κοιτούσα για ζάντες και είδα να γράφει "offset"... 10%, 20%... Τι είναι πάλι τούτο??? Για το Jimny τι παίζει?
:help: :help: :help:
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Σάβ Σεπ 10, 2011 12:45 pm

Δεν ειναι σε ποσοστο. Το οφσετ μπορει να ειναι + ή -. Αυτο που δειχει ειναι η διαφορα του κεντου της ζαντας απο το σημειο που δενουν τα μπουλονια. Πρακτικα οταν η ζαντα εχει αρνητικο οφσετ σημαινει οτι η ροδα βγαινει πιο εξω και κερδιζεις πατημα ενω αν ειναι θετικο ο τροχος μπαινει πιο μεσα. Για παραδειγμα οταν λεει -10 σημαινει πως οι τροχοι θα βγουν 1cm.
Οι πεντακτινες του Jimny εχουν +13 (δεν ειμαι σιγουρος να το επιβεβαιωσει και καποιος αλλος) . Αν εχεις σκοπο να σηκωσεις το αμαξι λιγο και δε βαλεις αποστατες καλο θα ηταν να παρεις ζαντες με σρνητικο οφσετ.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Σεπ 10, 2011 7:59 pm

offroad_master έγραψε:....... Αν εχεις σκοπο να σηκωσεις το αμαξι λιγο και δε βαλεις αποστατες καλο θα ηταν να παρεις ζαντες με σρνητικο οφσετ....


ώπα τώρα με μπέρδεψες ...

Θα το σηκώσω +4 .. θέλω αποστάτες ????
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Σάβ Σεπ 10, 2011 8:33 pm

Κανονικά ναι....αλλα δεν ειναι αναγκεο για αυτο το ηψος ο Αντονις πχ δεν φοράει ουτε ο Χρηστος ....ενω εγω και ο Γιώργος φοράμε! γινεται πιο στα8ερο με τους αποστατες λογο του ψηλώματος με αποστατες σε πλάγιες κλίσεις και στροφες!
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Σάβ Σεπ 10, 2011 10:08 pm

Eυχαριστώ!!! :D
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Σεπ 10, 2011 10:57 pm

Ακομα και με νορμαλ υψος, ενα μικρο ανοιγμα των μετατροχιων παντα καλο κανει. Δεν εχουμε σαυροειδη αυτοκινητα. 4Χ4 ειναι.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εξοπλισμός Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron