Αρχίζοντας απο το μηδεν

Οτι δεν υπάγεται στις άλλες κατηγορίες

Αρχίζοντας απο το μηδεν

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Απρ 13, 2006 10:39 pm

Ενα τόπικ για όλες τις απλές ή μη απορίες (σχετικά με αυτοκίνητα..), οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε, απο το τι είναι το μπουζί μέχρι τι είναι η πολική ροπή αδράνειας ρωτήστε το εδώ.

Χιλιάδες εμπειρογνόμωνες στην διάθεσή σας :D

ΥΓ. Δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις, μόνο χαζές απαντήσεις!!


Ευρετήριο θεμάτων:

-Τι είναι η πολική ροπή αδράνειας?
-Τι ειναι το μπουζι?
-Τι είναι το δυναμό?
-Τι είναι το συγχρονιζέ ?
-Τι είναι το μουαγιέ?
-Τι είναι η ζανφόρ (αντιστρεπτική ράβδος)?
-Τι είναι το σινεμπλόκ?
-Τι είναι τα κωρονοπήνια?
-Τι είναι η ζυγοστάθμιση τροχών επάνω στο αυτοκίνητο πως ακιβώς γίνεται??
Τελευταία επεξεργασία από IKE και Παρ Σεπ 29, 2006 2:17 am, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3919
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Πέμ Απρ 13, 2006 10:41 pm

τι είναι η πολική ροπή αδράνειας?
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Απρ 14, 2006 10:52 am

:confused:

Η πολική ροπή αδράνειας είναι η αντίσταση ενός σώματος στην περιστροφή. Όπως ορίζουμε την αδράνεια σαν αντίσταση προς την μετακίνηση και ενα βαρύ σώμα έχει μεγαλύτερη αδράνεια απο ενα αλαφρύ επειδή είναι δυσκολότερο στο να μετακινηθεί έτσι και ενα σώμα με μεγάλη πολική ροπή αδράνειας είναι δυσκολότερο να περιστραφεί απο ενα σώμα με μικρή πολική ροπή αδράνειας.

Η διαφορά είναι πως ενώ η αδράνεια είνια αντίστοιχη της μάζας, η πολική αδράνεια δεν εξαρτάται μόνο απο την μάζα αλλα και απο την κατανομή της.

Πχ: Ενα Jimny με εργάτη μπροστά και πίσω είναι λιγότερο νευρικό και ευέλικτο και αρκετά πιο αδρανές στις αλλαγές κατευθηνσης απο ενα ίδιο χωρίς εργάτες ακόμα και αν έχουμε τοποθετήσει τους δύο εργάτες (όχι πακιστανούς!) στο πίσω κάθισμα.
Αυτό συμβαίνει επειδή στην πρώτη περίπτωση οι μάζεις είναι απομακρυσμένες απο τον άξονα περιστροφής και δημιουργούν μεγάλες ροπές ενώ στη δευτερη είναι κοντά στον άξονα και η επιρροή τους είνια μικρή.

ΥΓ. Το σωστό είναι να ορίσουμε την αδράνεια όχι σαν αντίσταση στην μετακίνηση αλλα σαν αντίσταση στην αλλαγή κινητικής κατάστασης.
Τελευταία επεξεργασία από IKE και Παρ Σεπ 22, 2006 7:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3919
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Απρ 17, 2006 11:03 am

Πώς βρίσκουμε το σωστό πάχος και των αριθμών σπειρών για τα 2 ελατήρια ενός coilover ?
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Δευτ Απρ 17, 2006 12:25 pm

IKE έγραψε::confused:

Η πολική ροπή αδράνειας είναι η αντίσταση ενός σώματος στην περιστροφή. Όπως ορίζουμε την αδράνεια σαν αντίσταση προς την μετακίνηση και ενα βαρύ σώμα έχει μεγαλύτερη αδράνεια απο ενα αλαφρύ επειδή είναι δυσκολότερο στο να μετακινηθεί έτσι και ενα σώμα με μεγάλη πολική ροπή αδράνειας είναι δυσκολότερο να περιστραφεί απο ενα σώμα με μικρή πολική ροπή αδράνειας.

Η διαφορά είναι πως ενώ η αδράνεια είνια αντίστοιχη της δύναμης, η πολική αδράνεια είναι αντίστοιχη της δύναμης και δεν εξαρτάται μόνο απο την μάζα αλλα και απο την κατανομή της.

Πχ: Ενα Jimny με εργάτη μπροστά και πίσω είναι λιγότερο νευρικό και ευέλικτο και αρκετά πιο αδρανές στις αλλαγές κατευθηνσης απο ενα ίδιο χωρίς εργάτες ακόμα και αν έχουμε τοποθετήσει τους δύο εργάτες (όχι πακιστανούς!) στο πίσω κάθισμα.
Αυτό συμβαίνει επειδή στην πρώτη περίπτωση οι μάζεις είναι απομακρυσμένες απο τον άξονα περιστροφής και δημιουργούν μεγάλες ροπές ενώ στη δευτερη είναι κοντά στον άξονα και η επιρροή τους είνια μικρή.

ΥΓ. Το σωστό είναι να ορίσουμε την αδράνεια όχι σαν αντίσταση στην μετακίνηση αλλα σαν αντίσταση στην αλλαγή κινητικής κατάστασης.



Ευχαριστώ, :thumbsup:
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Απρ 18, 2006 1:29 pm

P έγραψε:Πώς βρίσκουμε το σωστό πάχος και των αριθμών σπειρών για τα 2 ελατήρια ενός coilover ?


αυτό δεν είναι αρχίζοντας απο το μηδέν αλλα αρχίζοντας απο το 71397. Ειδικοί εμπειρογνόμωνες συντάσσουν πόρισμα αλλα εως τότε το τόπικ αυτό ειναι για απλές ή για βασικές απορίες, τι είναι το μπουζί πχ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3919
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Απρ 18, 2006 4:41 pm

ou reeeeeeeeeeeeee :rant2: :tongue: :whistle: :evil: :confused:


:slap: :hehe: :hehe:
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό nikos tzanetAKIS » Τρί Απρ 18, 2006 11:47 pm

Τι ειναι το μπουζι????? :confused: :confused:
nikos tzanetAKIS
 
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 06, 2005 6:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό gkantemo » Τετ Απρ 19, 2006 12:51 am

Γιατί γελάτε?????????? :evil: :evil: :evil:
Εγώ δε ξέρω τι είναι το μπουζί! :whistle: Θα το εξηγήσει κανείς??? 8)
Άβαταρ μέλους
gkantemo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 1:03 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Απρ 19, 2006 11:56 am

To μπουζί

To μπουζί (σπινθηριστής στα ελληνικά) είναι ενα μικρό εξάρτημα που τοποθετείτα στο πάνω μέρος της κεφαλής του τετράχρονου κινητήρα. Δείτε το σχήμα:

Εικόνα
(spark plug = μπουζί)

Είναι συνδεδεμένο με τον πολλαπλασιαστή και όταν το καύσιμο μίγμα έχει συμπιεστεί ο πολλαπλασιαστής κάνει μια απότομη εκφόρτιση ρεύματος υψηλής τάσης και το ρεύμα καταλήγει στις δύο ακίδες του μπουζί. Εκεί δημιουργείται σπινθήρας και αναφλέγει το μίγμα για να γίνει η καύση.

Συνήθως οι κινητήρες έχουν ένα μπουζί ανα κύλινδρο το οποίο βιδώνει επάνω στην κεφαλή. Επάνω του με ένα κλιπάκι (μπουζόπιπα) εφαρμόζει το καλώδιο που του δίνει ρεύμα.

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3919
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό gkantemo » Τετ Απρ 19, 2006 12:02 pm

Thanx! :thumbsup: οι υπόλοιποι που γελάνε με γειώσανε ε?????? :giveup:
Άβαταρ μέλους
gkantemo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 1:03 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nikos tzanetAKIS » Τετ Απρ 19, 2006 4:37 pm

Τι ειναι δυναμοσ και ποια η χρηση του :roll: :roll: :roll: :roll:
nikos tzanetAKIS
 
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 06, 2005 6:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό gkantemo » Παρ Απρ 21, 2006 5:51 pm

Λοιπόν εγώ ξέρω να σου πω ελάχιστα αλλά μιας και δεν εχουν εμφανιστεί ακόμα οι εμπειρογνώμονες θα πω τα λίγα που ξέρω :?
Δυναμό έχει και το ποδήλατο είναι αυτό το πράγμα που ακουμπάμε στη ρόδα για να ανάψει το φως. Κάνουμε πετάλι->κινείται η ρόδα->ανάβει το φως.Δηλαδή είναι κάτι σαν μια γεννήτρια ρεύματος.
Τώρα στο αυτοκίνητο κάνει την ίδια δουλειά,τροφοδοτεί το αυτοκίνητο με ρεύμα για το ηλεκτρικό σύστημα.Δε ξέρω να σου πω ακριβώς όμως πως γίνετε η διαδικασία (στο ποδήλατο το ακουμπάμε στη ρόδα,στο αυτοκίνητο τι γίνετε?) :roll:
Έβγαλα και μια φωτογραφία από το πεντακάθαρο jimny
Εικόνα
Αυτό το στρογγυλό πράγμα με τις εγκοπές είναι το δυναμό του jimny
Άβαταρ μέλους
gkantemo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 1:03 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gkantemo » Παρ Μάιος 12, 2006 11:17 pm

Τι είναι το συγχρονιζέ ??? :roll:
Άβαταρ μέλους
gkantemo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 1:03 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gkantemo » Τρί Μάιος 16, 2006 2:48 pm

Έχω πήξει στις απαντήσεις!Μα κανείς δε ξέρει? :weirdface:
Άβαταρ μέλους
gkantemo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 1:03 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Εξοπλισμός Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες