Σε αυτή την ενότητα μπορούμε να γράφουμε τα αδύνατα σημεία του Jimny μέσα από πληροφορίες των τεχνικών της Suzuki ή μηχανικών που ασχολούνται με επισκευές των συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Σκοπός είναι να μοιραστούμε τις πληροφορίες που πέφτουν στην αντίληψή μας από ανθρώπους που επισκευάζουν τα Jimny και έχουν συναντήσει συγκεκριμένες βλάβες σε αρκετά αυτοκίνητα.
Θα ήταν σκόπιμο να αναφέρουμε την πηγή πληροφόρησης και, εάν γνωρίζουμε, την επίλυση αυτών των βλαβών.
Ξεκινώντας:
Πηγή: Προϊστάμενος συνεργείου του επίσημου δικτύου Suzuki.
1. Παρατηρείται ότι σε ένα 20-30% των Jimny, μετά τα 70.000 - 80.000 χλμ, υπάρχει πρόβλημα υπερθέρμανσης. Αυτό συμβαίνει λόγω έμφραξης των αυλών του ψυγείου από μία υπόλευκη πούδρα η οποία αναμειγνυόμενη με το ψυκτικό υγρό γίνεται σαν λάσπη. Αυτό είναι αποτέλεσμα ηλεκτρόλυσης του ίδιου του ψυγείου. Η μόνη λύση είναι η αλλαγή του ψυγείου. Εάν το αυτοκίνητο βρίσκεται εντός εγγύησης πιέζουμε τους τεχνικούς να το αλλάξουν δωρεάν.
2. Σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο ξαφνικά το αυτοκίνητο χάνει τη δύναμή του και φαίνεται ότι ρετάρει. Με μιά προσεκτικότερη ματιά διαπιστώνετε ότι ο κινητήρας λειτουργεί με τους δύο μόνο κυλίνδρους. Όταν κρυώσει ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά. Για το πρόβλημα αυτό ευθύνεται ο αισθητήρας που ελέγχει τη θέση του εκκεντροφόρου. Στη Suzuki δεν γνωρίζουν τα αίτια του προβλήματος, απλά αλλάζουν τον αισθητήρα με καινούριο. Άν επιμείνετε να λειτουργείτε τον κινητήρα με τους δύο κυλίνδρους, θα καταστρέψετε πολύ γρήγορα τον καταλύτη (λόγω του ότι δεν αναφλέγεται το καύσιμο μίγμα στους άλλους δύο κυλίνδρους).
3. Οι ζώνες ασφαλείας μετά από κάποιο καιρό δεν μαζεύονται. Για αυτό οφείλεται η βρώμα και η σκόνη που συσσωρεύεται στο πάνω δίχαλο στήριξης αυτών. Αφού καθαρίσουμε καλά το σημείο, το ψεκάζουμε με σπρέϋ σιλικόνης για να εμποδίσουμε - όσο το δυνατόν περισσότερο - την επανεμφάνιση του φαινομένου.
4. Μετά από συχνή off road χρήση και ειδικά σε λάσπες, μπιμπικιάζουν τα καρπούζια (εκεί που εδράζεται ο βασιλικός πείρος του συστήματος διεύθυνσης - τα εντοπίζετε σκύβοντας και κοιτώντας το εσωτερικό μέρος του τροχού) των ακρόμπαρων. Αυτό συμβαίνει γιατί, μετά από υγρές εξορμήσεις, κατακάθονται στο εσωτερικό τους νερά και λάσπες. Τα προστατεύουμε ψεκάζοντάς τα συχνά με αδιάβροχο γράσο. Πολύ καλή δουλειά κάνει και ένα καλό σπρέϋ λίπανσης αλυσίδων των μοτοσυκλετών.
5. Νιώθουμε τον συμπλέκτη να μην έχει ελεύθερη διαδρομή και ακούμε έναν ήχο σαν τρίξιμο. Έχει πιάσει σκόνη το σημείο που ενώνεται το συρματόσχοινο στο δίχαλο του συμπλέκτη. Καθαρίζουμε και λιπαίνουμε την περιοχή του δίχαλου.
Αυτά τα ολίγα για αρχή.