παιδια εχθες μετρησαμε με τον πανο την μικρη,μαγνητικη που εχω , και όντως ,στο κεντρο η γέφυρα εδειξε τις λιγοτερες απώλειες.
τωρα ψάχνω το αλενάκι της κεραίας για να προσπαθήσουμε να την ρυθμήσουμε ΑΚΟΜΑ καλυτερα !
οταν γίνει και αυτο θα σας ενημερώσω.
παντως, απ'οτι κατάλαβα (γιατι δεν εχω και καμια ιδιέτερη σχέση με τα cb),
ο ουρανος στην ουσία λειτουργεί σαν το "πιάτο" της κεραιας !!! ετσι οταν ειναι στο κέντρο του, τοτε εχει και μεγαλήτερη επιφάνεια για αντανάκλαση του σήματος , αρα και μεγαλήτερη εμβέλεια !
μετα μου εξήγησε ο πανος και κατι που δεν ειχα θπ'οψη μου, αν βαλεις την κεραία στο πίσω μερος του αυτοκινήτου θα έχεις καλύτερη
ληψη-επηκοινωνία με τους μπροστα απο εσένα , και το αντίθετο αν την βαλεις στο καπό(ας πουμε).
συμπέρασμα, ο πρώτος σε κονβόϊ την βάζει στο καπό, και ο τελευταίος πισω-πίσω στον ουρανο,ή και στην πισω πόρτα!
αλλα επιμένω οτι για καλύτερη αποδωση ειναι στο κέντρο του ουρανού !!!!
Tenk you