Kit Jimny

....για τα δύσκολα

Δημοσίευσηαπό pierre7 » Παρ Νοέμ 23, 2012 9:31 am

pierre7
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 11, 2012 1:52 pm

Δημοσίευσηαπό panosd » Παρ Νοέμ 23, 2012 11:43 am

Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό pierre7 » Παρ Νοέμ 23, 2012 9:29 pm

Πανο σε ευχαριστω,ησουν κατοπιστικοτατος!
Σε πρωτη εκτιμηση μαλλον θα παω σε ΟΜΕ αμορτισερ και ελατηρια και μαρκουτσια αεροπορικου τυπου.Τιποτε περρισοτερο,τιποτε λιγοτερο.Ειναι και οικονομικο το θεμα.
pierre7
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 11, 2012 1:52 pm

Δημοσίευσηαπό YannisS » Τρί Νοέμ 27, 2012 5:04 pm

YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kermit » Τρί Νοέμ 27, 2012 7:50 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τρί Νοέμ 27, 2012 8:25 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό kermit » Τρί Νοέμ 27, 2012 8:36 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Νοέμ 27, 2012 9:15 pm

Τι γίνεται όταν ΔΕΝ αλλάζουν τα μπράτσα μετά το +3.

Μειωμένη πρόσφυση στις στροφές σε άσφαλτο, λιγότερη σταθερότητα στην ευθεία, απότομες αντιδράσεις κοντά στο όριο, φθορά στο βασιλικό πύρο, φθορά στα ελαστικά, μεγαλύτερη ακτίνα στροφής, μεταφορά περισσότερων κραδασμών στο τιμόνι σε ανώμαλο έδαφος ή λόγω λάθος ζυγοστάθμισης , απότομες αντιδράσεις σε ανώμαλο έδαφος ή λακούβες στην άσφαλτο στο τιμόνι.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Νοέμ 27, 2012 10:09 pm

Duck soup δεν είμαι και οιδήμων αλλά νομίζω ότι τα περισσότερα από τα προβλήματα που περιγράφης λύνονται με μια μπιπ αναρτηση ....
τουλάχιστων στο δικό μου που έβαλα +4 ΟΜΕ και σηκώθηκε 5-6 πόντους,
δεν έχω παρατηρήσει αυτά που αναφέρεις και κυρίως στην ευθεία και στο ταξίδι στην εθνική είναι σκάλες ανώτερο από πριν...

Τώρα βέβαια πέζει και λόγω μπιπ ανάρτησης όταν μπαίνουμε 2 άτομα στο αμάξι να κάθεται οπότε να είμαι γύρω στους 3 πόντους τελικά στον δρόμο ...
Πρέπει να το μετρήσω...

Για τις φθορές δεν ξέρω γιατί δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισερ.
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Νοέμ 27, 2012 11:42 pm

Dinmy χαίρομαι που δεν χρειάζεσαι αλλαγή σε μπράτσα.
Αυτό δεν αλλάζει τίποτα από αυτά που έγραψα.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό kermit » Τετ Νοέμ 28, 2012 9:13 am

Συμφωνώ σε ΟΛΑ τα ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Όχι όμως ποσοτικά.

Το ΠΟΣΟ αλλάζουν όλα οσα περιέγραψες υποστηρίζω οτι μεχρι τα +6 είναι ασήμαντα.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό panosd » Τετ Νοέμ 28, 2012 3:27 pm

Δοκιμασε να βαλεις εκκεντρα σινεμπλοκ στα μπροστα μπρατσα.

Οταν το ειχα κανει πριν μερικα χρονια που ημουν στο +6 ειχα δει μεγαλη

διαφορα. Ειναι μια μεσοβεζικη λυση για οποιον δεν θελει να αλλαξει μπρατσα.

Τιμη μαζι με τοποθετηση 150Ε.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό YannisS » Παρ Δεκ 07, 2012 2:52 pm

YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kalio-G- » Σάβ Ιαν 04, 2014 4:07 pm

Άβαταρ μέλους
kalio-G-
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τρί Φεβ 10, 2009 8:44 pm
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Σάβ Ιαν 04, 2014 9:07 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εξοπλισμός 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες