ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.....

....για τα δύσκολα

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.....

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Δεκ 10, 2005 11:29 pm

Σκοπος αυτου του topic ειναι να γραφουμε τα προβληματα που αντιμετωπιζει το jimny, ωστε να τα ξερουμε οι υπολοιποι πριν μας συμβουν.
Απαραιτητο ειναι να γραφουμε τον τυπο του αυτοκινητου (cabrio-metal top) και τα χιλιομετρα που σημειωθηκε το προβλημα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Κυρ Δεκ 11, 2005 1:38 am

Το δικο μου ειναι καμπριο του 2001 και την ζημια την επαθε 40.000κλμ

Τρυπησε τα ψυγειο νερου του καλοριφερ. Ζημια 250 ευρω + 100 εργασια

Αλλιως κολας την τρυπα με σιδηροκολα και τα φιαχνεις μονο σου ξυλονοντας ολο το ταμπλο.
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Κυρ Δεκ 11, 2005 1:59 am

πρόβλημα στα ρουλεμάν στον μπροστά άξονα , αλλαγή σε aftermarket , κάπου έχει γραφτεί και ο σωστός κωδικός , και επειδή το πρόβλημα έγκειτε στην είσοδο νερού από το χωνί του διαφορικού , μέσα από την τσιμούχα του ημιαξονίου και κατόπιν στο καρπούζι του μπιλιοφόρου και κατόπιν διάβρωση του ρουλεμάν του μπιλιοφόρου και των δύο ρουλεμάν του king pin η λύση που δόθηκε είναι γράσσο υπερηψηλής ανθεκτικότητας στο νερό (κοινώς αδιάβροχο , lubrication engineering ) ενώ πρέπει να μπούν και αναπνευστήρς διαφορικών για να λυθεί πλήρως το πρόβλημα . (4 αλλαγές μέχρι τώρα εάν θυμάμαι καλά , από τα 20000 μέχρι τα 45000)

πρόβλημα στα μπροστινό μπράτσο , στραβωμένο , αλλαχτηκε (55000)

πρόβλημα στο χωνί του διαφορικού , στρταβωμένο , αλλάχτηκε αλλά πρίν ενισχύθηκε με λάμα πάχους 1 εκ στο αριστερό μακρύ μέρος του χωνιού , επάνω πλευρά (55000)

πρόβλημα στο μπροστά αριστερό ημιαξόνιο , κόπηκε , αλλάχτηκε με HD , και παρέα με μπιλιοφόρο από Subaru Imprezza (55000)

πρόβλημα στις πλύμνες , δεν εκλεινε το κύκλωμα και δεν ειχα τετρακίνηση , φτιάχτηκε την πρώτη φορά και στοίχισε ο κούκος αηδόνι ,ενώ μου στοίχισε και 4 ράμματα στον δεξί δείκτη , την δεύτερη φορά αλλάχτηκαν οι πλύμνες σε Warn χειροκίνητες (30000, 55000)

Πρόβλημα στην τσιμούχα του κάρτερ , έχανε λιγάκι , άντεχε αλλά προληπτικά αλλάχτηκε (40000)

Πρόβλημα στα πίσω ρουλεμάν , την πρώτη φορά με άφησε στην Καστοριά και γυρίσε με την ELPA το Jimny , εγώ και η Ελενα με τον Σωτήρη, την δεύτερη φορά χάλασε μετά από παραμονή σε ρυάκι βάθους ποταμι , αλλάχτηκαν και τις δύο φορές , δυστυχώς δεν έβαλα καλό γράσσο οπότε τα περιμένω και πάλι . (35000, 45000)

πρόβλημα στο ταχύμετρο , επαιζε σαν τρελλό , ίσως γι αυτό μερικοί να βλέπουν τα 180 :hehe: , αλλάχτηκε με καινούργια όργανα (18000)

πρόβλημα στο Cruise control , εεεεεε?

ΥΓ εάν θυμηθώ κι άλλα τα γράφω αργότερα .

cabrio, hard top
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό bilias_jr » Κυρ Δεκ 11, 2005 10:11 am

πρόβλημα στα ρουλεμάν στον μπροστά άξονα , αλλαγή σε aftermarket , κάπου έχει γραφτεί και ο σωστός κωδικός , και επειδή το πρόβλημα έγκειτε στην είσοδο νερού από το χωνί του διαφορικού , μέσα από την τσιμούχα του ημιαξονίου και κατόπιν στο καρπούζι του μπιλιοφόρου και κατόπιν διάβρωση του ρουλεμάν του μπιλιοφόρου και των δύο ρουλεμάν του king pin η λύση που δόθηκε είναι γράσσο υπερηψηλής ανθεκτικότητας στο νερό (κοινώς αδιάβροχο , lubrication engineering ) ενώ πρέπει να μπούν και αναπνευστήρς διαφορικών για να λυθεί πλήρως το πρόβλημα . (4 αλλαγές μέχρι τώρα εάν θυμάμαι καλά , από τα 20000 μέχρι τα 45000)....πρόβλημα στις πλύμνες , δεν εκλεινε το κύκλωμα και δεν ειχα τετρακίνηση , φτιάχτηκε την πρώτη φορά και στοίχισε ο κούκος αηδόνι ,ενώ μου στοίχισε και 4 ράμματα στον δεξί δείκτη , την δεύτερη φορά αλλάχτηκαν οι πλύμνες σε Warn χειροκίνητες (30000, 55000)

Μια απ'τα ιδια!Καπου στα 45.000χλμ.Χειροκινητες πλημνες(ακομα τις περιμενω :rant2: )
Προβλημα με το κομπλερ το οποιο βρισκετε στο τιμονι και δινει την εντολη για τον αεροσακο και την κορνα(52500χλμ αλλαγη με χρηση εγγυησης)
bilias_jr
 

80.000χλμ τα 60.000 ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Ιαν 30, 2007 9:17 pm

Μετα απο 80.000 χλμ ο μητσακος δεν μενει αλαβωτος. Τελικα παθενει παρα πολλα πραματα.

Ξεκηναμε απο τα γνωστα.

Ρουλεμαν τροχων πισω. Πολυ ευκολη ζημια
Αλλαγη αισθητηρα λαμβδα
Κομενη πλεξουδα μηχανης .
Αλαγη μπουζοκαλοδιω ευτηχως ειναι μονο ενα και πολι μικρο κοστος.
Αλαγη τρομπα βενζηνης γιατι χαροπαλευε
Τσιμουχακια στο Καρπουζια που δεν αφηνουν να περναει η βαλβολινη απο το διαφορικο στο καρπουζι . Ευτυχως και εδω πολυ μικρο κοστος αλλα πολυ γ........ εργασια.

Χαροπαλευει η πεταλουδα εισαγωγης αερα. Παρολλο που αλλαζω φιλτρο καθε 5,000 χλμ η μετα απο πολυ χωμα εχει καταστρεψει ενα λαστοιχακι και αφηνει να περασει αρεας την στιγμη που κλεινει. Εχει πολυ μεγαλο κοστος κανει 650 ευρω μαζι με τον αισθητηρα αερα. Δεν υπαρχει σετ επισκευεις. Ετοιμο να κοπει το κολαρο του αερα απο την εισαγωγη στο φιλτροκουτι.

Γενικα εδω και δυο μηνες κανω μαζεμα απο την καταστροφη τον προηγουμενων καταστασεων. Εχω δωση μεχρι στιγμης μαζι με λαστοιχα και αναρτησεις που καθε χρονο πρεπει να τα αλαζεις με την χρηση που τους κανω. Μου εχει παει 2500 ευρω. Εχω αλλαξει τα παντα εκτος απο δυο πραγματα τα οποια εχουν μεγαλο κοστος και δεν ειναι αναγκαια να αλαχτουν.

Αλλο ενα προβλημα που παθεινουμε ειναι τα ακρομπαρα. Δυστοιχως ειναι 4 και δυο τις αντιστρεπτικης συνολο 6. Αγορα σουζουκης 45 ευρο το ενα.
Απο τα ακρομπαρα εχουμε το γνωστο τρεμουλο και του τζογου στο τιμονι. Απο τα ακρομπαρα τις αντιστρεπτικης ακουγεται ενας σπαστικος ιποκουφος ηχος που σου σπαει τα νευρα.

Αλλη μια πατατα ειναι που τρεχει λαδι απο το πανω καπακι και σου σπαει τα νευρα. Εχω αλλαξη τρεις φορες . Μολις ξεπερασεις τις 6000 στροφες η κανεις ενα ταξιδη ταπες αρχιζει και τρεχει.

Αυτα λοιπον με τα προβληματα του χωματος και τις οδηγησης γρηγορης.
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό P_H_PANOS » Πέμ Φεβ 01, 2007 7:33 pm

VVT 2006 HT... Εβγαλέ off τεντοτηρα υδραυλικου τιμονιου στα 25.000χλμ.
Εγινε αλλαγη στην εγγυηση και μαλλον το θεωρουν παιδική ασθένεια ( από ότι μου έδωσαν να καταλάβω) καθως το έχουν βγάλει και άλλα vvt.
P_H_PANOS
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 26, 2006 5:54 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Φεβ 01, 2007 9:01 pm

οντως φιλε μου για το νντ εχουν ακουστει αυτο και τα καλωδια της τετρακινησης που ειναι χαμηλα και τα κοβει. :hello:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » Τρί Αύγ 21, 2007 11:15 am

Προβλήματα σε VVT έχει κανεις? Εγω μέχρι στιγμής εχω 20000 χλμ μόνο και δεν έχει βγάλει κατι ιδιαίτερο εκτός απο κάποιους τριγμούς τους αεραγωγούς και στη πίσω πόρτα τους οποίους έφτιαξα μόνος μου.
ermis1975
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2006 12:53 am
Τοποθεσία: Κερατσίνι - Αττικη

Δημοσίευσηαπό Voyager » Παρ Οκτ 12, 2007 10:09 pm

Φίλε Ερμή, τον τριγμό στην πίσω πόρτα πως τον εφτιαξες; Δεν έχω VVT αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει διαφορά και αντιμετοπίζω κι εγω παρόμοιο προβλήμα. Από ότι έχω παρατηρήσει το κάτω μέρος της πόρτας δεν πατάει κάπου με αποτέλεσμα να συντονίζει και να κοπανάει.
Άβαταρ μέλους
Voyager
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 10, 2007 1:16 am

Δημοσίευσηαπό BALOS » Σάβ Νοέμ 17, 2007 11:10 am

Jimny 2003 Metal-Top.
Καπου στα 20.000 χλμ αρχισε να κανει κατι τριγμους-κουδουνισματα που μαλλον προέρχονται απο τα αμορτισερ. Παρολο που το αυτοκινητο εχει κανει ελαχιστες διαδρομες off-Road και μετα απο αρκετες επισκεψεις στο συνεργειο το προβλημα δεν εχει λυθει. Στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα και οτι τα αμορτισερ ειναι σε καλη κατασταση μηπως το αντιμετωπιζει κανεις αλλος?
BALOS
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 17, 2007 10:46 am

Δημοσίευσηαπό tziker » Δευτ Νοέμ 19, 2007 1:51 am

Παιδιά όσων αφορά το πρόβλημα της πίσω πόρτας έχει να κάνει με ένα στρογγυλό μέταλο με μια βίδα στο κέντρο νομίζω ν.13 μετακινείστετο ΕΛΑΧΙΣΤΑ!!! μέχρι να διορθωθεί το problemo
Άβαταρ μέλους
tziker
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: ΑΡΤΑ

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » Παρ Νοέμ 23, 2007 3:36 pm

Αρχικά το είχα πάει για service και εκεί το κοιτάξανε... Μετα το πρόβλημα επανήλθε και πείραξα αυτή τη βίδα στο στρογγυλό στη πίσω πόρτα και έστρωσε. Τώρα έχει αρχίσει ενα τρίξιμο μπροστά στο ταμπλό, που κάποιες φορές είναι εκνευριστικό. Στο service θα το αναφέρω, το θέμα είναι μη ξηλώσουν ολα το ταμπλό...και μετά τρίζει χειρότερα!
ermis1975
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2006 12:53 am
Τοποθεσία: Κερατσίνι - Αττικη

Δημοσίευσηαπό CR » Κυρ Απρ 13, 2008 10:26 am

Jimny 2007 - Metal top

Αμέσως μετά το πρώτο service των 15000km, το αμάξι μόλις έκανε κάποια km μύριζε σαν καμένο λάδι πράγμα που δεν με ανησύχησε, αλλά εξακολουθεί ακόμα μετά από 2000km όταν το τρέξω.

Επίσης (και αυτό με ανησύχησε) άμα κινηθώ με 3η 4η 5η μερικά λεπτά, αλλάζει αισθητά η αίσθηση 2ας & 4ης (παρουσιάζουν μια "σπογγώδη" αντίσταση στο κατέβασμα) μέχρι να σταματήσω ή να κινηθώ αργά (1η-2α) για λίγο.

Το αμάξι ξαναπήγε 1000km μετά στο συνεργείο για έλεγχο αλλά δεν βρήκαν κάτι, υπάρχει άλλος που έχει παρατηρήσει αλλαγές στην αίσθηση του κιβωτίου κατά την πορεία ;;
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό CR » Κυρ Απρ 13, 2008 10:38 am

Ποστάρω ξανά ελλείψει edit :

ΣΣ: Τίποτα απ'αυτά δεν συνέβαινε πρίν το service των 15000km και μου βάζουν ιδέες για ακατάλληλο λάδι/ λαθος ποσότητα στο κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Κυρ Απρ 13, 2008 1:35 pm

Συνηθισμένο πρόβλημα ειναι συνχρονιζέ στην 1η και 2α . αλλά με αυτό που σου κάνει καμία σχέση . Εγω πάντως δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί δεν έχω ακούσει/πάθει κάτι παρόμοιο . Και για να σου δώσει κάποιος μια σωστή απάντηση θα πρέπει να είναι ή μηχανικός και να ανοίξει το κιβώτιο ή να έχει πάθει ακριβώς το ίδιο.
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Επόμενο

Επιστροφή στο Εξοπλισμός 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης