Μεγαλύτερη μπαταρία??

....για τα δύσκολα

Μεγαλύτερη μπαταρία??

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τετ Μαρ 24, 2004 2:55 am

Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Τετ Μαρ 24, 2004 9:58 am

Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό yannis » Τετ Μαρ 24, 2004 12:54 pm

yannis
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Μαρ 09, 2004 2:34 pm
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τετ Μαρ 24, 2004 2:41 pm

Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό GREGORIS » Δευτ Μαρ 29, 2004 11:14 pm

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΑ ΕΝΑ ΙΝΒΕΡΤΕΡ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑ ΑΜΠΕΡ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΙΜΑ ΣΟΥ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΧΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΖΙΜΝΗ.ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΙΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙ ΣΟΥ.
GREGORIS
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 29, 2004 11:01 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Μαρ 29, 2004 11:56 pm

Γρηγόρη καλως ήρθες, αν θές μή γράφεις με κεφαλαία :)
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τρί Μαρ 30, 2004 8:27 am

To πρόβλημα Γρηγόρη δεν είναι τόσο πολύ η συνεχής κατανάλωση ρεύματος κατά την λειτουργία του εργάτη(το ρεύμα μεταβάλλεται βέβαια με το φορτίο) αλλά τα ρεύματα εκκίνησης.
H μπαταρίες έχουν δύο χαρακτηριστικά τα Αh (αμπερώρια) και τα CCA(ρεύμα κρύας εκκίνησης ή το maximum ρεύματος που μπορούν να δώσουν για μερικά δευτερόλεπτα)...εκεί είναι όλα τα λεφτά.
Π.χ. η μαμίσια Yuasa του Jimny είναι 55Αh και 290CCA..απαράδεκτη αφού μετα βίας φτάνει για την μίζα.
Μια καλή Bosch Silver Plus είναι 60Αh 650CCA,μια OPTIMA 65Αh και 750CCA με ανάλογες τιμές...200ευρώ ίσως και παραπάνω.
Ο εργάτης WARN6000(2700KG) έχει ρεύμα εκκίνησης 600A...με μία νορμάλ μπαταρία...ακόμα και το μοτέρ να δουλεύει,με 1-2 τραβήγματα θα καταστρέψουμε την μπαταρία εντελώς!Ολική αποφόρτιση=καταστροφή!
Το πρόβλημα είναι ότι μεγάλο ρεύμα=μεγάλες πλάκες μέσα στην μπαταρία=μεγάλες διαστάσεις.
Ως γνωστόν οι Ιάπωνες κάνουν εντελώς διαφορετικά πράγματα απ'όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές...δεν γλύτωσαν ούτε οι μπαταρίες!
Στο Jimny οι διαστάσεις είναι 23.5 Χ 12.5 Χ 20cm όταν οι πιό μικρές Ευρωπαικές,Αμερικάνικες κ.τ.λ. ξεκινούν από 24.5 Χ 17 Χ 20cm άρα μόνο μία λύση βλέπω...μεταφορά της μπαταρίας πίσω και αντικατάσταση ή κατασκευή νέας βάσης/πατέντας...μεγάλο κόστος.
Επιπλέον η μεγαλύτερη μπαταρία είναι γύρω στα 20KG οπότε καλύτερα να τοποθετηθεί πίσω για καλύτερη κατανομή βάρους.
Μάλλον την ψιλοπατήσαμε με την μπαταρία :x
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό tassoti4 » Τρί Αύγ 05, 2014 8:47 pm

Δεν εχει κανει κανενας καμια πατεντα να στριμωξει μεγαλυτερη μπαταρια στη θεση της μικρης?
Άβαταρ μέλους
tassoti4
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 23, 2014 3:46 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Αύγ 06, 2014 7:54 am

Μπαινει Τασο. Εγω ειχα βαλει παλιοτερα μια 75αρα bosch Silver στην κανονικη θεση αλλα και πολλοι εδώ μεσα εχουν βαλει την optima παλι στην ιδια θεση. Το μονο που χρειαζεται να κανεις, είναι να φτιαξεις ένα λαμακι που θα μετακινησει τα 3 ρελε που είναι διπλα στην μπαταρια μερικα εκατοστα πιο εξω (3cm αν θυμαμαι καλα), δινοντας της χωρο.

Ψαξε λιγο στα projects και κατι θα βρεις.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.


Επιστροφή στο Εξοπλισμός 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες