To πρόβλημα Γρηγόρη δεν είναι τόσο πολύ η συνεχής κατανάλωση ρεύματος κατά την λειτουργία του εργάτη(το ρεύμα μεταβάλλεται βέβαια με το φορτίο) αλλά τα ρεύματα εκκίνησης.
H μπαταρίες έχουν δύο χαρακτηριστικά τα Αh (αμπερώρια) και τα CCA(ρεύμα κρύας εκκίνησης ή το maximum ρεύματος που μπορούν να δώσουν για μερικά δευτερόλεπτα)...εκεί είναι όλα τα λεφτά.
Π.χ. η μαμίσια Yuasa του Jimny είναι 55Αh και 290CCA..απαράδεκτη αφού μετα βίας φτάνει για την μίζα.
Μια καλή Bosch Silver Plus είναι 60Αh 650CCA,μια OPTIMA 65Αh και 750CCA με ανάλογες τιμές...200ευρώ ίσως και παραπάνω.
Ο εργάτης WARN6000(2700KG) έχει ρεύμα εκκίνησης 600A...με μία νορμάλ μπαταρία...ακόμα και το μοτέρ να δουλεύει,με 1-2 τραβήγματα θα καταστρέψουμε την μπαταρία εντελώς!Ολική αποφόρτιση=καταστροφή!
Το πρόβλημα είναι ότι μεγάλο ρεύμα=μεγάλες πλάκες μέσα στην μπαταρία=μεγάλες διαστάσεις.
Ως γνωστόν οι Ιάπωνες κάνουν εντελώς διαφορετικά πράγματα απ'όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές...δεν γλύτωσαν ούτε οι μπαταρίες!
Στο Jimny οι διαστάσεις είναι 23.5 Χ 12.5 Χ 20cm όταν οι πιό μικρές Ευρωπαικές,Αμερικάνικες κ.τ.λ. ξεκινούν από 24.5 Χ 17 Χ 20cm άρα μόνο μία λύση βλέπω...μεταφορά της μπαταρίας πίσω και αντικατάσταση ή κατασκευή νέας βάσης/πατέντας...μεγάλο κόστος.
Επιπλέον η μεγαλύτερη μπαταρία είναι γύρω στα 20KG οπότε καλύτερα να τοποθετηθεί πίσω για καλύτερη κατανομή βάρους.
Μάλλον την ψιλοπατήσαμε με την μπαταρία