Γρασσάρισμα πλημνών ............

....για τα δύσκολα

Γρασσάρισμα πλημνών ............

Δημοσίευσηαπό joseph » Δευτ Φεβ 14, 2005 8:56 pm

Πήγα για γρασσάρισμα πλημνών,στο θυριάκι μου και ήθελα να πώ ενα μυστικό στους φίλους συν-jimnystes .

Eάν κάνετε σκληρή χρήση ,πρέπει να κοιτάτε να γρασσάρετε τις πλήμνες αρκετά συχνότερα απ'ότι σας λένε στη σουζούκι.(και καλύτερα να μήν πάτε εκεί,γιατί δέν νομίζω οτι θα σας κάνουν αυτό που θέλετε).
Καθε 10.000 χιλιόμετρα είναι το καλύτερο. (γρασο με γρεζι).
Εάν δεν κάνετε εξτρίμ off-roading ,κάντε αυτή την εργασία κάθε 30.000 χιλιόμετρα !

Το μυστικό είναι > να αγοράσετε δύο ρουλεμάν τα οποία βρήσκονται , ενα πάνω και ενα κάτω απο το "καρπουζάκι" (εκεί ειναι και ο μπιλιοφόρος).
Σε περίπτωση που χρειάζεται αλλαγή................αν δεν χρειάζετε θα το δείτε αφού ανοίξει ο μηχανικός το "καρπουζάκι",αλλα καλό είναι να τα έχετε και να μήν ψαχνώσαστε τελευταία στιγμή !

Δυστηχώς εγω δεν τα είχα !!!!! Και βάλαμε τα ίδια,ψιλοσκουριασμένα και ψιλοπαιγμένα !!!!!!!
Ελπίζω να αντέξουν μεχρι το επόμενο γρασσάρισμα !!!!

υγ1> Οι πλύμνες μέσα δεν είχαν ΚΑΘΟΛΟΥ γράσσο και μάλιστα η μία είχε και λίγη λάσπη μέσα !!!!


Καλά γρασσαρίσματα,
φιλικά
Ιωσήφ !
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό cliff » Δευτ Φεβ 14, 2005 9:03 pm

Μπράβο βρε Ιωσήφ. Τι λύνουμε για να έχουμε πρόσβαση στις πλύμνες?
cliff
 

Δημοσίευσηαπό joseph » Δευτ Φεβ 14, 2005 9:03 pm

Μη ξεχάσω να ευχαρηστήσω τον Γιώργο,που μου έκανε την "βρώμικη" αυτή δουλειά !!!!!
Καθώς και τον ΠΕΤΡΟΧΧ για την πολύτημη βοήθειά του !

Κεσσαριανή Φρένα "ΓΙΩΡΓΟΣ" (ΠέτροςΧΧ,Δράκος κτλ) :D:D:D:D

Μας πήρε μιά ωρίτσα το γρασσάρισμα !
Τελευταία επεξεργασία από joseph και Δευτ Φεβ 14, 2005 9:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό joseph » Δευτ Φεβ 14, 2005 9:18 pm

cliff έγραψε:Μπράβο βρε Ιωσήφ. Τι λύνουμε για να έχουμε πρόσβαση στις πλύμνες?
Δισκόφρενο,και τις μπάρες που κρατάνε το τιμόνι(είναι λίγο πακετάκι,αλλα με ένα σφυρί βαράς λίγο την βίδα και μετα ξεβιδώνει)


Συμβουλή>>>> βγάλε και τα τακάκια όταν βγάλεις το δισκόφρενο,για να μήν πέσουν αργότερα στα γράσσα και τα σκουπίζεις για να έχεις φρένα !!!!!
(εκτός αν θές να κάνεις οικονομία στα τακάκια !!!! :D:D:D:D:D:D:D:D )
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό joseph » Δευτ Φεβ 14, 2005 9:25 pm

Επίσης στο εξωτερικό της ρόδας,ξεβιδώνεις τις βιδούλες απο το πλαστικό καλυμμα, αλλα ΔΕΝ το γεμίζεις με γρασσο.......... μόνο ενδιάμεσσα στα γρανάζια ,λίγο λιγο,και γύρω γύρω !

Και μέσα στο Καρπουζάκι δεν το "καργάρεις" με γράσσο ,γιατί με το που πάς να το "κουμπώσεις"πάλι,θα στα "ξεράσει" και θα κάνεις το πατωμα "μπου*(@)*#$λο" :D:D:D
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Δευτ Φεβ 14, 2005 9:52 pm

Για να μην ταλεπορησαι αδικα πληρωσε 40ευρω η 30ευρω με το γρασσο σου Αμασειας 25 βυρωνας Φρενα ο γιωργος .

Το εχω κανει και εγω το εκανε και ο Jimnyman .

Σκιψε απο κατω και δες τα κρπουζια που βρισκονται απο την πισω πλευρα της ροδας και πιασε με το χερι σου να δεις την επηφανεια εκει. Αν ειναι στεγνη τοτε θες γρασαρισμα
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό cliff » Δευτ Φεβ 14, 2005 10:29 pm

Ευχαριστώ παίδες :idea:
cliff
 

Δημοσίευσηαπό joseph » Τρί Φεβ 15, 2005 7:57 am

Mία διευκρίνηση> Πέτρο,δηλαδή,το γράσσο που μπαίνει μέσα στο καρπουζάκι,"ελευθερώνει"σιγά-σιγά το γράσσο ,για να λυπαίνει εξωτερικά ?

Αν είναι έτσι όπως το αντιλαμβάνωμαι,τότε πρέπει τα νερά,ποτάμια,λίμνες,λασπες κτλ,να τα περνάμε με μικρή ταχύτητα,για να μή φεύγει το γράσσο,απο το καρπουζάκι ? ?

Αν μπορεί κάποιος, ας με βοηθήσει με την απορεία μου !
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Φεβ 15, 2005 11:53 am

Eτσι λέει η Suzuki . Σιγα Σιγά .
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό joseph » Τρί Φεβ 15, 2005 2:32 pm

Αρα με αυτή τη λογική,(σωστή), τότε τα jimny που δεν εχουν MUD ελαστικά,ΔΕΝ πρέπει να πατάνε σε λάσπη,(τύπου Βούντημα),ούτε για πλάκα. Για τον απλούστατο λόγο,οτι εαν περάσουν με μικρή ταχύτητα,πιθανότατα να κωλήσουν. Και πηγένοντας "τέζα" θα εχουν φθορές που θα είναι μακροπρόθεσμα ορατές !

Οσο μεγαλώνουμε μαθαίνουμε !!!!!! :D:D:D:D
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Φεβ 15, 2005 9:14 pm

Αμα ειναι καινουριες οι φλατζες στα καρπουζια δεν χερναει πολυ γρασο και επησης το καρπουζι δεν εχει περιστροφη παραμονο την ημικυκλια κυνηση που κανει το τιμονι . Αν ειναι με γρασο και καλες φλατζες δεν περναει νερο. Εμενα μια ωρα στο νερο και νερο δεν εβαλαν.

Αυτο που βαζει νερο 100% ειναι το βοηθητικο κιβωτιο και τα διαφορικα μονο αν εκεινη την ωρα που βρισκεσαι σε νερο κανει εκτωνοση η αναπνοη
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Τρί Φεβ 15, 2005 9:24 pm

Από εμπειρία του φίλου Σταύρου από σαλόνικα πήγε για service και του είπαν ότι αν τα καρπουζάκια (φούσκες λέγονται) έχουν γράσο τότε θέλουν αλλαγή τα ρουλεμάν!
George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Φεβ 15, 2005 9:47 pm

ρουλεμαν υπαρχουν δυο και αν βαλεις και τον μπιλιοφορο τρις.

Τα δυο υπαρχουν ενα πανω και ενα κατω στον αξονα οπου στριβει η ροδα και ο μπιλιοφορος στο δικο μας καρ ειναι μεσα στο καρπουζι που ειναι γεματο με γρασο. Στα συμβατικα αυτοκινητα ειναι μεσα στις λεγομενες φουσκες που ειναι και αυτες γεμεατες με γρασο. Αν σου σκαση ου φουσκα δεν αλαζεις μπιλιοφορο μονο αμα τον αφησεις για αρκετο διαστημα χωρις γρασο.

Επησεις απο εμπειρια που ειχα σαν τεχνητης στο στρατο 475ΤΔΒ με 140 οχηματα απο αυτα 35 μερσεντες 290 αλαξαμε αλοκληρω το συστημα του καρπουζιου. Σε αυτα εχουν μεσα σε φουσκα τον μπιλιοφορο και ολο μαζι ειναι μεσα σε απλο γρασο στο καρπουζι το οποιο γρασαρεται με τον κανονισμο του στρατου καθε 6 μηνες και ελεγχεται καθε παρασκευη.

Επησεις ανακαλυψαμε προχτες πως υπαρχει ενα και μοναδικο γρασαδορακι στο στον αξονα του βοηθητικου με το σασμαν η με τον λεβιε δεν θυμαμαι καλα .
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό joseph » Τετ Φεβ 16, 2005 12:09 pm

ΠΕΤΡΟΣΧΧ έγραψε:Επησεις ανακαλυψαμε προχτες πως υπαρχει ενα και μοναδικο γρασαδορακι στο στον αξονα του βοηθητικου με το σασμαν η με τον λεβιε δεν θυμαμαι καλα .
Χμμμμ.....Ενδιαφέρον !!!!!
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό Sialos » Δευτ Φεβ 23, 2009 10:23 pm

Γεια σας φίλοι
Επειδή ειμαι από Κύπρο και κάποιους όρους δεν τους καταλαβαίνω , μπορείτε να μ εξηγήσετε κάποια πράγματα ???

Τι είναι οι πλήμνες? οι μπίλιες του τιμονιού μήπως?
Τι είναι τα καρπουζάκια ???
Sialos
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2009 11:28 pm
Τοποθεσία: Κύπρος

Επόμενο

Επιστροφή στο Εξοπλισμός 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες