Εργάτης.. Σώστή - Ασφαλής Λειτουργία...

....για τα δύσκολα

Δημοσίευσηαπό nicksi » Πέμ Φεβ 24, 2005 8:53 am

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΦΟΡΗΤΟ ΕΡΓΑΤΗ? ΣΤΑΘΕΡΟ? ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ? ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! :help:
nicksi
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Πέμ Φεβ 24, 2005 2:17 pm

sirros
 

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Πέμ Φεβ 24, 2005 5:48 pm

Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Πέμ Φεβ 24, 2005 9:42 pm

George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό manolis » Παρ Φεβ 25, 2005 10:30 am

manolis
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Παρ Φεβ 25, 2005 7:49 pm

sirros
 

Δημοσίευσηαπό nicksi » Σάβ Φεβ 26, 2005 12:55 pm

Μηπως εχει καποιος απο την παρεα, αποψη για τους εργατες:SUPER WINCH? ειναι αμερικανικης προελευσης...
nicksi
 

Δημοσίευσηαπό russo » Σάβ Φεβ 26, 2005 2:41 pm

Γιώργος Ρούσσος.
Άβαταρ μέλους
russo
 
Δημοσιεύσεις: 504
Εγγραφή: Τρί Μαρ 16, 2004 2:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Φεβ 26, 2005 3:08 pm

οχι αυτή είναι καλή για να ανέβεις πλαγίως έτσι όπως το έχεις στο γράφημα.

Ακουσα πρίν μερικές μέρες και μια επίσης λάθος εφαρμογή . Περνώντας το συρμτόσχοινο πάνω από ένα ράουλο στο προφυλακτήρα , κάτω από του τουτου και πίσω. Το κάψιμο του εργάτη είναι πολύ εύκολο , και ακόμα και να μην καεί ο εργάτης χρειάζεται το τουτου να έχει κάποια ελευθερία κίνησης για να υποβοηθά και εκείνο. Μικρά τραβήγματα από τον εργάτη και σπρώξιμο με όπισθεν για να πάρει την τάση του συρματόσχοινου , συνεχώς επαναλαμβανόμενη διαδικασία.

Ο σωστός τρόπος είναι σχεδον σαν τον γράφημα σου Γιώργο . Στο δικό σου σχήμα Γιώργο η μείωση του συρματόσχοινου είναι πολύ μικρή από πίσω . Το όχημα θα κινηθεί ελαφρά πίσω(μπορεί και όχι εάν τα ράουλα δεν είναι καλά) και κυρίως πλαγίως .

Η λύση είναι να μπούν οι τροχαλίες όπως στο σχήμα σου και μετά πολλαπλά ράουλα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου έτσι ώστε η μείωση του συρματόσχοινου να γίνει από πίσω.

Ορίστε και ένα ωραίο γράφημα για το πως γίνεται.

Εικόνα
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Φεβ 26, 2005 3:20 pm

Μια ακόμα λύση είναι οι τροχαλίες στο γράφημα του Γιώργου που απ ότι καταλαβαίνω δεν είναι σε σταθερό σημείο να είναι σε άλλο σημείο.

Ας ονομάσουμε την πίσω τροχαλία Α και την μπροστά Β , τότε θα μπορούσε να μπεί η Α στις 4-5 η ώρα και η Β στις 10 με την Β να είναι δεμένη κάθετα ως πρός τον διαμήκη και την Α με γωνία 45. (12 η ώρα είναι εμπρός , 6 είναι πίσω ) . Θα δούλευε λίγο καλύτερα αλλά και πάλι δεν θα έκανε την δουλειά του παραπάνω σχήματος που είναι η ιδανική λύση . Απλά θα μίκραινε την πλάγια δύναμη ακόμα περισσότερο.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό joseph » Σάβ Φεβ 26, 2005 10:07 pm

Το βλέπω λίγο δύσκολο,απο πρακτικής απόψεως !!!!
Ειδηκά αν είσαι μόνος στο βουνό !!!!!

Χρειάζονται πολλά σημεία στήριξης,για τα ράουλα.
Εκτός εάν μπορείς να βάλεις στη θέση τους .......άλλα τέσσερα τετρακίνητα,για "άγκυρες" !!!!! (σωστά?)
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό russo » Κυρ Φεβ 27, 2005 2:36 am

Γιώργος Ρούσσος.
Άβαταρ μέλους
russo
 
Δημοσιεύσεις: 504
Εγγραφή: Τρί Μαρ 16, 2004 2:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό coupe333 » Κυρ Φεβ 27, 2005 11:43 am

Endiaferon...

Alla me diskolia vriskis ena simio rimoulkisis, pou na ta vris ola afta?..

ke edaksi se theoritiki vasi alla stin praksi bori na xriazese 100 metra sirmatosxino...
coupe333
 

Δημοσίευσηαπό GiwrgosTH » Κυρ Φεβ 27, 2005 8:13 pm

Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...
Εφόσον ο εργάτης ασκεί δύναμη από την μπροστινή πλευρά και εφόσον το σύρμα είναι τεντωμένο, πως το αυτοκίνητο θα πάει πίσω? Αφού ο εργάτης τραβά το αυτοκίνητο μπροστά και το σύρμα απλά τεντώνει, αφού έχει την αντίσταση του αυτοκινήτου.
Εγώ βλέπω να γίνετε ένα από τα εξής:
1. Κόβετε το σύρμα
2. Καίγετε ο εργάτης
3. Κόβοντε οι δέστρες και
4. Κόβετε στο αυτοκίνητο στη μέση :P
Δεν τα πάω και καλά με τη δυναμική, αλλά με τις λίγες γνώσεις που έχω αυτό βλέπω...
GiwrgosTH
 

Δημοσίευσηαπό joseph » Κυρ Φεβ 27, 2005 9:59 pm

joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εξοπλισμός 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

cron