μπλοκέ;;;

....για τα δύσκολα

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Αύγ 08, 2009 4:32 pm

καλώς τον
ολα τα αυτόματα λόκερ , με τον ένα τρόπο ή τον άλλο , αναγκάζουν εναν τουλάχιστον τροχό να γυρίζει με την ταχύτητα της μετάδοσης και ποτέ πιό σιγά . Ενώ αφήνουν τον άλλον να μπορεί να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα για τις στροφές .
Τα προβλήματα από αυτή την διάταξη μπορείς να τα δείς
1. μεγαλύτερη φθορά ελαστικών στην άσφαλτο
2. μεγαλύτερες πιθανότητες για 8άρια σε οδόστρωμα (χώμα ή άσφαλτο) με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης και διαφορετικός τρόπος οδήγησης (για να κινείσαι γρήγορα ισως έχει πλάκα αλλα ενα LS ειναι καλύτερο ) .
3.μεγαλύτερη ευαισθησία των παραπάνω σε αυτοκίνητα με μικρούς τροχούς (η εμπλοκή γίνεται μετά από διαφορά 6-8 μοιρών περιστροφής από τροχό σε τροχό για να καταλάβεις γιατί )
4.ξεμπλοκάρισμα του εξωτερικού τροχού σε εμπόδιο με στροφή που πατάνε και οι δύο τροχοί αρα έχεις εναν μονο τροχό πραγματικά κλειδωμένο.
5.ο μηχανισμός του φθείρετε πιό γρήγορα (στο συγκεκριμένο λοκερ λόγω του τρόπου που τα δόντια κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν) .
6.αν υπάρχει αξίζει να μπεί μόνο μπροστά αφού θα μπαίνει σε λειτουργία μονο οταν βάζεις 4χ4 αλλά και πάλι κάποια από τα προβλήματα θα υπήρχαν.
7. Σε στροφή με οποιοδήποτε συντελεστή πρόσφυσης , που γίνεται χειρότερο με χαμηλό συντελεστή , εάν πατάς γκάζι ο εξωτερικός τροχός είναι απεμπλεγμένος , αν αφήσεις γκάζει μετά από 6-8 μοίρες περιστροφής απεμπλέκεται ο εσωτερικός , αν πατήσεις πάλι γκάζι απεμπλέκεται ο εξωτερικός και ούτω καθεξής . Συνήθως μαθαίνεις να ζεις με αυτή την μεταφορά ροπής σε μερικές μέρες :lol: Ε βάλε με το μυαλό σου τι σημαίνει αυτό για ενα αυτοκίνητο με πολύ μιρκό βάρος πίσω και όλα τα μειονεκτήματα των ελληνικών δρόμων αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου και για μετακινήσεις .

τα λόκερ που μπλοκάρουν μη αυτόματα έχουν και αυτά τα προβλήματα τους . Κακή τοποθέτηση και ανεπαρκής συντήρηση . Αλλά αυτό ειναι φαινόμενο που μπορείς να συναντήσεις παντού .Α ειναι και πιό ακριβά , οπότε ίσως κάποιοι οταν ξεκινούν το 4χ4 προτιμήσουν κάτι πιό φτηνό μέχρι να καταλάβουν τι θέλουν .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό dimr » Δευτ Αύγ 10, 2009 4:23 pm

dimr
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 25, 2008 1:21 pm

Δημοσίευσηαπό off_road_kaguras » Σάβ Απρ 14, 2012 5:57 pm

off_road_kaguras
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2012 2:55 pm

Δημοσίευσηαπό ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ » Σάβ Απρ 14, 2012 9:29 pm

Δημήτρης
2004-2005: Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive
2005-092009: Peugeot 406 1.8
092009-Σήμερα: Suzuki Jimny και δεν το αλλάζω...
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 12, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Σέρρες

Δημοσίευσηαπό off_road_kaguras » Κυρ Απρ 15, 2012 12:35 am

off_road_kaguras
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2012 2:55 pm

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Κυρ Απρ 15, 2012 9:29 pm

Θα θες να στριβεις στο χιονι παγο η πλαγια και θα φευγουνε τα μουτρα του jimny (οταν θα εχεις 4χ4). Αν το προβλημα σου ειναι καθαρα οικονομικο βαλε πισω lockright και μπροστα οταν μπορεις ARB με κουμπακια.
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ » Δευτ Απρ 16, 2012 12:04 am

Δημήτρης
2004-2005: Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive
2005-092009: Peugeot 406 1.8
092009-Σήμερα: Suzuki Jimny και δεν το αλλάζω...
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 12, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Σέρρες

Δημοσίευσηαπό off_road_kaguras » Δευτ Απρ 16, 2012 2:35 am

off_road_kaguras
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2012 2:55 pm

Δημοσίευσηαπό off_road_kaguras » Δευτ Απρ 16, 2012 1:13 pm

off_road_kaguras
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2012 2:55 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Εξοπλισμός 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες