καλώς τον
ολα τα αυτόματα λόκερ , με τον ένα τρόπο ή τον άλλο , αναγκάζουν εναν τουλάχιστον τροχό να γυρίζει με την ταχύτητα της μετάδοσης και ποτέ πιό σιγά . Ενώ αφήνουν τον άλλον να μπορεί να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα για τις στροφές .
Τα προβλήματα από αυτή την διάταξη μπορείς να τα δείς
1. μεγαλύτερη φθορά ελαστικών στην άσφαλτο
2. μεγαλύτερες πιθανότητες για 8άρια σε οδόστρωμα (χώμα ή άσφαλτο) με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης και διαφορετικός τρόπος οδήγησης (για να κινείσαι γρήγορα ισως έχει πλάκα αλλα ενα LS ειναι καλύτερο ) .
3.μεγαλύτερη ευαισθησία των παραπάνω σε αυτοκίνητα με μικρούς τροχούς (η εμπλοκή γίνεται μετά από διαφορά 6-8 μοιρών περιστροφής από τροχό σε τροχό για να καταλάβεις γιατί )
4.ξεμπλοκάρισμα του εξωτερικού τροχού σε εμπόδιο με στροφή που πατάνε και οι δύο τροχοί αρα έχεις εναν μονο τροχό πραγματικά κλειδωμένο.
5.ο μηχανισμός του φθείρετε πιό γρήγορα (στο συγκεκριμένο λοκερ λόγω του τρόπου που τα δόντια κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν) .
6.αν υπάρχει αξίζει να μπεί μόνο μπροστά αφού θα μπαίνει σε λειτουργία μονο οταν βάζεις 4χ4 αλλά και πάλι κάποια από τα προβλήματα θα υπήρχαν.
7. Σε στροφή με οποιοδήποτε συντελεστή πρόσφυσης , που γίνεται χειρότερο με χαμηλό συντελεστή , εάν πατάς γκάζι ο εξωτερικός τροχός είναι απεμπλεγμένος , αν αφήσεις γκάζει μετά από 6-8 μοίρες περιστροφής απεμπλέκεται ο εσωτερικός , αν πατήσεις πάλι γκάζι απεμπλέκεται ο εξωτερικός και ούτω καθεξής . Συνήθως μαθαίνεις να ζεις με αυτή την μεταφορά ροπής σε μερικές μέρες Ε βάλε με το μυαλό σου τι σημαίνει αυτό για ενα αυτοκίνητο με πολύ μιρκό βάρος πίσω και όλα τα μειονεκτήματα των ελληνικών δρόμων αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου και για μετακινήσεις .
τα λόκερ που μπλοκάρουν μη αυτόματα έχουν και αυτά τα προβλήματα τους . Κακή τοποθέτηση και ανεπαρκής συντήρηση . Αλλά αυτό ειναι φαινόμενο που μπορείς να συναντήσεις παντού .Α ειναι και πιό ακριβά , οπότε ίσως κάποιοι οταν ξεκινούν το 4χ4 προτιμήσουν κάτι πιό φτηνό μέχρι να καταλάβουν τι θέλουν .