Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-2000

Τα άλογα...

Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-2000

Δημοσίευσηαπό Grigoris » Δευτ Ιούλ 18, 2016 11:08 pm

Καλησπερα σε ολους,,το αμαξι μου παρουσιαζει(1,5χρονο περιπου) το εξης θεμα.οτι ταχυτητα να εχω σκοτσαρει το αμαξι σαν να αφηνω το γκαζι και να το ξαναπαταω,στις 1800-2000 στροφες ειτε υγραεριο εχω ειτε βενζινη!με την βενζινη το κανει πιο λιγο με την βροχη και γενικα την πολυ υγρασια σαν να το κανει πιο εντονα!οταν ειναι στο ρελαντι ακουγεται σαπο την εξατμιση σκασιματα,και δουλευει αγρια!πηγα στον μηχανικο μου λεει το υγραεριο,παω σε αλλον οχι σε αυτον που το τοποθετισε,μου λεει το υγραεριο ειναι εντξει κοιτα το αμαξι,ξανα στον μηχανικο ειναι το υγραεριο μου λεει παλι!παω σε αυτον που το τοποθετησε,ειναι και γνωστος μου,το παρουσιαζε και στην βενζινη το προβλημα!μου λεει αν δεν σε εννοχλει αστο ετσι.παω στο συνεργειο (ξεχασα να αναφερω οτι ειχα λαμπακι αναμμενο)αισθητηρας λ μου λενε γιαυτο το κανει,φτωχο μειγμα πλουσιο μειγμα,,αλλαζουμε αισθητηρα σε δεκα χιλιομετρα αναψε παλι παω πισω,το ιδιο διαβαζει,τον βγαζουμε το αφηνω για λιγο καιρο,ξαναπαω αλλαζουμε μπουζι μπουζοκαλωδια,τιποτα,και το αφηαα,τωρα το ξαναψαχνω,πηγα σε ηλκρολογο μου ειπε να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστες και ολο το σετ,εχω του κουμπαρου μου το αμαξι δοκιμαζω το εκανε παλι,του ειπα κοιτα αισθητηρα πεταλουδας και την πεταλουδα γενικα,θα την εβγαζε σαν βλαβη λεει.,το λαμπακι παλι αισθητηρα εδειχνε,μου λεει ο ηλεκτολογος ειναι κατι αλλο,μαλλον δεν κουμπονουν καλα οι βαλβιδες,πηγαινε στο συνεργειο,μου σβηνει την μνημη,κλεινω το υγραεριο βαζω 100αρα λεω να καψω μηπως αλλαξει κατι,περνει η γυναικα μου το αμαξι της αναψε λαμπακι,αυριο ξανα να δουμε τι δειχνει,!,σουζουκι δεν παω γιατι μολις πηγα με υφακι μου λενε απο το υγραεριο οι βαλβιδες,,χωρις να δουνε τιποτα,και εφυγα κατευθειαν,
Χιλια συγνωμη για το κειμενο που ηταν μεγαλο,!
Αν εχει παρουσιασει σε κανεναν το ιδιο προβλημα,!
Καποια ιδεα;;
Και παλι συγνωμη για το μεγαλο κειμενο
Grigoris
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 18, 2016 11:17 am

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Αύγ 19, 2016 5:04 pm

εμενα σε κατι αναλογο ηταν ο αισθητηρας της πεταλουδας, τσεκαρε και τον αισθητηρα του αερα
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Σεπ 24, 2016 4:02 pm

Grigoris έγραψε:Καλησπερα σε ολους,,το αμαξι μου παρουσιαζει(1,5χρονο περιπου) το εξης θεμα.οτι ταχυτητα να εχω σκοτσαρει το αμαξι σαν να αφηνω το γκαζι και να το ξαναπαταω,στις 1800-2000 στροφες ειτε υγραεριο εχω ειτε βενζινη!με την βενζινη το κανει πιο λιγο με την βροχη και γενικα την πολυ υγρασια σαν να το κανει πιο εντονα!οταν ειναι στο ρελαντι ακουγεται σαπο την εξατμιση σκασιματα,και δουλευει αγρια!πηγα στον μηχανικο μου λεει το υγραεριο,παω σε αλλον οχι σε αυτον που το τοποθετισε,μου λεει το υγραεριο ειναι εντξει κοιτα το αμαξι,ξανα στον μηχανικο ειναι το υγραεριο μου λεει παλι!παω σε αυτον που το τοποθετησε,ειναι και γνωστος μου,το παρουσιαζε και στην βενζινη το προβλημα!μου λεει αν δεν σε εννοχλει αστο ετσι.παω στο συνεργειο (ξεχασα να αναφερω οτι ειχα λαμπακι αναμμενο)αισθητηρας λ μου λενε γιαυτο το κανει,φτωχο μειγμα πλουσιο μειγμα,,αλλαζουμε αισθητηρα σε δεκα χιλιομετρα αναψε παλι παω πισω,το ιδιο διαβαζει,τον βγαζουμε το αφηνω για λιγο καιρο,ξαναπαω αλλαζουμε μπουζι μπουζοκαλωδια,τιποτα,και το αφηαα,τωρα το ξαναψαχνω,πηγα σε ηλκρολογο μου ειπε να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστες και ολο το σετ,εχω του κουμπαρου μου το αμαξι δοκιμαζω το εκανε παλι,του ειπα κοιτα αισθητηρα πεταλουδας και την πεταλουδα γενικα,θα την εβγαζε σαν βλαβη λεει.,το λαμπακι παλι αισθητηρα εδειχνε,μου λεει ο ηλεκτολογος ειναι κατι αλλο,μαλλον δεν κουμπονουν καλα οι βαλβιδες,πηγαινε στο συνεργειο,μου σβηνει την μνημη,κλεινω το υγραεριο βαζω 100αρα λεω να καψω μηπως αλλαξει κατι,περνει η γυναικα μου το αμαξι της αναψε λαμπακι,αυριο ξανα να δουμε τι δειχνει,!,σουζουκι δεν παω γιατι μολις πηγα με υφακι μου λενε απο το υγραεριο οι βαλβιδες,,χωρις να δουνε τιποτα,και εφυγα κατευθειαν,
Χιλια συγνωμη για το κειμενο που ηταν μεγαλο,!
Αν εχει παρουσιασει σε κανεναν το ιδιο προβλημα,!
Καποια ιδεα;;
Και παλι συγνωμη για το μεγαλο κειμενο


Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω και χωρίςνα ξέρω τι χλμ είχε το αμαξι πριν και μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, στα αυτοκινητά μας το γκαζι κάνει ζημιά στις βαλβίδες και πλέον εγώ το πρόβλημα το έλυσα , με ψέκασμα βενζίνης σε όλο το φάσμα στροφών, και πάνω από τις 3200 καίω μόνο βενζίνη ... Η δευτερη λύση που μένει μιας και τα αυτοκινητά μας είναι με ταληράκια και δεν παίρνει πολλές ρυθμίσεις στις βαλβίδες, είναι λύσιμο κεφαλής, ενισχυμένες έδρες βαλβίδων, και τέλος . Κόστος περίπου 500 ευρώ και θα καις γκάζι για πάντα .
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Σάβ Σεπ 24, 2016 9:49 pm

Ειναι λιγο μπερδεμα το θεμα . ελπιζω να βρεις ακρη ...δεν μας ειπες μονο αν το ρεταρισμα το κανει και στην Βενζινη ! ?
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό NikosV » Παρ Νοέμ 04, 2016 8:04 pm

Λοιπόν.. Είχα κ εγω το ίδιο πρόβλημα, Jimny 07.βενζινη

Στις χαμηλές στροφές ήταν σαν να μπουκωνε, σε πιο μεγάλες στροφές δεν είχε πρόβλημα
Αλλάξαμε τα μπουζοκαλοδια και τα δύο, και το πρόβλημα παρέμεινε.

Διάβασα εδώ μέσα κ ειμασταν στο να ελέγξουμε τους πολλαπλασιαστες.

Σήμερα ήμουν τυχερός μιας κ υπήρχε ένα S swift για σέρβις κ κάναμε τράμπα τους πολλαπλασιαστες, έκανα γύρω το τετράγωνο κ το πρόβλημα εξαφανίστηκε!!
Επειδή υπήρχε μόνο ένας καινούργιος πολλαπλασιαστης εκείνη τη στιγμή αλλάξαμε τον έναν μόνο (αυτόν που μύριζε πιο καμένο), ξανά τεστ και όλα οκ..

Για την ακρίβεια με του swift πήγαινε πολύ καλύτερα και μάλλον πως την παίζει κ ο άλλος σιγά σιγά.. Οπότε θα ξέρω κ τι θα αλλάξω ;)
NikosV
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 13, 2012 2:59 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό NikosV » Παρ Δεκ 09, 2016 7:52 pm

NikosV έγραψε:Λοιπόν.. Είχα κ εγω το ίδιο πρόβλημα, Jimny 07.βενζινη

Στις χαμηλές στροφές ήταν σαν να μπουκωνε, σε πιο μεγάλες στροφές δεν είχε πρόβλημα
Αλλάξαμε τα μπουζοκαλοδια και τα δύο, και το πρόβλημα παρέμεινε.

Διάβασα εδώ μέσα κ ειμασταν στο να ελέγξουμε τους πολλαπλασιαστες.

Σήμερα ήμουν τυχερός μιας κ υπήρχε ένα S swift για σέρβις κ κάναμε τράμπα τους πολλαπλασιαστες, έκανα γύρω το τετράγωνο κ το πρόβλημα εξαφανίστηκε!!
Επειδή υπήρχε μόνο ένας καινούργιος πολλαπλασιαστης εκείνη τη στιγμή αλλάξαμε τον έναν μόνο (αυτόν που μύριζε πιο καμένο), ξανά τεστ και όλα οκ..

Για την ακρίβεια με του swift πήγαινε πολύ καλύτερα και μάλλον πως την παίζει κ ο άλλος σιγά σιγά.. Οπότε θα ξέρω κ τι θα αλλάξω ;)

Τελικα αλλαχτηκε και ο αλλος ο πολλαπλασιαστης γιατι αρχισε και σαν να μπουκωνε στα ξεκινηματα και ρεταρε που και που στις χαμηλες .. (οχι οπως πριν αλλα το καταλαβαινες)

Μετα απο 2-3 βδομαδες αφου πλεον τα μπουζοκαλοδια και οι πολλαπλασιαστες ειναι καινουρια (αφτερμαρκετ) αρχιζει και επανερχεται το προβλημα σταδιακα .. (μια στο τοσο το κανει)

Εχει τυχει σε καποιον κατι αντιστοιχο?? γνωμες για τι μπορει να ειναι ?? :?:
αισθητηρας (ματι) στροφων?? :?:
καθαρισμα των μπεκ ψεκασμου ?? :?:
κατι αλλο ... ?? :?:
NikosV
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 13, 2012 2:59 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό NikosV » Πέμ Δεκ 29, 2016 2:41 pm

Επανερχομαι στο θεμα .. μιας και φαινεται να ελαβε τελος ..

το προβλημα σταδιακα επανηλθε στη χειροτερη του κατασταση που ειχε αρχισει .. οποτε ξαναπηγε σε μηχανικο και για την ακριβεια σε ηλεκτρολογο..
με τα πολλα τα μπουζι στο παλαιοτερο σερβις ειχαν αλλαχθει και ειχαν μπει μπουζι απο Suzuki Vitara 2000cc (δεν ξερω γιατι και δεν το γνωριζα κιολας :evil: ) .. οποτε αλλαζουμε τα μπουζι με απλα μπουζι για Jimny αυτη τη φορα.. βλεπαμε ομως στον υπολογιστη οτι ο διορθωνε και ο δευτερος αισθητηρας λ , ενω επρεπε να παραμενει σταθερος και να διορθωνει μονο ο πρωτος ..
το προβλημα δεν λυθηκε.. οποτε βρισκουμε και βαζουμε πολλαπλασιαστες απο Swift γνησιους, που ειναι ιδιοι με του Jimny.
Αποτελεσμα το προβλημα λυθηκε κατευθειαν.. Και οπως ειπε και η Suzuki που προμηθευτηκαμε τους πολλαπλασιαστες "δεν δουλευει με ιμιτασιον πολλαπλασιαστες" :D

επλιζω να φανει χρησιμο σε καποιον που του παρουσιαστει κατι αναλογο .. :wink:
NikosV
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 13, 2012 2:59 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό Dimny » Πέμ Δεκ 29, 2016 3:56 pm

Ωραίος!!! :clap: :clap:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Ρεταρισμα με ολες τις σχεσεις,και σταθερες στροφςς 1800-

Δημοσίευσηαπό NikosV » Πέμ Δεκ 29, 2016 8:09 pm

Dimny έγραψε:Ωραίος!!! :clap: :clap:

ευτυχως που το βρηκαμε .. γιατι πηγαιναμε με το σκεπτικο οτι εχουμε καινουριους πολλαπλασιαστες .. :(
NikosV
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 13, 2012 2:59 pm
Τοποθεσία: Χανιά


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron