Γράφω εδώ γιατί νομίζω οτι έχω το ίδιο πρόβλημα, μοτέρ Μ13Α (2007) 230000km , μόλις ζοριστεί με 4-5000 στροφές σε Εθνική ή Αττική οδό, πετάει τα νερά από το δοχείο διαστολής.
Ο δείκτης της θερμοκρασίας παραμένει στο κέντρο κανονικά αλλά το οργανάκι που έχω και διαβάζει τη θερμοκρασία του νερού από τον εγκέφαλο δείχνει έως και 103C στιγμιαία, όταν οι κανονικές θερμοκρασίες που έβλεπα είναι 86-93C.
Θερμοστάτης αλλάχτηκε, έγινε έλεγχος στο ψυγείο και το σύστημα του βεντιλατέρ, και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου είπε οτι είναι φλάντζα κεφαλής, από την οποία περνάνε αέρια στο κύκλωμα ψύξης και με την πίεση πετάει τα υγρά στο δοχείο υπερχείλισης και από κει έξω.
Κόστος : 870€ !!!
Σκέφτομαι να το πάρω και να πάω αλλού να ρωτήσω γιατί τέτοια εποχή δεν μπορώ να δώσω αυτό το ποσό.
Εσύ βρήκες τελικά τι ήταν ;