ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Ή ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ???

Τα άλογα...

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Ή ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ???

Δημοσίευσηαπό Dimny » Πέμ Μάιος 01, 2014 3:43 pm

Έχω το Τζίμνυ του 2006 VVT - automatic.

Και έχει περίπου 100000 χλμ...

Τον τελευταίο καιρό δεν τραβάει μετά τα 100 χλμ και συγκεκριμένα πατώντας παιρετέρω γκάζι κατεβάζει σε τρίτη αλλά δεν ανεβάζει χιλιόμετρα/στροφές όπως ποιό παλιά..

Με δευτέρα και τέρμα μέσα γκάζι πάει άνετα στις 6000 στροφές και μόλις αλλάξει αυτόματα σε 3η , ανεβάζει πολύ αργά...
Κάναμε ρύθμισμα βαλβίδων (ήτανε αρύθμιστες αρκετά) , αλλά δεν υπήρξε διαφορά καμία...
Καταλήξαμε σε έναν κατάλογο της σουζούκι που σου λέει να κάνεις κάποιο τεστ με το σαζμαν , και κατόπιν καταλήγει ότι υπάρχει

α) έλλειψη δύναμης κινητήρα

ή

β) πρόβλημα στο torque converter του κιβωτίου ταχητήτων... (Ο μηχανικός μου μου είπε είναι σαν να λέμε αλλαγή δίσκου συμπλέκτη... ) σας έχει τύχη κάτι παρόμοιο ???
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μάιος 01, 2014 7:06 pm

Απο την στιγμη που με δευτερα παει ανετα στις 6000rpm δεν ειναι θεμα κινητηρα Μητσε.

Κιβωτιο ειναι. Και επειδη ειναι αυτοματο, πολλα μπορει να ειναι. Απο την στιγμη που θα κατεβει, καλο θα ειναι να αλλαξετε και δισκακια-γκοφρετα-λαδια.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Πέμ Μάιος 01, 2014 7:30 pm

JEO έγραψε:Απο την στιγμη που με δευτερα παει ανετα στις 6000rpm δεν ειναι θεμα κινητηρα Μητσε.

Κιβωτιο ειναι. Και επειδη ειναι αυτοματο, πολλα μπορει να ειναι. Απο την στιγμη που θα κατεβει, καλο θα ειναι να αλλαξετε και δισκακια-γκοφρετα-λαδια.


Το torque converter είναι ... θα τα δούμε και τα άλλα αλλά δεν νόμίζω τα δισκάκια να θέλουν άλλαγμα τόσο γρήγορα... εδώ σου λέει αλλαγή βαλβολίνων κάθε 160000 χλμ...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Dimny » Πέμ Μάιος 01, 2014 7:46 pm

JEO έγραψε:Απο την στιγμη που με δευτερα παει ανετα στις 6000rpm δεν ειναι θεμα κινητηρα Μητσε. ..



Κρίμα....και έλεγα να βάλω τον 1600... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μάιος 02, 2014 7:06 am

Dimny έγραψε: θα τα δούμε και τα άλλα αλλά δεν νόμίζω τα δισκάκια να θέλουν άλλαγμα τόσο γρήγορα... εδώ σου λέει αλλαγή βαλβολίνων κάθε 160000 χλμ...



Στα σπουδαια BMW βαζουν βαλβολινες "εφ'ορου ζωης" και στα 60.000-80.000kmh εχουν γινει μαυρα ζουμια χωρια καμια λιπαντικη ιδιοτητα.
Μην πιστευεις κανεναν $%#(@)+^$.... Τουλαχιστον λαδια και γκοφρετα αλλαξε τα φιλε.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Παρ Μάιος 02, 2014 7:20 am

JEO έγραψε:
Dimny έγραψε: θα τα δούμε και τα άλλα αλλά δεν νόμίζω τα δισκάκια να θέλουν άλλαγμα τόσο γρήγορα... εδώ σου λέει αλλαγή βαλβολίνων κάθε 160000 χλμ...



Στα σπουδαια BMW βαζουν βαλβολινες "εφ'ορου ζωης" και στα 60.000-80.000kmh εχουν γινει μαυρα ζουμια χωρια καμια λιπαντικη ιδιοτητα.
Μην πιστευεις κανεναν $%#(@)+^$.... Τουλαχιστον λαδια και γκοφρετα αλλαξε τα φιλε.


τα λάδια τα άλλαξα ήδη , χωρίς να δω καμία διαφορά.... ξέρεις κανέναν καλό να κάνει την δουλειά ?? άσε που φοβάμαι ότι δεν θα υπάρχουν σε ανταλλακτικά στην σουζούκι...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μάιος 02, 2014 3:57 pm

Ποια ανταλλακτικα δεν θα υπαρχουν? Το φιλτρο λαδιου του κιβωτιου?
Παρε ενα τηλεφωνο τον Κωστα (Μαρσελο) και ρωτα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Μάιος 03, 2014 9:13 am

JEO έγραψε:Ποια ανταλλακτικα δεν θα υπαρχουν? Το φιλτρο λαδιου του κιβωτιου?
Παρε ενα τηλεφωνο τον Κωστα (Μαρσελο) και ρωτα.


Εννοώ τα δισκάκια, γκοφρέτες και ότι άλλο έχει μέσα στο κιβώτιο...

Λες να τα έχει ο Μαρσέλος ??
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Μάιος 03, 2014 1:23 pm

Δεν χανεις να ρωτησεις τιποτα Μητσο.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Πέμ Μάιος 15, 2014 11:37 pm

Λοιπόν ... μου είπανε ότι είναι βουλωμένος ο Προκαταλύτης και ο καταλύτης ..

Η Σουζούκι θέλει 1100 ευρώ μαζί με αλλαγή του φίλτρου του κιβωτίου ταχυτητων και αλλαγη βαλβολίνες...

Μάλλον πάω για μεταλικό καταλύτη ..
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μάιος 16, 2014 4:08 pm

Σου ειπαν απο τι βουλωσε Δημητρη?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Παρ Μάιος 16, 2014 6:28 pm

όχι ... αλλά ... όταν είχαμε πάει Βαρδούσια...είχα βάλει βενζίνα από ενα βενζινάδικο εκεί πάνω της κακιάς ώρας... όσο πήγαινα με γκάζι όλα οκ..
Στην επιστροφή ... στην εθνική στα καλά καθούμενα μου άναψε για πρώτη φορά όσο έχω τον τζιμναρο το κιτιρνο λαμπάκι... άκουσα ότι βάζουν thinner στην βενζίνη και νερό , και τα λιώνει όλα τα ευγενή μέταλα του καταλύτη...

Τώρα έχω πάρει τον καταλύτη του Αρίστου να τον βάλω, να δούμε...
Αν και σκέφτομαι να βγάλω εντελώς τον προκαταλύτη και να αφήσω έναν μεταλικό .. ποιό ελεύθερο..

Να πάρει τα πάνω του το εργαλείο...

Ρε Θοδωρή έχεις καμία φωτογραφία τον προκαταλύτη να τον δω... αυτοί μου λέγανε ότι βρίσκεται μέσα στην πολλαπλή εξαγωγης... είναι δυνατον ή δεν καταλαβα καλά????
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Μάιος 17, 2014 12:04 pm

Λοιπόν , όπως μου είεπ και ο μηχανικός μου , ο προκαταλύτης έπρεπε να φύγει γιατί δεν κάνει τίποτα...

Αγόρασα και τον καταλύτη από τον Αρίστο με τον Λάμδα πάνω τον μεσαίο , και πήγα στον εξατμισά..

Βγάζουμε μεσαίο κομμάτι, και χώνει ένα λοσταρι ψηλό μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής (εκεί μέσα είναι ο προκαταλήτυς) , και σπάει όλα τα κομάτια του προκαταλύτη ...
Για να καταλάβετε πόσο βουλωμένος ήταν , είχε φύγει ενα κομάτι και είχε σφηνωθεί στο μεσαίο σωλήνα της εξάτμισης, πριν τον καταλύτη...

Μιλάμε για τρελό μπούκωμα...

Δοκιμή το αυτοκίνητο στο δρόμο και έχω μείνει
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Η καλύτερη μετατροπή που έκανα ποτέ !!!!

Το αμάξι πηρε δύναμη παντού , και πλέον ξαναείδα να κρατάει τα 140 χλμ με mad λάστιχα, πάνω και 3200 στροφές , χωρίς να κατεβάζει ταχύτητα...

Αρίστο σε ευχαριστώ για τον καταλύτη !!!

Βγάλτε όλοι τους προκαταλύτες ... ΘΑ πάθετε την πλάκα σας..

Εμένα το αυτοκίνητο είχε 90000 και ήταν βουλωμένος..

Φήμες (από τον εξατμισά μου ) , λένε ότι ο καταλύτης πρέπει να αλλαχθεί όταν το αμάξι φοράει γκάζι επάνω με άλλον που να είναι για γκάζι.. Δεν ξέρω αν είναι σωστό .. θα δείξει ..

Προς το παρόν χαίρομαι το καινούργιο μου εργαλείο !!! :D :D
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό CR » Πέμ Αύγ 28, 2014 11:18 pm

Φίλε Dimny από καυσαέρια πως είσαι τώρα, το έχεις κοιτάξει ; περνάς ΚΤΕΟ ;
Και ποιό ήταν το κόστος ;
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MKK » Δευτ Σεπ 01, 2014 11:42 am

... Βάλε ένα 16άρι ή ένα δίλιτρο να κόβεις ημιαξόνια για πλάκα & να μην έχεις θέμα δύναμης πουθενά :lol: :lol: :lol: ... Λύσεις δοκιμασμένες :wink: ...
MKK
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2011 5:32 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron