M13A μοτέρ και αλλάγη σε 1.600cc

Τα άλογα...

M13A μοτέρ και αλλάγη σε 1.600cc

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Τρί Ιαν 07, 2014 9:16 am

Καλημέρα ,
έχω ένα suzuki Jimny του 2008 και ενδιαφερομαι να το κανω απο 1.300 κυβικα σε 1600.

Εχει προχωρησει καποιος σε καποια τετοια επιτυχημενη μετατροπη και αν ναι ας μοιραστει καποιες πληροφοριες , οπως απο τι αυτοκινητο μοτερ εβαλε τι δυσκολιες αντιμετωπισε κλπ.

Για μενα ( δεν γνωριζω βεβαια αν γινεται ) "ιδανικο" στο μυαλο μου φανταζει το μοτερ απο το suzuki swift sport me 130 hp.Υπαρχει αναλογη εμπειρια ?

Ο λογος που θελω να κανω την μετατροπη ειναι οτι το αμαξι χηλωθηκε 3 ποντους και με το mud λαστιχο και την πιο φαρδια ζαντα το νιωθω να ζοριζεται αρκετα.

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Νίκος Σιδηρόπουλος.
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Δημοσίευσηαπό YannisS » Τρί Ιαν 07, 2014 10:03 am

Μπορείς να αλλάξεις τα γρανάζια της μετάδοσης, για να ζωηρέψεις το αυτοκίνητο. Έτσι, θα την βγάλεις πιο φτηνά και με λιγότερο κόπο
YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό miltos » Τρί Ιαν 07, 2014 10:09 pm

γινετε. το εχω κανει.
να υπολογιζεις εκτος απο την αγορα του μοτερ και τα εργατικα (εκτος αν το περασεις εσυ), οτι σιγουρα θα χρειαστεις προγραμμα εγγεφαλου. κανα 600-700αρι ευρω. μιλαμε παντα για τον sport κινητηρα.
αρκετος κοπος, αρκετα χρηματα, αλλα οταν χαιδευω το γκαζι ...... :D

καταρχην, εχεις τον vvt κινητηρα η οχι?
miltos
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 11:58 pm

Δημοσίευσηαπό macro » Τρί Ιαν 07, 2014 10:10 pm

Καλησπερα φιλε μου και χρονια πολλα!απο οσο ξερω με το 1600 του swift υπαρχουν αρκετα θεματακια που πρεπει να λυσεις..
υπαρχει ενας τυπακος στο pirate4x4.com που εχει βαλει το m15a του ignis sport και γραφει πως ηταν πολυ απλη μετατροπη και ολα bolt on(μπηκαν δηλ. χωρις μετατροπες)
οσο για τους μειωτηρες,ναι θα ζωηρεψει,αλλα θα πινει πολυ και ταξιδευεις βαναυσα..
για ολα αυτα βεβαια εξαρταται τι θες απο το αυτοκινητο και τι λαστιχα εχεις..
εγω φοραω 30αρι με βοηθητικο samurai και 4,16 calmini γραναζια,στο βουνο καλο,αλλα εθνικη ψιλοκουραζει..πχ 4000 στροφες 92 στο κοντερ,100 στο gps.
ελπιζω να βοηθησα και σορρυ αν κουρασα με το μεγαλο ποστ :D
ενα πενταπορτο jimny παρακαλω!
macro
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 28, 2013 5:03 pm
Τοποθεσία: Αττικη

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Ιαν 08, 2014 12:02 am

miltos έγραψε:γινετε. το εχω κανει.
να υπολογιζεις εκτος απο την αγορα του μοτερ και τα εργατικα (εκτος αν το περασεις εσυ), οτι σιγουρα θα χρειαστεις προγραμμα εγγεφαλου. κανα 600-700αρι ευρω. μιλαμε παντα για τον sport κινητηρα.
αρκετος κοπος, αρκετα χρηματα, αλλα οταν χαιδευω το γκαζι ...... :D

καταρχην, εχεις τον vvt κινητηρα η οχι?


Απο ΚΤΕΟ τι κάνεις ?

Περνάει κανονικα?

Ταξιδευεις ανετα 130-140?
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Ιαν 08, 2014 10:39 am

Αφου δεν εχεις vvt νομιζω πρεπει να πας σε αλλες λυσεις οπως baleno. Ειχα ακουσει και για λυση τυπου golf 1800t αλλα ισως υπερβολη. Εγω σκεφτομαι για SX4 120HP
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Τετ Ιαν 08, 2014 3:00 pm

Καλησπερα και παλι.

Ο Κινητηρας μου πανω γραφει DOHC 16 valve ,
ειναι τελικα ο vvt ?
το jimny μου ειναι απο τα τελευταια που εχει βγαλει.

δηλαδη 2006 και μετα. :roll: :roll:

Μιλτο ποσο σου κοστισε τελικα η μετατροπη και ποιον ακριβως κινητηρα εβαλες ?

Macro "οσο για τους μειωτηρες,ναι θα ζωηρεψει,αλλα θα πινει πολυ και ταξιδευεις βαναυσα.. " τι εννοεις με αυτο ?

Λαστιχα εχω BF Goodrich Mud terrain 215x75x15
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Δημοσίευσηαπό miltos » Τετ Ιαν 08, 2014 3:58 pm

Dimny έγραψε:
miltos έγραψε:γινετε. το εχω κανει.
να υπολογιζεις εκτος απο την αγορα του μοτερ και τα εργατικα (εκτος αν το περασεις εσυ), οτι σιγουρα θα χρειαστεις προγραμμα εγγεφαλου. κανα 600-700αρι ευρω. μιλαμε παντα για τον sport κινητηρα.
αρκετος κοπος, αρκετα χρηματα, αλλα οταν χαιδευω το γκαζι ...... :D

καταρχην, εχεις τον vvt κινητηρα η οχι?


Απο ΚΤΕΟ τι κάνεις ?

Περνάει κανονικα?

Ταξιδευεις ανετα 130-140?


μην μπερδευεσαι.
δεν επηρεάζει τη σχεση μεταδοσης το μοτερ. οτι χλμ ειχα πριν, εχω και τωρα. με βοηθητικο 4.16 και 30αρια αναγομωση, τα 100 τα εχω στις 4200.
το θεμα ειναι οτι σε ανηφορες που δεν σήκωνε την 2αρα και εβαζα και 1η, τωρα ανεβαινω χαλαρα και με 3η. και στην εθνικη 5η παντου, και αν χρειαστει να αναπτυξω ταχυτητα, απλα παταω το γκαζι, χωρις κατεβασματα.
:wink:
miltos
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 11:58 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Ιαν 08, 2014 4:06 pm

miltos έγραψε:
Dimny έγραψε:
miltos έγραψε:γινετε. το εχω κανει.
να υπολογιζεις εκτος απο την αγορα του μοτερ και τα εργατικα (εκτος αν το περασεις εσυ), οτι σιγουρα θα χρειαστεις προγραμμα εγγεφαλου. κανα 600-700αρι ευρω. μιλαμε παντα για τον sport κινητηρα.
αρκετος κοπος, αρκετα χρηματα, αλλα οταν χαιδευω το γκαζι ...... :D

καταρχην, εχεις τον vvt κινητηρα η οχι?


Απο ΚΤΕΟ τι κάνεις ?

Περνάει κανονικα?

Ταξιδευεις ανετα 130-140?


μην μπερδευεσαι.
δεν επηρεάζει τη σχεση μεταδοσης το μοτερ. οτι χλμ ειχα πριν, εχω και τωρα. με βοηθητικο 4.16 και 30αρια αναγομωση, τα 100 τα εχω στις 4200.
το θεμα ειναι οτι σε ανηφορες που δεν σήκωνε την 2αρα και εβαζα και 1η, τωρα ανεβαινω χαλαρα και με 3η. και στην εθνικη 5η παντου, και αν χρειαστει να αναπτυξω ταχυτητα, απλα παταω το γκαζι, χωρις κατεβασματα.
:wink:


Κατάλαβα,

Εγώ αν έκανα κάποια μετατροπή θα την έκανα για να κρατάει 130-140 χλμ, χωρίς να μου κάνει κατεβάσματα... (εχω το αυτοματο και ταξιδευε μαμα με 140 και 3200 στροφές...)

Με το ψήλωμα όμως και το φαρδύτερο ελαστικό μόλις δεν τα κρατάει αυτα τα χιλιόμετρα και κατεβάζει μια σχέση για να πιασει την παραπάνω ταχύτητα... (όταν κατεβάζει πάει στις 4200 -4500 οπότε δεν λεεί να ταξιδεύεις με αυτές τις στροφές... (για το αυτοματο μιλάω πάντα.)

Αν είχα το δικό σου δηλαδή θα μάκραινα την τελική σχέση μετάδοσεις να πηγαίνει εθνική ποιό ξεκούραστα και να βρίσκομαι στον πεδίο βολής ποιό γρήγορα !!! :wink:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό miltos » Τετ Ιαν 08, 2014 4:14 pm

Mpoulis έγραψε:Καλησπερα και παλι.

Ο Κινητηρας μου πανω γραφει DOHC 16 valve ,
ειναι τελικα ο vvt ?
το jimny μου ειναι απο τα τελευταια που εχει βγαλει.

δηλαδη 2006 και μετα. :roll: :roll:

Μιλτο ποσο σου κοστισε τελικα η μετατροπη και ποιον ακριβως κινητηρα εβαλες ?

Macro "οσο για τους μειωτηρες,ναι θα ζωηρεψει,αλλα θα πινει πολυ και ταξιδευεις βαναυσα.. " τι εννοεις με αυτο ?

Λαστιχα εχω BF Goodrich Mud terrain 215x75x15



ναι, ο κινητηρας σου ειναι ο vvt.
το μοτερ που εχω βαλει ειναι του swift sport.
το κοστος ειναι σχετικο, διοτι την μετατροπη την εκανα εγω.
μπορω να αναλαβω την ολη μετατροπη παντως απο την αρχη μεχρι το τελος.
miltos
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 11:58 pm

Δημοσίευσηαπό miltos » Τετ Ιαν 08, 2014 4:21 pm

Dimny έγραψε:
miltos έγραψε:
Dimny έγραψε:
miltos έγραψε:γινετε. το εχω κανει.
να υπολογιζεις εκτος απο την αγορα του μοτερ και τα εργατικα (εκτος αν το περασεις εσυ), οτι σιγουρα θα χρειαστεις προγραμμα εγγεφαλου. κανα 600-700αρι ευρω. μιλαμε παντα για τον sport κινητηρα.
αρκετος κοπος, αρκετα χρηματα, αλλα οταν χαιδευω το γκαζι ...... :D

καταρχην, εχεις τον vvt κινητηρα η οχι?


Απο ΚΤΕΟ τι κάνεις ?

Περνάει κανονικα?

Ταξιδευεις ανετα 130-140?


μην μπερδευεσαι.
δεν επηρεάζει τη σχεση μεταδοσης το μοτερ. οτι χλμ ειχα πριν, εχω και τωρα. με βοηθητικο 4.16 και 30αρια αναγομωση, τα 100 τα εχω στις 4200.
το θεμα ειναι οτι σε ανηφορες που δεν σήκωνε την 2αρα και εβαζα και 1η, τωρα ανεβαινω χαλαρα και με 3η. και στην εθνικη 5η παντου, και αν χρειαστει να αναπτυξω ταχυτητα, απλα παταω το γκαζι, χωρις κατεβασματα.
:wink:


Κατάλαβα,

Εγώ αν έκανα κάποια μετατροπή θα την έκανα για να κρατάει 130-140 χλμ, χωρίς να μου κάνει κατεβάσματα... (εχω το αυτοματο και ταξιδευε μαμα με 140 και 3200 στροφές...)

Με το ψήλωμα όμως και το φαρδύτερο ελαστικό μόλις δεν τα κρατάει αυτα τα χιλιόμετρα και κατεβάζει μια σχέση για να πιασει την παραπάνω ταχύτητα... (όταν κατεβάζει πάει στις 4200 -4500 οπότε δεν λεεί να ταξιδεύεις με αυτές τις στροφές... (για το αυτοματο μιλάω πάντα.)

Αν είχα το δικό σου δηλαδή θα μάκραινα την τελική σχέση μετάδοσεις να πηγαίνει εθνική ποιό ξεκούραστα και να βρίσκομαι στον πεδίο βολής ποιό γρήγορα !!! :wink:



στο αυτοματο αλαζουν τα πραγματα.
με ενα 1.6αρι, θα διατηρεί την τελικη σχεση μεταδοσης στο σασμαν χωρις να ζορίζετε και να κατεβαζει απο μονο του.
αρα θα ταξιδευεις οπως μαμα, πιο ξεκουραστα και μαλλον πιο οικονομικα.
miltos
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 11:58 pm

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Ιαν 08, 2014 4:38 pm

επιμενω οτι η λυση του SX4 ειναι πιο οικονομικη χωρις να υστερει σε αποδοση. Επισης καθεται κουτι
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Ιαν 08, 2014 4:48 pm

offroad_master έγραψε:επιμενω οτι η λυση του SX4 ειναι πιο οικονομικη χωρις να υστερει σε αποδοση. Επισης καθεται κουτι


Το μοτερ δεν είναι όμως αρκετά ακριβο ??? του SX4 εννοώ...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Ιαν 08, 2014 5:22 pm

Πιο οικονομικο απο το swift sport.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Ιαν 08, 2014 5:50 pm

offroad_master έγραψε:Πιο οικονομικο απο το swift sport.


το θέμα είναι τι γίνεται με τα ΚΤΕΟ....
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης