Πόσα χλμ. βγάζει το μοτέρ ;

Τα άλογα...

Πόσα χλμ. βγάζει το μοτέρ ;

Δημοσίευσηαπό CR » Κυρ Νοέμ 17, 2013 1:28 pm

Γειά σε όλους,
Το Jimny μου είναι του '07 (έχει τον Μ13Α νομίζω) και είμαι σχεδόν στα 150000km χωρίς καμία επισκευή πέραν των service.

Αναρωτιώμουν πόσα χλμ. μπορεί να περιμένει κανείς από αυτό το μοτέρ πριν αρχίσουν οι σοβαρές επισκευές ;

Δεδομένου οτι 40-45χλμ/ημέρα τα κάνω στην Αττική οδό, τον περισσότερο χρόνο το δικό μου δουλέυει στις 3000-4500στρ. και φαντάζομαι οτι εκεί θα τον δουλεύουν και οι περισσότεροι.

Εσείς πόσα χλμ. έχετε βγάλει "μαμά" χωρίς επισκευή ?
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Νοέμ 17, 2013 5:31 pm

Αντεχει!!! απλα ανα 30.000 χλμ και παραπανω αν θες εναν τυπικο ελενχο στης βαλβιδες. Επισεις να προσεχεις παντα τα νερα σου..το ψυγειο και η τρομπα νερου καποια στιγμη θα σου την κανουν και θα αναψει οποτε το νου σου στην θερμοκρασια.
Εμενα δουλευει σε ολο το ευρως τον στροφων τυχενει κ το παταμε παραπανω μερικες φορες. Σαν ταξιδη εχω κανει συνεχομενο με μικρες 10 λεπτες στασεις 1000 χλμ σε μια μερα. μεχρι στιγμης μετραμε 260.000 χλμ και δεν καει λαδι. Απο επιδοσεις δεν εχει πεσει τα 160 τα πιανουμε ακομα με νορμαλ ασφαλτινα λαστιχα.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό CR » Κυρ Νοέμ 17, 2013 8:32 pm

260000 ε; μια χαρά !! :)

Τις βαλβίδες τις τσεκάρουν φαντάζομαι στο συνεργείο (φαίνονται αρκετά σχολαστικοί) .
Το ψυγείο το καθάρισα στις 70-75000km αν θυμάμαι καλά και δεν είχε κάτι ιδιαίτερο, λες να πρέπει να το κάνω κάθε τόσο ;
Όσο για την αντλία δεν νομίζω οτι μπορώ να κάνω κάτι προληπτικά έτσι δεν είναι ;
Άν τα παίξει η αντλία νομίζω οτι η θερμοκρασία δεν θα δείξει τίποτα μέχρις ότου φτάσει να έχει υπερθερμανθεί ο κινητήρας έτσι δεν είναι ; Εννοώ οτι ο αισθητήρας είναι στο ψυγείο όπου έτσι και αλλιώς δεν θα κυκλοφορεί ζεστό νερό από το κύκλωμα αφού θα τά'χει παίξει η αντλία.
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Νοέμ 17, 2013 9:31 pm

Το μονο που μπορεις να κανεις προληπτικα για την αντλια νερου ειναι να την αλλαξεις. Καλυτερα μια τρομπα παρα ενα μοτερ.

Αριστο εσυ την εχεις αλλαξει σε αυτα τα χιλιομετρα?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό CR » Κυρ Νοέμ 17, 2013 9:54 pm

JEO: Έχεις δίκιο, το πότε θα το κάνω είναι το θέμα, εφόσον κινούμαι κατά κύριο λόγο σε Βαρης-Κορωπίου & Αττική οδό και πολύ σπάνια Αθήνα ή μέρη με πολύ κίνηση, οι ώρες λειτουργίας μου είναι πολύ λιγότερες απ'ότι άλλα αμάξια με 100000km (εκτίμηση είναι αυτό, δεν έχω τρόπο να το μετρήσω), έτσι το αναβάλλω μια και το κόστος της αντλίας φαντάζομαι θά'ναι αρκετό.
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gargas » Κυρ Νοέμ 17, 2013 10:56 pm

Αρίστος έγραψε:Αντεχει!!! απλα ανα 30.000 χλμ και παραπανω αν θες εναν τυπικο ελενχο στης βαλβιδες. Επισεις να προσεχεις παντα τα νερα σου..το ψυγειο και η τρομπα νερου καποια στιγμη θα σου την κανουν και θα αναψει οποτε το νου σου στην θερμοκρασια.
Εμενα δουλευει σε ολο το ευρως τον στροφων τυχενει κ το παταμε παραπανω μερικες φορες. Σαν ταξιδη εχω κανει συνεχομενο με μικρες 10 λεπτες στασεις 1000 χλμ σε μια μερα. μεχρι στιγμης μετραμε 260.000 χλμ και δεν καει λαδι. Απο επιδοσεις δεν εχει πεσει τα 160 τα πιανουμε ακομα με νορμαλ ασφαλτινα λαστιχα.



φιλαρακι απλα εσυ δεν εχεις το ιδιο μοτερ εχεις το προηγουμενο.......G13
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Δευτ Νοέμ 18, 2013 1:44 am

Εγω εχω το Μ13 ειναι του 2003 μοντελο! δλδ αμεσως πριν το vvt .
Μια φορα αλλαξα τρομπα νερου νομιζω στα 170.000 το εχω αναλυτικα στο βιβλιαρακι που σημειωνο οτι αλλαγη εχει γινει. και τωρα εχω πανω το 3ο μου ψυγειο. Δεν νομιζω να τις πολυ τσεκαρουν στο συνεργειο...φανταζομαι θα πρεπει να τους το πεις εσυ να το κοιταξουν. Εγω πρωτη φορα φαντασου τις τσεκαρα - ρυθμισα (πλανισμα τα ''ταλιρακια'') στις 220.000 χλ, ( δεν γνωριζα οτι πρεπει να ελεγχονται ...αν δεις στο βιβλιαρακι το γραφει) τωρα θελω να τις ξανα τσεκαρω για να εχω το κεφαλι μου σιγουρο μιας και κινουμε με υγραεριο κυριος. Αφου καθαριζεις και το ψυγειο καλο κανει εγω απο την αλλη δεν το εχω κανει ποτε.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Νοέμ 18, 2013 9:33 am

στα 170-180 και η δική μου αντλία τα έπαιξε.

Μην περιμένεις την θερμοκρασία, θα το καταλάβεις αν δεις έντονα επιστροφές νερού (και προφανως υπερχείλιση) στο παγούρι σου την ώρα που είναι αναμένη η μηχανή, ή αν λείπουν πολλά νερά απο το παγούρι όταν είναι κρύα. Σημαίνει οτι ειχε επιστρέψει όλα τα νερά, υπερχείλισαν, και όταν κρύωσε το ψυγείο και επιστρέψαν ήταν λειψά.

Τα υπόλοιπα είναι όπως τα ειπε ο αρίστος, το Μ13 είναι το ιδιο μπλοκ με ή χωρίς το vvt, και δεν θα σου βγάλει προβλήματα.

Το σασμάν το vvt ομως, δυστυχώς θα σου την κάνει κάποια στιγμή. Αν αρχίσει το γουργούρισμα του ρουλεμάν και γίνει σχετικά δυνατό (δλδ να είναι ξεκάθαρος ο ήχος), κατέβασέ το και άλλαξέ το, γιατί αν σπάσει μπορεί να πάρεις όλο το σασμάν στο χέρι. Αν βέβαια είσαι λίγο τυχερός, και δεν πολυζορίζεις το αυτοκίνητο, μπορεί και να τη γλιτώσεις. Δεν ξέρω κάποιον με vvt, πολλά χιλιόμετρα, και να μήν πολυβγαίνει βουνό, για να έχω εικόνα αν χωρίς off road χρήση αντέχει περισσότερο. Μετά τα 100.000 πάντως, έχε τα αυτιά σου ανοιχτα! :)
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό CR » Σάβ Νοέμ 23, 2013 2:38 pm

Μίλησα με τον αρχιμηχανικό της Personal Best στον Άλιμο, τον ξέρω γιατί πάω χρόνια εκεί, και μου είπε οτι αν είναι να παραδώσει πνεύμα η αντλία θα δώσει σημάδια πρώτα, είτε θά'χει κάποια διαρροή είτε θα κάνει θόρυβο, δεν έχει δεί ποτέ αντλία σε VVT να τα παίζει μία & έξω και το θεωρεί εξαιρετικά απίθανο. Αντίθετα για το ψυγείο θεωρεί οτι κάθε 60-70000km πρέπει να ελέγχεται, εδώ είπε οτι δεν ξέρει αν το συγκεκριμένο ψυγείο μπορεί να καθαριστεί 2η φορά (πόσο καταπονείτε δηλ. το ψυγείο στον καθαρισμό;)

Βρέ Kermit το θέμα με το κιβώτιο τό'χω διαβάσει και σε άλλα thread αλλά έχω την εντύπωση οτι δεν είναι τόσο κοινό, όπως και νά'χει εγώ είμαι ψείρας οπότε αν αρχίσει να κάνει κάτι ασυνήθιστο θα το τσεκάρω σύντομα.
Μέχρι στιγμής πάντως στα 150000km είναι υποδειγματικό.

Ο λόγος αυτού του topic είναι οτι κάνω 90km την ημέρα, το χρησιμοποιώ καθημερινά και τελευταία προβάλλει το ενδεχόμενο να πρέπει να κάνω μεγαλούτσικα ταξίδια στο εξωτερικο (3-3500km)
Δεδομένου λοιπόν τι τά'χει τα χιλιομετράκια του, θέλω να νοιώθω λοιπόν οτι δεν κινδυνεύω να ψάχνω για συνεργείο και αντ/κά (και μεταφραστή) στα Σκόπια η στη Σερβία :)
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ Α. » Τρί Νοέμ 26, 2013 10:26 am

γεια κ απο μενα παιδες..............οσον αφορα τις βαλβιδες,τι ακριβως χρειαζονται;ρυθμιση;
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ Α.
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 07, 2013 6:39 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό kermit » Τρί Νοέμ 26, 2013 6:04 pm

Η αντλία δεν τα παίζει μια κι έξω, σου δίνει σημάδια οτι δεν κυκλοφορεί καλά τα νερά. Οπότε δεν είναι κάτι που θα σε αφήσει στον δρόμο, σίγουρα. Το ίδιο και το ψυγείο.

Για το κιβώτιο ΜΑΚΑΡΙ να μή σου βγεί. Στατιστικά, πάνω απο τα μισά vvt που ξέρω κατεβάσαν κιβώτιο για ρουλεμάν. (οκ, μιλάμε για jimny που κάνουν και 4-5 ζοριλικια στο βουνο, ετσι..?)
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό CR » Τετ Νοέμ 27, 2013 11:29 pm

Ναι, μακάρι γιατί δεν είμαστε για τέτοια ...
Όταν λέμε ακούγεται το ρουλεμάν του κιβωτίου πως ακρίβώς ακούγεται και πότε ; (όταν πχ. αποσυμπλέκουμε, όταν αφήνουμε τον συμπλέκτη ή τι; )
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πόσα χλμ. βγάζει το μοτέρ ;

Δημοσίευσηαπό Αντωνης Πατεας » Τρί Ιαν 13, 2015 12:52 am

238.000... τα τελευταια 80.000 περιπου με υγραεριο... Από προβλήματα...μου ειχε ραγισει πριν 4 χρονια στα 160.000 το ψυγειο, εχασε τα νερα...μου ανεβασε θερμοκρασια το μοτερ...ραγισε η κεφαλη...την αλλαξα (800euro)
Αντωνης Πατεας
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Ιαν 07, 2015 10:22 am

Re: Πόσα χλμ. βγάζει το μοτέρ ;

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Ιαν 15, 2015 8:46 pm

Αντεχουν αναλογα και πως πας αλλα αντεχουν τα ατιμα! μονο προσοχη ετσι την πατησα και εγω διαρροη στο ψυγειο και γενικα στο κυκλομα ψυξης και ανεβασε θερμοκρασια! .. εφτασε 275.000χλμ μεχρι και που αλλαξα μοτερ . Εως τοτε ειχα κανει 2 φορες ρυθμισμα τις βαλβδες λογο υγραεριου. Αλλα σκυλος ουτε λαδια τσιμπαγε τπτ! .

Φιλος με jimny 2001 μοντελο ειναι κοντα στα 350.000 χλμ και παει τελεια! Αζοριστο βεβαια το δικο του χωρις επισκευες και χωρις υγραεριο.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες