ρυθμιση βαλβιδες-'ταληρα'

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Φεβ 11, 2014 10:59 am

vitalpoint έγραψε:
Dimny έγραψε:
ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ έγραψε:να ζητησω συγνωμη που αργω αλλα............τα χλμ που εγραψα ειναι με υγραεριο, στο βουνο στα ζορια και τις ανηφορες με βνζ ,στα ταξιδια πανω απο 100χλμ σπανια παω , οταν λετε ρυθμιση αναφερεστε στο πλανισμα στα ΄ταληρα' ε ? μετα απο τη ρυθμιση τη γινετε[παλι τα ιδια?]. βαλβιδες που να αντεχουν δεν υπαρχουν ,η καποια αλλη μετατροπη για να μην 'τρεχουμε'


Μιας και μας λες ότι φταίει το υγραέριο μήπως να μας έλεγες και τι σύστημα έχεις βάλει , αν ψεκάζει και βενζίνη, για να έχουμε και μία άποψη.

Ο μ13α θέλει τσεκάρισμα για βαλβίδες κάθε 80000 (τσεκάρισμα και όχι υποχρεωτικά τάληρα κτλ κτλ .. ).


Dimny καλημερα,επειδη αντιμετωπιζω ενα παρομοιο προβλημα,να αναφερω και την δικια μου περιπτωση μπας και βοηθησω και βοηθηθω κι εγω.Τις τελευταιες εβδομαδες οταν δουλευει με την βενζινη το μοτερ ειχα παρατηρησει αρυθμια στο ρελαντι η οποια δημιουργει ενα ελαφρυ τρεμουλο.Προχτες που πηγα να αλλαξω λαδια το ανεφερα στον μηχανικο και το βαλαμε στο μηχανημα να το ελεγξουμε και ενω στο ρελαντι τα καυσαερια ηταν κανονικα στις 2500 στροφες ηταν εκτος οριων.Αυτο ενω λειτουργουσε με την βενζινη.Οποτε ο μηχανικος μου ειπε οτι θελουν ρυθμιση οι βαλβιδες.Το αυτοκινητο εχει 102000χλμ και με υγραεριο εχει κανει 42000 περιπου.
Το συστημα που φοραω εγω ειναι το NIGS.Εκτος απο κατι μικροπροβληματακια που ειχα στην αρχη που μου αναβε το Check engine δεν εχω αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα.
Να πω απλως οτι οταν δουλευει στο υγραεριο το αυτοκινητο δεν τις κανει αυτες τις αρρυθμιες.
Ρωτωντας καποιους εγκαταστατες υγραεριου εμαθα τελικα οτι ενω το NIGS πλασαρεται ως ιταλικο σχεδον ολα του τα εξαρτηματα ειναι τσεχικα.Και για να πω την αληθεια ξενερωσα λιγο οταν το εμαθα.Βεβαια αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι κακης ποιοτητας...αλλα εγω πληρωσα για να βαλω ιταλικο συστημα.


Άκου τώρα... στο ρελαντί κάνει και εμένα μια αρυθμία, και σαν να τρέμει λίγο η καμπίνα... βέβαια αυτό συμβαίνει γιατί βλέπω πέφτουν οι στροφές στισ 700-720...πάνω από εκεί δεν το κάνει.

ΛΟΙΠΟΝ, αυτή η αρυθμία σε εμένα γινεται και με το γκάζι και με 97αρα βενζίνη και πάντα όποτε πέφτει σε αυτές τις στροφές.

Το δικό σου ποιον κινητήρα φοράει ?? τον Μ13ΑΑ ??
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Φεβ 11, 2014 11:03 am

Και δεν ξέρω αν είναι όντως οι βαλβίδες...

Και κάτι άλλο ... Πολλές φορές σε αυτά τα χιλιόμετρα , αλλάζουν πολλοί βάσεις κινητήρα...

Υπάρχει και ένας αισθητήρας για το ρελαντί... που και αυτός καμιά φορά κάνει τα κουλά του... και έχεις αρυθμίες.

Εγώ να φανταστείς δεν έχω ρυθμίσει ποτέ βαλβίδες και έχω πάνω απο 100χλμ... και ο μηχανικός μου είπε άστες ακόμα...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Φεβ 11, 2014 12:14 pm

Τον Μ13Α εχω,του 09 ειναι το αυτοκινητο.
Ο μηχανικος ειπε για τις βαλβιδες λογω του οτι ενω στο ρελαντι ειναι κανονικα τα καυσαερια στις 2500 στροφες ειναι εκτος οριων
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Φεβ 11, 2014 1:34 pm

vitalpoint έγραψε:Τον Μ13Α εχω,του 09 ειναι το αυτοκινητο.
Ο μηχανικος ειπε για τις βαλβιδες λογω του οτι ενω στο ρελαντι ειναι κανονικα τα καυσαερια στις 2500 στροφες ειναι εκτος οριων


Μήπως ήταν μπουκωμένο... ???

Πηγαινε το στους κόφτες με βενζίνη καμιά μέρα και πήγαινε το μετα να σου δει τα καυσαέρια...

Αν και μεταξύ μας δεν έχω ακουσει να κάνουν διαγνωση για ρύθμισμα βαλβίδων από τα καυσαέρια.
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Φεβ 11, 2014 4:19 pm

Θα το ξεκωλι@σω σημερα και θα σου πω 8)
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό xarsiaba » Τετ Φεβ 12, 2014 7:24 pm

Από ότι ξέρω πριν τη ρύθμιση των βαλβίδων πρέπει να γίνει μέτρηση της συμπίεσης στο καθε κύλινδρο,ώστε να διαπιστωθεί εαν και που εχει το πρόβλημα ενας ,δυο κτλ.Εφόσον χρειάζονται ρύθμιση τα ''ταληρα΄΄ αυτα αλλάζονται ή πλανίζονται, χονδρικά η εργασία ειναι 50 με 70Ε και επιπλέον ανάλογα φυσικά πόσα τάλιρα θα πλανίσουν η θα αλλαχθούν ,στο πλάνισμα χονδρικά είναι συν 100Ε.
xarsiaba
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Ιαν 25, 2011 11:22 pm
Τοποθεσία: ΕΛΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό xarsiaba » Τρί Μαρ 11, 2014 8:50 am

Καλημέρα,φίλε vitalpoint.
Μιας κ το θέμα με τοις βαλβίδες με απασχολεί και έμενα,θέλω να ρωτήσω εάν έκανες κάτι γι"αυτό?
xarsiaba
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Ιαν 25, 2011 11:22 pm
Τοποθεσία: ΕΛΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Μαρ 11, 2014 11:58 am

Καλημέρα,δεν έκανα απολυτς τιποτα αφού οι αρυθμια που κανει ειναι μικρη και το ρελαντι ειναι μεταξυ 600-700στροφες
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Ιουν 17, 2014 6:21 pm

Αγαπητοι φιλοι καλησπερα ξανα,δυστυχως τα νεα τα δικα μου πανω σε αυτο το post δεν ειναι ευχαριστα.Το αυτοκινητο μπαινει αυριο για πλανισμα βαλβιδων.
Ηθελα να ρωτησω και αν ξερει καποιος να πει,το αμαξι εχει 110000χλμ,ειναι του 09,ειναι με υγραεριο απο τις 65000.
Η αρρυθμια στο ρελαντι τον τελευταιο καιρο ειχε γινει πιο εντονη,το αυτοκινητο γονατιζε αισθητα στις ανηφορες και οποτε πιεζα για να παρει στροφες οταν πηγαινα να σταματησω σε φαναρι εσβηνε.Επισης,ενω στο ρελαντι τα καυσαερια κανονικα στις 2500 rpm εκτος οριων.Το ανοιξε ο μηχανικος και οι βαλβιδες ηταν αλλου γι αλλου.
Η ερωτηση τωρα,γιατι?τι μπορει να φταιει?
Να πω οτι το ειχα αφησει για 10000χλμ χωρις τα λιπαντικα για το υγραεριο.Μηπως αυτο?
Α και κατι τελευταιο,στην αντιπροσωπεια που πηρα μου ειπαν οτι ΔΕΝ ειναι αυτορυθμιζομενες οι βαλβιδες
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τετ Ιουν 18, 2014 8:43 pm

συμβαινει αυτο! ετσι ηταν και εμενα το αμαξι ειχε γονατισει και εκανε αριθμιες...οποτε περασαν μετα απο πλανη και ολα καλα!
απλα απο εδω και περα κοιταω να το δουλευω και με βενζινη πιο συχνα και να μην το σκιζω οσο γινεται στα τερμα του με υγραεριο πιστευω ετσι να μην εχω θεμα στο αμεσω μελλον ξανα με κατι τετοιο!

αν το δουλευει καποιος μονο υγραεριο οπως εκανα και εγω! να περιμενει καποια στιγμη να βουλωσουν τα μπεκ της βενζινης και οτι θα μεινει καποια στιγμη και απο τρομπα βενζινης! μου εχουν τυχει και τα 2!
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιουν 18, 2014 11:18 pm

Αριστο απο τρομπα εμεινες γιατι κολλησε απο την αχρηστια, η' ξεπερασες τα χιλιομετρα της?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό kinigos » Παρ Ιουν 20, 2014 5:14 pm

Οι βαλβίδες δεν είναι αυτορυθμιζόμενες και καίγονται λόγω μη σωστής ρύθμισης. Συνήθως η εξαγωγής. Με το lpg ο θάλαμος καύσης πιάνει μεγαλύτερες θερμοκρασίες και σε συνάρτηση με την μη σωστή ρύθμιση την καίει την βαλβίδα. Είναι πρόβλημα όλων των jimny και θεωρώ όλων των suzuki.
Το καλύτερο είναι να μετρήσετε συμπίεση θαλάμου και όχι μέτρηση καυσαερίων. Θα φανεί αμέσως.

Όσοι έχουν lpg, αργά ή γρήγορα θα περάσουν από το ταμείο. Ίσως όμως το τελικό κέρδος να είναι αέριο και ας περνάς και από το ταμείο.

Προσωπικά, πέρασα από το ταμείο μία φορά και έκτοτε το δουλεύω περιστασιακά. Καίω 20 ευρώ ανά τρίμηνο, απλά για συντήρηση.

Η τρόμπα βενζίνης λειτουργεί μόνιμα και όταν έχουμε επιλέξει αέριο, οπότε προσοχή στην ποσότητα καυσίμου του ρεζερβουάρ. Το ιδανικότερο να μην πέφτει κάτω από την μέση ή στα 3/4. Την βενζίνη την χρειάζεται για να ψύχεται.

Δεν έχω άποψη το τι γίνεται με το cng. Αν κάποιος γνωρίζει ας μας πει.
kinigos
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 09, 2007 9:28 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιουν 20, 2014 8:56 pm

kinigos έγραψε:Η τρόμπα βενζίνης λειτουργεί μόνιμα και όταν έχουμε επιλέξει αέριο, οπότε προσοχή στην ποσότητα καυσίμου του ρεζερβουάρ. Το ιδανικότερο να μην πέφτει κάτω από την μέση ή στα 3/4. Την βενζίνη την χρειάζεται για να ψύχεται.




Η τρομπα βενζινης ψυχεται απο την βενζινη που περνα μεσα της, οχι απο αυτη που ειναι γυρω της.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Παρ Ιουν 20, 2014 11:32 pm

η τρομπα στο δικο μου χαλασε απο κακη βενζινη ... αλλα στου πατερα μου το αυτοκινητο χαλασε απο την αχρηστια . παντος με το υγραεριο υπαρχει τροπος να περνει εμπρος χωρις βενζινη για καμια ωρα αναγκης ( απο οσο ειχα ρωτηση τον εγκαταστατη μπορει να το κανει καποιος αυτο για ωρα αναγκης δεν ειναι καλο να το κανεις ασκοπα )
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό kinigos » Σάβ Ιουν 21, 2014 5:47 pm

JEO έγραψε:
kinigos έγραψε:Η τρόμπα βενζίνης λειτουργεί μόνιμα και όταν έχουμε επιλέξει αέριο, οπότε προσοχή στην ποσότητα καυσίμου του ρεζερβουάρ. Το ιδανικότερο να μην πέφτει κάτω από την μέση ή στα 3/4. Την βενζίνη την χρειάζεται για να ψύχεται.




Η τρομπα βενζινης ψυχεται απο την βενζινη που περνα μεσα της, οχι απο αυτη που ειναι γυρω της.


Δεν διαφωνώ, αλλά σκέψου ένα ταξίδι π.χ. που δουλεύεις αέριο. Έχεις ελάχιστη βενζίνα στο ρεζερβουάρ, αυτή θα έχει την ίδια θερμοκρασία στο τέλος με ένα μισό ή 3/4 ρεζερβουάρ;
kinigos
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 09, 2007 9:28 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 2 επισκέπτες