ρυθμιση βαλβιδες-'ταληρα'

Τα άλογα...

ρυθμιση βαλβιδες-'ταληρα'

Δημοσίευσηαπό ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ » Σάβ Ιουν 22, 2013 7:26 pm

εχω διαβασει σχεδον ολα οσα εχουν γραφτει για τις βαλβιδες. ο κινητηρας μου [δευτερος παρακαλω μ.2007 Μ13Α ]μετα απο 40000χλμ παρουσιασε προβλημα στις βλβ[χαμηλη συμπιεση σε 1 βλβ ]. .ρυθμισαμε τα 'ταληρα' και θα δουμε πως θα παει......ο μιστερ ρεκτιφιε μου ξεκαθαρισε πως σε κανα δυμηνο θα τα ξαναπουμε και πως μοναδικη λυση ειναι η αλλαγη βαλβιδων[μανισιων]και παλι για 30000 με 40000χλμ μονο .μετα μια απο τα ιδια[υπευθυνο το υγραεριο λεει]......γνωριζει κανεις αν υπαρχει κατι που μπορουμε να κανουμε και να μην εχουμε προβληματα στο μελλων[δεν θελω να αποχωριστω το jimnaki μου] ακουσα για βαλβιδες ενισχυμενες ισχυει. που και ποσο
ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2013 5:27 pm

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Σάβ Ιουν 22, 2013 8:02 pm

Δεν γνωριζω για ενυσχημενες βαλβίδες προσωπικα ..ισως γνωριζουν αλλοι εδω.

Παντος εγω πρωτη ρυθμιση βαλβιδων εκανα στις 200.000 χλμ περιπου ρυθμιστηκαν και πλανιστικαν τα ''ταληρα'' απο οσο ειδα και μιλησα με τον δικο μ μηχανικο που εκανε και την εγκατασταση στο υγραριο σε 30.000 θα κανουμε εναν προληπτικο ελεγχο αν χρειαζονται ξανα ρυθμιση. σε λιγο καιρο θα παω να ριξουν μια ματια. Απλα κοιτα να το κινείς και λίγο με βενζίνη το όχημα που κ που. Απο προσωπικη αποψη δεν γνωριζω αλλα πιστευο να βοηθησα.
Καλα θα ειναι να μιλησεις και με τον εγκαταστατη σου για οτι εχει σχεση με το μοτερ σου.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ » Κυρ Ιουν 23, 2013 10:04 am

τα 200000χλμ τα εκανες με υγραεριο?μετα το πλανισμα ανεβηκε η συμπιεση ?αλλαξες μηπως τις βλβ ?το συστημα που εχω ειναι τις πρινς και τα μαστορια πλεον δεν τα εμπιστευομαι καθολου.δυστυχως δεν σου λενε ολη την αληθεια για να παρεις μια σωστη αποφασει ωστε να μην πληρωνεις σπασμενα.
ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2013 5:27 pm

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Ιουν 23, 2013 3:17 pm

Με υγραεριο ειχα κανει γυρω στα 75.000 χλμ τοτε...
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: ρυθμιση βαλβιδες-'ταληρα'

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Ιουν 23, 2013 5:24 pm

ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ έγραψε:.....[υπευθυνο το υγραεριο λεει]......


ποσα χλμ εχεις με υγραέριο ???τι σου καιει με υγραεριο ανα 100 χλμ??

έχουν σημασία αυτά που ρωτάω....
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ » Κυρ Ιουν 23, 2013 10:49 pm

στο παλιο κντ ειχα 70000χλμ με τον καινουργιο 40000χλμ και μου εβγαλε το θεματακι. καιει περιπου 10 με 11 λ-υγρ στα100 και τουλαχιστον 60ευρω βεντζινη τον μηνα και του εχω και λαδακι για να μην εχει παραπονο........σερβις κανονικα και οτι πει ο μαστορας.
ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2013 5:27 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Ιουν 24, 2013 12:06 am

ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ έγραψε:στο παλιο κντ ειχα 70000χλμ με τον καινουργιο 40000χλμ και μου εβγαλε το θεματακι. καιει περιπου 10 με 11 λ-υγρ στα100 και τουλαχιστον 60ευρω βεντζινη τον μηνα και του εχω και λαδακι για να μην εχει παραπονο........σερβις κανονικα και οτι πει ο μαστορας.


70000 με γκάζι στο παλιό μοτέρ και 40000 με γκαζι στο καινουργιο ? ?

Με γκαζι ποσα χιλιομετρα εχουν κανει τα μοτερ..???

Και ενα τιπ... ο τεχνικος που μου εβαλε το γκάζι εμένα μου ειπε οτι το γκαζι δεν θελει πολλές στροφες ....οπότε καλπ θα είναι αν θελετε να ταξιδεύεται με πάνω απο 3500 στροφες να το 'εχετε με βενζινη....
Γιστί ψηλά στεγνώνει....

οσο για την καυαναλωσή σου μαλλον έχεις φτωχο μείγμα...

εμένα μου καιει 11-12 λ'ιτρα στα 100 χλμ
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Ιουν 24, 2013 12:30 pm

Αν τσεκάρεις τις βαλβίδες και είναι πεσμένες, σίγουρα τις διορθώνει η ρύθμισή τους. Πρέπει να κάνει λίγο κύκλο το θέμα, δλδ πέρα απο την συμπίεση, οι αρύθμιστες βαλβίδες μάλλον επηρεάζουν την φθορά τους με το γκάζι. Στο manual λέει ρύθμιση στην εγκατάσταση, και σε κάθε 40.000 χλμ.

Έχω κάνει 80.000+ χιλόμετρα, σε μοτερ vvt που έχει 190.000 χλμ. Ρύθμιση βαλβίδων έκανα στα 40.000 όπου είχε όντως πέσει η συμπίεση μου, και τώρα πρέπει να τις ξανατσεκάρω. Το μοτέρ δουλεύει σφαίρα, κάθε λίγο είναι στα κόκκινα, και η βενζίνη μου είναι 10 ευρ στα 60 υγραέριο (δεν κάθισα να βγάλω καταναλώσεις, γιατί βαριέμαι, αλλα έχω και βαρύ πόδι, αρα δεν θα λένε και τίποτε...)

Η στιχομυθία που είχαμε όταν το παρέλαβα:

-δεν θα πηγαίνεις και πολύ με φουλ γκάζια, θα το γυρνάς στην βενζίνη.
-τι εννοείς φουλ γκαζια?
-ε, να, πάνω απο 4000 στροφές δλδ.
-θα αστειεύεσαι φυσικά.
-οχι ρε παιδί μου, αλλά δεν κάνει το ζορίζεις πολύ.
-Τότε βγάλτο όπως είναι, και δώσε μου πίσω τα λεφτά μου. Ένα αυτοκίνητο έχει προδιαγραφές λειτουργίας μέχρι τα κόκκινα των στροφών, απο εκεί και μετά "δεν κάνει". Για να ταξιδέψω με 130 θέλω 4000+ στροφές. Για βόλτες στην πόλη το έβαλα το υγραέριο? Και γιατί δεν μου το είπες πρίν το βάλω?
-Κοίτα μπορώ να σου ρυθμίσω το μίγμα σου,να είναι αρκετά πλούσιο, αλλά θα σου τρώει περισσότερη βενζίνη ψηλά.
-Για φέρε την εγγύηση. Ωραία, δεν λέει κάτι για οδήγηση σε ψηλές στροφές. Κάνε λοιπόν ότι θεωρείς απαραίτητο, για να μήν το φέρω καμένο.

(Οκ, μετα βέβαια γνωριστήκαμε και αλληλοβοηθηθήκαμε αρκετά)
Στα τελευταία 20.000 χλμ βάζω και ένα σπρέυ στο κάυσιμο, tuneup λέγεται, το οποίο κατα τα λεγόμενά του είναι πιό αποτελεσματικό απο το λάδι ( το οποίο και κατήργησα), για την προστασία των βαλβίδων.

Το σίγουρο είναι οτι θα το κάψεις κάποια στιγμή. Απλά μπορείς να το παρατείνεις όσο το περισσότερο. Νομίζω δλδ οτι τα 100.000 χλμ για jimny είναι σίγουρα εφικτά.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ » Τετ Ιουν 26, 2013 4:23 pm

να ζητησω συγνωμη που αργω αλλα............τα χλμ που εγραψα ειναι με υγραεριο, στο βουνο στα ζορια και τις ανηφορες με βνζ ,στα ταξιδια πανω απο 100χλμ σπανια παω , οταν λετε ρυθμιση αναφερεστε στο πλανισμα στα ΄ταληρα' ε ? μετα απο τη ρυθμιση τη γινετε[παλι τα ιδια?]. βαλβιδες που να αντεχουν δεν υπαρχουν ,η καποια αλλη μετατροπη για να μην 'τρεχουμε'
ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2013 5:27 pm

Δημοσίευσηαπό panosd » Τετ Ιουν 26, 2013 10:06 pm

Καλησπερα, οι ρυθμηση των βαλβιδων πρεπει να γινεται καθε 25 με 30000χλμ.

Συνηθως αλλαζονται τα καπελωτα (''τάλιρα'') ωστε να μπορεσουν να ρυθμιστουν οι βαλβιδες.

Ενισχυμενες βαλβιδες κτλ για jimny δεν υπαρχουν.

Ψηλα δεν στεγνωνει κ δεν παθαινει τπτ το μοτερ. Απλα αναπτυσονται περισσοτερες θερμοκρασιες.

Λαδιερα στα jimny κ γενικα στα Japan δεν χρειαζεται + οτι καταστρεφεται ο καταλυτης.

Αν γινει σωστη εγκατασταση δεν παθαινει τπτ. Προσοχη να εχει λαδι το μοτερ μονο.

Με +10 αναρτηση, 31,5'' λαστιχο, καταναλωση 14λ/100χλμ με 5η κ 4000στρ/λ.

Μεχρι τωρα 45000χλμ με υγραεριο μονιμα κ παντου, εντος εκτος κτλ.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Ιουν 30, 2013 3:26 pm

panosd έγραψε:Καλησπερα, οι ρυθμηση των βαλβιδων πρεπει να γινεται καθε 25 με 30000χλμ.....


στο παλιό ... στο VVT μιά φορά κάθε 100000 χλμ... καλά είναι ...

Μην τρελαθούμε και όλας...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: ρυθμιση βαλβιδες-'ταληρα'

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Δευτ Φεβ 10, 2014 10:08 pm

ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ έγραψε:εχω διαβασει σχεδον ολα οσα εχουν γραφτει για τις βαλβιδες. ο κινητηρας μου [δευτερος παρακαλω μ.2007 Μ13Α ]μετα απο 40000χλμ παρουσιασε προβλημα στις βλβ[χαμηλη συμπιεση σε 1 βλβ ]. .ρυθμισαμε τα 'ταληρα' και θα δουμε πως θα παει......ο μιστερ ρεκτιφιε μου ξεκαθαρισε πως σε κανα δυμηνο θα τα ξαναπουμε και πως μοναδικη λυση ειναι η αλλαγη βαλβιδων[μανισιων]και παλι για 30000 με 40000χλμ μονο .μετα μια απο τα ιδια[υπευθυνο το υγραεριο λεει]......γνωριζει κανεις αν υπαρχει κατι που μπορουμε να κανουμε και να μην εχουμε προβληματα στο μελλων[δεν θελω να αποχωριστω το jimnaki μου] ακουσα για βαλβιδες ενισχυμενες ισχυει. που και ποσο


Καλησπερα,θα μπορουσες να μου πεις περιπου τι κοστισε αυτη η διαδικασια γιατι μαλλον εμφανιστηκε και σε μενα αυτο το προβλημα.Ευχαριστω
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Φεβ 10, 2014 11:09 pm

ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ έγραψε:να ζητησω συγνωμη που αργω αλλα............τα χλμ που εγραψα ειναι με υγραεριο, στο βουνο στα ζορια και τις ανηφορες με βνζ ,στα ταξιδια πανω απο 100χλμ σπανια παω , οταν λετε ρυθμιση αναφερεστε στο πλανισμα στα ΄ταληρα' ε ? μετα απο τη ρυθμιση τη γινετε[παλι τα ιδια?]. βαλβιδες που να αντεχουν δεν υπαρχουν ,η καποια αλλη μετατροπη για να μην 'τρεχουμε'


Μιας και μας λες ότι φταίει το υγραέριο μήπως να μας έλεγες και τι σύστημα έχεις βάλει , αν ψεκάζει και βενζίνη, για να έχουμε και μία άποψη.

Ο μ13α θέλει τσεκάρισμα για βαλβίδες κάθε 80000 (τσεκάρισμα και όχι υποχρεωτικά τάληρα κτλ κτλ .. ).
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Φεβ 11, 2014 8:44 am

Dimny έγραψε:
ΑΘΗΝΑ ΤΑΣΟΥΛΑ έγραψε:να ζητησω συγνωμη που αργω αλλα............τα χλμ που εγραψα ειναι με υγραεριο, στο βουνο στα ζορια και τις ανηφορες με βνζ ,στα ταξιδια πανω απο 100χλμ σπανια παω , οταν λετε ρυθμιση αναφερεστε στο πλανισμα στα ΄ταληρα' ε ? μετα απο τη ρυθμιση τη γινετε[παλι τα ιδια?]. βαλβιδες που να αντεχουν δεν υπαρχουν ,η καποια αλλη μετατροπη για να μην 'τρεχουμε'


Μιας και μας λες ότι φταίει το υγραέριο μήπως να μας έλεγες και τι σύστημα έχεις βάλει , αν ψεκάζει και βενζίνη, για να έχουμε και μία άποψη.

Ο μ13α θέλει τσεκάρισμα για βαλβίδες κάθε 80000 (τσεκάρισμα και όχι υποχρεωτικά τάληρα κτλ κτλ .. ).


Dimny καλημερα,επειδη αντιμετωπιζω ενα παρομοιο προβλημα,να αναφερω και την δικια μου περιπτωση μπας και βοηθησω και βοηθηθω κι εγω.Τις τελευταιες εβδομαδες οταν δουλευει με την βενζινη το μοτερ ειχα παρατηρησει αρυθμια στο ρελαντι η οποια δημιουργει ενα ελαφρυ τρεμουλο.Προχτες που πηγα να αλλαξω λαδια το ανεφερα στον μηχανικο και το βαλαμε στο μηχανημα να το ελεγξουμε και ενω στο ρελαντι τα καυσαερια ηταν κανονικα στις 2500 στροφες ηταν εκτος οριων.Αυτο ενω λειτουργουσε με την βενζινη.Οποτε ο μηχανικος μου ειπε οτι θελουν ρυθμιση οι βαλβιδες.Το αυτοκινητο εχει 102000χλμ και με υγραεριο εχει κανει 42000 περιπου.
Το συστημα που φοραω εγω ειναι το NIGS.Εκτος απο κατι μικροπροβληματακια που ειχα στην αρχη που μου αναβε το Check engine δεν εχω αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα.
Να πω απλως οτι οταν δουλευει στο υγραεριο το αυτοκινητο δεν τις κανει αυτες τις αρρυθμιες.
Ρωτωντας καποιους εγκαταστατες υγραεριου εμαθα τελικα οτι ενω το NIGS πλασαρεται ως ιταλικο σχεδον ολα του τα εξαρτηματα ειναι τσεχικα.Και για να πω την αληθεια ξενερωσα λιγο οταν το εμαθα.Βεβαια αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι κακης ποιοτητας...αλλα εγω πληρωσα για να βαλω ιταλικο συστημα.
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Φεβ 11, 2014 8:46 am

Να συμπληρωσω απλως οτι δεν ψεκαζει βενζινη το συστημα αυτο παρα μονον οταν εκκινει.Επισης δεν εχει λαδιερα αλλα καθε 10000χλμ βαζω τα tune-up στα ντεποζιτα και τωρα το εχω παραμελησει για κανα 2000χλμ
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης