Κοπηκε ο ιμαντας του δυναμο !!

Τα άλογα...

Κοπηκε ο ιμαντας του δυναμο !!

Δημοσίευσηαπό achilli » Πέμ Μάιος 09, 2013 3:30 pm

Χθες καθως βολταρα με το offroad κτηνος κοπηκε ο αριστερος ιμαντας οπως κοιταμε την μηχανη και αμεσως αναψε το λαμπακι της μπαταριας και ανεβασε θερμοκρασια .
Πριν 4000 χλμ ειχα αλλαξει και τους δυο ιμαντες απορω πως κοπηκε ...
Θελω να ρωτησω το εξης μπορω να μετακινησω το jimny μου για 2 χιλιομετρα μεχρι το συνεργειο με κομενο ιμαντα ?
Αυτος ο ιμαντας ειναι και της τρομπας νερου ?
Υπαρχει περιπτωση να καψω το μοτερ ? Θα προσεχω να μην υπερβω την θερμοκρασια οταν θα το μετακινησω.
Το jimny μου ειναι του 2004
achilli
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 12, 2013 2:53 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μάιος 09, 2013 5:14 pm

Αν ο συγκεκριμενος ιμαντας ειναι μονο για την τρομπα του νερου, δεν εχεις προβλημα. Μεχρι να ζεσταθει η μηχανη και το νερο μπορεις να κανεις και παραπανω.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό karnik » Πέμ Μάιος 09, 2013 8:06 pm

Δοκίμασε να τον αντικαταστήσεις πρόχειρα μ΄ ένα γυναικείο καλσόν που θα σφίξεις καλά και πήγαινε στο συνεργείο. Το έχω ακούσει από παλιό επαγγελματία. Δεν μου έχει τύχει και δεν το έχω δοκιμάσει. Καλή ευκαιρία να το δοκιμάσεις και να μας μεταφέρεις την, ελπίζω κι εύχομαι επιτυχή, εμπειρία σου.
Μην ακούς τι λένε... Κοίταζε τι κάνουν...
karnik
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 28, 2010 8:59 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό achilli » Πέμ Μάιος 09, 2013 9:22 pm

Θα το δοκιμασω αυτο που λες φιλε για το καλτσον αλλα χλωμο το βλεπω γιατι δεν εχει και πολυ χωρο για να βαλω τα χερια μου εκει μπροστα που ειναι οι τροχαλιες . Πρεπει να ψαξω και για καλτσον!! Θα προσπαθησω παντως!!!

Λεω να παω κατα τις 1 τα μεσανυχτα που θα εχει λιγη ψυχρουλα και θα ειναι αδειος ο δρομος να το παω στον συνεργειο . Η οδικη βοηθεια μου ζητησε 100σταρικο οποτε δεν παιζει ..
Ο θεος βοηθος!!
achilli
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 12, 2013 2:53 pm

Δημοσίευσηαπό achilli » Παρ Μάιος 10, 2013 1:49 am

Μολις γυρισα .
Λοιπον δοκιμασα να περασω το καλσον που ειπες φιλε karnik αλλα οπως ειχα φανταστει δεν ειχα ελευθερια κινησεων στα χερια εκει μεσα και ηταν αδυνατο να περασω το καλσον . Αν ειχα εργαλεια και ελυνα αυτα που μου εμποδιζαν θα μπορουσα να το τοποθετησω και ισως θα εκανε προσωρινη δουλεια το καλσον .
Πηγα με εναν φιλο και τελικα δεσαμε τα αμαξια και με ρυμουλκησε μεχρι το συνεργειο σιγα σιγα με το δικο του .
achilli
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 12, 2013 2:53 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μάιος 10, 2013 10:33 am

karnik έγραψε:Δοκίμασε να τον αντικαταστήσεις πρόχειρα μ΄ ένα γυναικείο καλσόν που θα σφίξεις καλά και πήγαινε στο συνεργείο. Το έχω ακούσει από παλιό επαγγελματία. Δεν μου έχει τύχει και δεν το έχω δοκιμάσει. Καλή ευκαιρία να το δοκιμάσεις και να μας μεταφέρεις την, ελπίζω κι εύχομαι επιτυχή, εμπειρία σου.




Αυτο ειναι μια πολυ καλη λυση ΑΝ σε βρει η συγκεκριμενη βλαβη στον δρομο και το μοτερ ειναι ηδη ζεστο. Αν το μοτερ ειναι κρυο, εχεις περιπου 10-15 λεπτα στην διαθεση σου μεχρι το μοτερ να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας. Επισης στην πρωτη περιπτωση ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ειναι να ανοιξεις το καλοριφερ στο τερμα ζεστο και τον ανεμιστηρα στο μεγιστο. Με αυτο τον τροπο βοηθας το εξω ψυγειο με το εσωτερικο.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό kermit » Παρ Μάιος 10, 2013 11:50 pm

Επισης στην πρωτη περιπτωση ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ειναι να ανοιξεις το καλοριφερ στο τερμα ζεστο και τον ανεμιστηρα στο μεγιστο. Με αυτο τον τροπο βοηθας το εξω ψυγειο με το εσωτερικο


δεν ξέρω για τα παλιότερα, στα vvt πάντως το μπροστινό βεντιλατέρ αυτοματίζει και ανάβει μόνο του βοηθητικά μόλις η θερμοκρασία τα βρεί σκούρα, οπότε δεν είναι απαραίτητο να ανοίξεις καλοριφέρ. (ενας ακουστικός έλεγχος βέβαια ποτέ δεν έβλαψε κανέναν...)
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Μάιος 11, 2013 9:44 am

kermit έγραψε:
Επισης στην πρωτη περιπτωση ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ειναι να ανοιξεις το καλοριφερ στο τερμα ζεστο και τον ανεμιστηρα στο μεγιστο. Με αυτο τον τροπο βοηθας το εξω ψυγειο με το εσωτερικο


δεν ξέρω για τα παλιότερα, στα vvt πάντως το μπροστινό βεντιλατέρ αυτοματίζει και ανάβει μόνο του βοηθητικά μόλις η θερμοκρασία τα βρεί σκούρα, οπότε δεν είναι απαραίτητο να ανοίξεις καλοριφέρ. (ενας ακουστικός έλεγχος βέβαια ποτέ δεν έβλαψε κανέναν...)


Λογικά αφού ο ιμάντας που έχει κοπεί είναι της τρόμπας νερού , δεν κυκλοφορεί το νερό του ψυγείου στην μηχανη οπότε καλύτερα να ανοίξει το καλοριφέρ όπως λέει ο jeo.
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό achilli » Δευτ Μάιος 13, 2013 1:19 am

Ο ιμαντας αυτος ειναι της τρομπας νερου , του δυναμο και του βεντιλατερ . Μολις κοπηκε αμεσως το αμαξι αναψε και το εσβησα .
Πηγα την παρασκευη και τον αλλαξα με 20 ευρω μολις ευτυχως
achilli
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 12, 2013 2:53 pm

Δημοσίευσηαπό alexhs » Παρ Αύγ 15, 2014 2:41 pm

Καλησπερα!
Ξερουμε τους κωδικούς και τι μαρκα βαζει η αντιπρωσωπια για τον Ιμάντα που κινει Αντλία νερού-Δυναμό-Ανεμιστήρα ψυγείου και τον δευτερο της αντλίας υδραυλικού τιμονιού -Α/C ?

Ευχαριστω!
alexhs
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ Μάιος 09, 2014 9:24 pm


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron