Σε συνέχεια του [/url], και μετά από την επίσκεψη σε ΑΚΟΜΗ ένα συνεργείο, ο μάστορας μετά από ενδελεχή έλεγχο και αφού έβαλε "πίεση" στο κύκλωμα του νερού με διαβεβαίωσε ότι το νερό χάνεται από μία τρύπα στη μεταλλική σωλήνα της αντλίας του νερού. Έτσι αφού μου είπε τη λυπητερή για το κόστος της αλλαγής της σωλήνας, το άφησα εκεί για το Σαββατοκυρίακο και τράβηξα "ξέγνοιαστος" για τα βουνά, νομιζόμενος ότι ο Jimnakos από Δευτέρας θα ήταν και πάλι έτοιμος για τις φθινοπωρινές μας εκδρομές.
Δεν πρόλαβα να πατήσω βουνό και το τηλέφωνο κτύπησε... Ο μάστορας ήθελε να με ενημερώσει ότι μετά από την αφαίρεση των γύρω "οργάνων" για να καθαρίσει το πεδίο και να αντικαταστήσει την τρυπημένη σωλήνα, διαπίστωσε ότι το πρόβλημα δεν ήταν στη σωλήνα αλλά στην ίδια τη μηχανή!!! Μου είπε ότι έχει 2 ρωγμές κάτω από τα κύλινδρα και μετά από μια μεγάλη παύση μου ανακοίνωσε ότι η μόνη λύση είναι η αλλαγή του κινητήρα...
Μετά από την παραμονή μου στο βουνό μέσα στη φύση, εκτός του ότι σιγά σιγά άρχισα να συνειδητοποιώ το γεγονός, άρχισα να αναλογίζομαι τρόπους πως να βγω "κερδισμένος" από την όλη υπόθεση, βάζοντας στον Jimnako ένα καλύτερο κινητήρα.
Και εδώ θέλω τη δική σας βοήθεια. Ποιος είναι ο καλύτερος κινητήρας, με γνώμονα:
1. Την πιο οικονομική επιλογή (αγορά, εγκατάσταση, με τις λιγότερες δυνατό μετατροπές)
2. Την βέλτιστη απόδοση κυρίως για off-road
Να υπενθυμίσω ότι είναι μοντέλο 99, αυτόματο hardtop (υποθέτω έχει τον κινητήρα G13ΒΒ)
Επιπλέον από internet, προτείνεται κάποιο site για εύρεση και παραγγελεία μηχανής από εξωτερικό?
Ευχαριστώ