Αλλαγή Κινητήρα - Συνέχεια του "Διαρροή Νερού... Από πο

Τα άλογα...

Αλλαγή Κινητήρα - Συνέχεια του "Διαρροή Νερού... Από πο

Δημοσίευσηαπό PaPaJimny » Κυρ Οκτ 28, 2012 8:17 pm

Σε συνέχεια του [/url], και μετά από την επίσκεψη σε ΑΚΟΜΗ ένα συνεργείο, ο μάστορας μετά από ενδελεχή έλεγχο και αφού έβαλε "πίεση" στο κύκλωμα του νερού με διαβεβαίωσε ότι το νερό χάνεται από μία τρύπα στη μεταλλική σωλήνα της αντλίας του νερού. Έτσι αφού μου είπε τη λυπητερή για το κόστος της αλλαγής της σωλήνας, το άφησα εκεί για το Σαββατοκυρίακο και τράβηξα "ξέγνοιαστος" για τα βουνά, νομιζόμενος ότι ο Jimnakos από Δευτέρας θα ήταν και πάλι έτοιμος για τις φθινοπωρινές μας εκδρομές.

Δεν πρόλαβα να πατήσω βουνό και το τηλέφωνο κτύπησε... Ο μάστορας ήθελε να με ενημερώσει ότι μετά από την αφαίρεση των γύρω "οργάνων" για να καθαρίσει το πεδίο και να αντικαταστήσει την τρυπημένη σωλήνα, διαπίστωσε ότι το πρόβλημα δεν ήταν στη σωλήνα αλλά στην ίδια τη μηχανή!!! Μου είπε ότι έχει 2 ρωγμές κάτω από τα κύλινδρα και μετά από μια μεγάλη παύση μου ανακοίνωσε ότι η μόνη λύση είναι η αλλαγή του κινητήρα...

Μετά από την παραμονή μου στο βουνό μέσα στη φύση, εκτός του ότι σιγά σιγά άρχισα να συνειδητοποιώ το γεγονός, άρχισα να αναλογίζομαι τρόπους πως να βγω "κερδισμένος" από την όλη υπόθεση, βάζοντας στον Jimnako ένα καλύτερο κινητήρα.

Και εδώ θέλω τη δική σας βοήθεια. Ποιος είναι ο καλύτερος κινητήρας, με γνώμονα:
1. Την πιο οικονομική επιλογή (αγορά, εγκατάσταση, με τις λιγότερες δυνατό μετατροπές)
2. Την βέλτιστη απόδοση κυρίως για off-road

Να υπενθυμίσω ότι είναι μοντέλο 99, αυτόματο hardtop (υποθέτω έχει τον κινητήρα G13ΒΒ)

Επιπλέον από internet, προτείνεται κάποιο site για εύρεση και παραγγελεία μηχανής από εξωτερικό?

Ευχαριστώ
PaPaJimny
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 11, 2011 9:51 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Οκτ 28, 2012 10:13 pm

Εγω σιγουρα θα πηγαινα για 1600. Αν ψαξεις και στις αλλες ενοτητες θα βρεις πολλες αναφορες για μοτερ
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό PaPaJimny » Κυρ Οκτ 28, 2012 10:39 pm

Για να είμαι ειλικρινής έχω διαβάσει προσεκτικά τις άλλες αναφορές αλλά για το μοντέλο του δικού μου Jimny δεν έχω βγάλει άκρη τι γίνεται και πόσο "οικονομική" και αποδοτική είναι η αλλαγή σε 1600
PaPaJimny
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 11, 2011 9:51 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Οκτ 29, 2012 5:49 pm

Το πιο οικονομικο αυτη την στιγμη ειναι να ξαναβαλεις παρομοιο μοτερ.

Απο την στιγμη ομως που εισαι διατεθημενος να πας στο κοστος του 1600αρη τοτε θα σου ελεγα να βαλεις τον G13B του Swift Gti.
100 αλογακια με την μια και πολλα aftermarket για συνεχεια. Επισης πολυ καλυτερα υλικα απο τον G13B του jimny.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό PaPaJimny » Δευτ Οκτ 29, 2012 7:40 pm

PaPaJimny
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 11, 2011 9:51 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός

Δημοσίευσηαπό PaPaJimny » Δευτ Οκτ 29, 2012 7:41 pm

PaPaJimny
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 11, 2011 9:51 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Οκτ 29, 2012 8:52 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό PaPaJimny » Τρί Νοέμ 06, 2012 6:26 pm

Λόγω του ότι οι μηχανές G13bb είναι δυσεύρετες και πανάκριβες προχωρήσαμε σε μια κάπως προσωρινή λύση που είναι το κόλλημα του πλαισίου, μαζί με ένα "ειδικό" υγρό σύμφωνα με τους ειδίμονες, το οποίο μπαίνει στο ψυγείο για να κυκλοφορήσει στη μηχανή και να μπαλώσει κατά κάποιο τρόπο τους πόρους από τους οποίους χάνεται νερό.

Για να πω την αλήθεια ήμουν και ακολμη είμαι πολύ επιφυλακτικός με τη μέθοδο αυτή αν και 2 μάστορες ξεχωριστά μου την έχουν συστήσει λέγοντας μου ότι την έχουν εφαρμόσει τόσο σε Jimny όσο και σε Vitara και έχει πετύχει. Είδομεν... Αλλά όσο καιρός και να περάσει (που ελπίζω να περάσει πολύς καιρός!!!) πάντα στο πίσω μέρος του κεφαλιού θα είμαι με το φόβο ότι στη μέση του πουθενά θα ανοίξει δίαπλατα το πλαισιο....

Αν με βασανίζει πολύ το θέμα, είτε θα προχωρήσω σε αγορά μεταχειρισμένου πλαισίου και ξείλωμα μηχανής και ξανά-φτιάξιμο από το συνεργείο, είτε σε αλλαγή Jimnakiou... :(
PaPaJimny
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 11, 2011 9:51 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός

Δημοσίευσηαπό PaPaJimny » Τρί Δεκ 11, 2012 11:18 pm

Μετά από περίπου 1000Κm χωρίς να χαθεί νερό, μόνο περίπου ένα δάκτυλο στα 100 πρώτα χιλιόμετρα το οποίο ελπίζω να ήταν μέχρι να δέσει το γλυκό...

Και κάποιες φώτο για το πως ήταν το πλαίσιο πριν να κολληθεί. Να μη σας τύχει να αντικρίσετε τέτοιο θέαμα...

Εικόνα



Εικόνα
PaPaJimny
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 11, 2011 9:51 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

cron