Καπάκι μηχανής!!!

Τα άλογα...

Καπάκι μηχανής!!!

Δημοσίευσηαπό jimaniacos » Πέμ Οκτ 11, 2012 7:14 pm

Γεια χαρά σε όλους...καταρχήν καλώς σας βρήκα βλέπω ένα πολύ δυνατό forum και αρκετούς γνώστες πάνω στα jimny...να μπω κατευθείαν στο θέμα...έχω ένα Suzuki Jimny του 1999 με 128.000κμ και πριν 2000km μπήκε στο συνεργείο για αλλαγή ιμάντα χρονισμού φλάντζας κλπ...το καπάκι "έφαγε" ρεκτιφιέ και φρεζάραμε τις βαλβίδες...μου άνεβασε κάτι θερμοκρασίες και κοίταξα νέρα-λάδια,αυτό που είδα ήταν νερά στα λάδια και λάδια στο ψυγείο τώρα δυστηχώς το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο...βρήκα καπάκι από baleno στα 2 κατοστάρικα και κορμό-καπάκι από baleno στα 350€...ποια είναι η γνώμη σας;αξίζει να μπει όλο το μοτερ όπως είναι χωρίς να ανοιχτεί ή να αλλάξω πάλι καπάκι;

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Εικόνα
jimaniacos
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2012 8:04 am

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Οκτ 11, 2012 7:51 pm

Του baleno ποσα κυβικα ειναι?
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό jimaniacos » Πέμ Οκτ 11, 2012 8:02 pm

g13bb ίδιο με αυτό του jimny είναι...
jimaniacos
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2012 8:04 am

Δημοσίευσηαπό jb » Πέμ Οκτ 11, 2012 8:10 pm

αμα ειναι 1.3 πρεπει να μπαίνει χωρις πολλά πολλά με τράμπα ανταλλακτικά.
εγω για το 1.6 χρειάστηκα 2-3 ανταλλακτικά απο βιτάρα γιατί το μπαλένο είχε τρισιμπιτέρ.πάντως αμα βαλεις το ρεκτιφιέ το καπάκι και τα συναφή δε συμφαίρει να το φτιάξεις
jb
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 01, 2010 7:00 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό jimaniacos » Πέμ Οκτ 11, 2012 8:44 pm

Αν βάλω μοτερ θα μου πάει γύρω στα 650-700€ αν βάλω μόνο το καπάκι στον ίδιο κορμό(ο κορμός έχει ρωγμή γύρω στα 2 χιλιοστά,ο μηχανικός μου,μου λέει ότι δεν είναι κάτι τραγικό εκεί που είναι)θα μου πάει γύρω στα 450€...
jimaniacos
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2012 8:04 am

Δημοσίευσηαπό jimpsyr » Πέμ Οκτ 11, 2012 8:57 pm

ποσα χλμ εχεισ?????? αν βρεισ μοτερ σε καλη κατασταση βαλτο. οτι επισκευη και να κανεισ σε λιγο θα καει λαδια. ΠΑΘΩΝ
jimpsyr
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 7:53 pm

Δημοσίευσηαπό jimpsyr » Πέμ Οκτ 11, 2012 8:58 pm

Α ΣΟΡΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΑ 120000. ΒΑΛΕ ΜΟΤΕΡ
jimpsyr
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 7:53 pm

Δημοσίευσηαπό jimpsyr » Πέμ Οκτ 11, 2012 9:01 pm

ειναι πολυ πιθανο να ειχε απο την αρχη το ραγισμα. δςεν το βλε[εισ με το ματι. δηλ. κακωσ σου εκανε αυτη την αρχικη επιοσκευη. καπακι κλπ
jimpsyr
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 7:53 pm

Δημοσίευσηαπό jimaniacos » Πέμ Οκτ 11, 2012 9:45 pm

Νερά στην μηχανή δεν πέρναγαν γιατί νερό δεν συμπλήρωνα,και τα λάδια του ήταν καθαρά..έκαιγε-έχανε λάδια(γύρω στο 1lt ανά 1000km πριν την επισκευή)μετά την επισκευή για τα 2000km που άντεξε δεν είχε κάψει σταγόνα..η άποψη ενός φίλου μου ήταν να πάρω το μοτερ να βάλω το καπάκι στον κορμό που έχω και να έχω καβάτζα τον άλλο τον κορμό...
jimaniacos
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2012 8:04 am

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Οκτ 11, 2012 9:54 pm

Βαλε 1600
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό jimaniacos » Πέμ Οκτ 11, 2012 10:00 pm

Με ενδιαφέρει να μείνω στα 1300cc...πάντως αν ήταν να μπει άλλο μοτερ μεγαλύτερο θα έμπαινε από liana 1600
jimaniacos
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2012 8:04 am


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες