Γεια χαρά σε όλους...καταρχήν καλώς σας βρήκα βλέπω ένα πολύ δυνατό forum και αρκετούς γνώστες πάνω στα jimny...να μπω κατευθείαν στο θέμα...έχω ένα Suzuki Jimny του 1999 με 128.000κμ και πριν 2000km μπήκε στο συνεργείο για αλλαγή ιμάντα χρονισμού φλάντζας κλπ...το καπάκι "έφαγε" ρεκτιφιέ και φρεζάραμε τις βαλβίδες...μου άνεβασε κάτι θερμοκρασίες και κοίταξα νέρα-λάδια,αυτό που είδα ήταν νερά στα λάδια και λάδια στο ψυγείο τώρα δυστηχώς το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο...βρήκα καπάκι από baleno στα 2 κατοστάρικα και κορμό-καπάκι από baleno στα 350€...ποια είναι η γνώμη σας;αξίζει να μπει όλο το μοτερ όπως είναι χωρίς να ανοιχτεί ή να αλλάξω πάλι καπάκι;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!