Λοιπον επειδή έφτασα στο στάδιο της μπλόφας, θέλω μια βοήθεια σταστιστική απο όσους έχουν δεί/ακούσει/σκεφτεί, για να γλιτώσω χρόνο και χρήμα...
Τα στοιχεία.
Αστοχίες απο το ρελαντί μέχρι τους κόφτες, όχι με στάνταρ συχνότητα.
Γίνονται αισθητοί με ρετάρισμα, κοψίματα στην επιτάχυνση και το χειρότερο με τα γκουπ γκουπ του ασυχρόνιστου σπινθιρισμου της avance, οταν προσπαθεί να ροπάρει σε ζόρι.
Συμβαίνουν μόνο όταν το αμάξι ζεσταθεί, πχ μετά απο μισή ωρα λειτουργίας τώρα το καλοκαίρι.
Καίει υγραέριο τα τελευταία 50.000+ χλμ.
Έχει παρατηρηθεί αυξημένη θερμοκρασία στον χώρο της μηχανής (όχι στα νερα της), προφανώς λόγω της καύσης υγραερίου και λόγω του εργάτη που όσο να πείς, κλείνει κομμάτι του αεραγωγού.
Το αναμένο λαμπάκι μηχανής δείχνει αστοχία καύσης κυρίως στον 2 &3, αλλα και στον 1 κάποιες φορές.
Μέχρι στιγμής,
Έγινε ρύθμιση βαλβίδων
Αλλάχτηκαν όλα τα μπουζι
Αλλάχτηκαν οι πολλαπλασιαστες και τα μπουζοκαλώδια
Ανοίχτηκε και καθαρίστηκε η egr, και τεσταρίστηκε η λειτουργία της κατα φάσεις.
Πράγμα που σημαίνει οτι η εντολή των σπινθιρων είναι εσφαλμένη. Άρα πάμε μάλλον για εγκεφαλικό ή απλά για κάποιους αισθητήρες.
Αρχίζω με τον αισθητήρα εκκεντροφόρου και βλέπουμε.
Γι αυτό λέω οτι πάμε στη μπλόφα, για να δούμε που θα κάτσει στο τέλος....
Αν κάποιος όμως έχει να πεί κάτι, ας το μοιραστεί!