Jimny Βελτιώσεις κινητήρα

Τα άλογα...

Jimny Βελτιώσεις κινητήρα

Δημοσίευσηαπό jimnyblue » Κυρ Φεβ 15, 2004 10:33 pm

Καλησπέρα Συνjimnyστες,

Διαβαζω σε ξένα web site, οτι η πρώτη μετατροπή που κάνει κάποιος στο Jimny του, είναι αλλαγή ενός καλωδίου (που δεν έχω καταλάβει τι ακριβως είναι) που δίνει καλύτερη απόδοση στον κινητήρα και οικονομια στα καύσιμα. Μηπως έχετε καμία ιδέα τι είναι αυτό το πράγμα και που το βρίσκουμε; Στην Ελλάδα εννοείται!!

Απο εξωτερικό το εχω δει στο
jimnyblue
 
Δημοσιεύσεις: 606
Εγγραφή: Τρί Φεβ 03, 2004 11:05 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Φεβ 15, 2004 11:04 pm

Νομίζω είναι καλώδιο για τις μπουζόπιπες, δεν νομίζω να έχει καμια ανιχνεύσιμη διαφορά.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Τρί Φεβ 17, 2004 1:08 pm

Εγώ με τα μπουζί είδα διαφορά πάντως....
Καλύτερο άρπαγμα χαμηλά....
Ελπίζω να μην μου φάνηκε :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Φεβ 17, 2004 2:09 pm

Νομίζω η τουρμπίνα που μου ταιριάζει είναι μια general electric Τ700 :P

Μια βελτίωση στο ρεύμα της τάξης του 2% θα έχει μια βελτίωση στην ιπποδύναμη της τάξης του 0%.

γενικά για τέτοες αμφίροππες μετατροπές καλό είναι να τις δοκιμάζετε με την σχέση κιλών ανα ίππο.

Πχ αν μια μετατροπή θα σου δώσει 3 άλογα κάντε μια δοκιμή με και χωρίς ενα βάρος που θα φέρει τον λόγο ισχύος/βάρους στο "πριν" και "μετά" και αν δείτε πως η διαφορά είναι αντιλιπτή τότε ΟΚ ειδάλλως είναι πεταμένα λεφτά.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τρί Φεβ 17, 2004 2:38 pm

Είναι απλώς καλύτερης ποιότητας μπουζοκαλώδια,με επένδυση σιλικόνης και όχι λάστιχο,μεγαλύτερης διατομής και καλύτερου κράματος μετάλλου.Οπως και στα καλώδια ήχου και μεταφοράς ρεύματος στα ηχοσυστήματα έτσι και εδώ έχουμε κάποιο μικρό κέρδος στην απόδοση μάλλον όχι εμφανές.Εκτός απο περιπτώσεις καθαρά αγωνιστικής χρήσης με aftermarket πολλαπλασιαστές(MSD,APEXi κ.τ.λ.) και dragster προσανατολισμούς τα πανάκριβα καλώδια σιλικόνης νομίζω ότι είναι περιττό έξοδο...κάτι άκουσα για Garrett T25(αν και προσωπικά είμαι υπέρ των κορυφαίων ιαπωνικών ρουλεμανάτων ΙΗΙ) τότε τα πράγματα αλλάζουν :D ...λέτε να ξεκινήσουν να "φυσάνε" οι "ανεμιστήρες" ? 8)
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τετ Φεβ 18, 2004 9:11 am

Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Φεβ 26, 2004 3:09 pm

Τελικά νομίζω η καλύτερη λύση εφόσον η αλλαγή κινητήρα είναι πρόβλημα είναι η ήπια υπερτροφοδότηση (χωρίς αλλαγή της σχέσης συμπίεσης) ή ακόμα καλύτερα με μηχανικό υπερτροφοδότη ("compressor").

Λογικά πρέπει να είναι ευκολες μετατροπές ειδικά αν πρόκειται για τουρμπίνα αν και όχι φθηνές. Χώρος πάντως υπάρχει αφθονος κάτω απο το καπό :)
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Φεβ 26, 2004 6:41 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Φεβ 26, 2004 7:34 pm

Υπάρχον 2 είδη υπερτροφοτότησης (κυρίως 2 τουλάχιστον)

Η πιο γνωστή λύση είναι ο υπερσυμπιεστής εξάτμισης , το τούρμπο που λέμε οπου έχουμε 2 φτερωτές σε κοινό άξονα.Η μια φτερωτή κινείται απο τα καυσαέρια εκμεταλευόμενη την κινητική τους ενέργεια που αλλιώς θα πήγαινε χαμένηκαι η άλλη συμπιέζει περισσότερο αέρα (αρα και μείγμα) στην εισαγωγή. Τα κυριότερα μειονεκτήματα είναι η καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού και ίσως η μεγάλη θερμοκρασία της τουρμπίνας, πλεονέκτηματα η μεγάλη αύξηση ισχύος και η ευκολία της μετατροπής.

Μηχανική υπερτροφοδοσία έχουμε όταν ο συμπιεστής κινείται απο το στρόφαλο και όχι απο τα καυσαέρια.Συνήθως είναι μια αντλία (γραναζωτή με 3 λοβούς πχ για το kompressor της mercedes) αλλα υπάρχουν και άλλα είδη όχι πολύ δημοφιλή. Μειονεκτήματα, δυσκολία στην εγκατάσταση σαν μετατροπή, κοστος και οχι τοσο μεγάλη αύξηση απόδοσης όσο το turbo.Μεγάλο πλεονέκτημα η πλήρως γραμμική απόδοση χωρίς υστέρηση και η χαμηλή θερμοκρασία λειτουργίας.

Με βάση τα παραπάνω η μηχανική υπερτροφοδότηση είναι ιδανική για την περίπτωσή μας εφόσον γίνει σωστά.

Τωρα επι του θέματος είχα δεί σελίδα με μετατροπή turbo jimny (δεν την θυμάμαι) αλλα τίποτα για compressor. Αξίζει να το ψάξουμε πάντως.

Αν θέλετε Link για το πως δουλέυει ενα σύστημα με compressor επιφυλάσομαι :)
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » Δευτ Μαρ 01, 2004 11:45 am

Άβαταρ μέλους
mitsoskitsos
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2004 10:10 am
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό NIOAK » Πέμ Μαρ 04, 2004 1:56 pm

Άβαταρ μέλους
NIOAK
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 16, 2004 4:21 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό andreasjmn » Σάβ Μάιος 08, 2004 1:12 am


Μέχρι στιγμής η εξέλιξη στον κινητήρα μου G13B, με στόχο τη βελτίωση της ροπής είναι:
1. τα μπουζί ιριδίου HKS S35i
2. φιλτροχοάνη HKS SPF 15 και
3. HKS AFR Type-D
Η βελτίωση στη ροπή είναι πλέον του δεόντος αισθητή. Από τις 800 στροφές ανεβάζει η δευτέρα. Σημείωση, μόνο με μπουζί και φιλτροχοάνη υπάρχει διαφορά, απλώς με το AFR γίνεται ακόμη περισσότερο εμφανής.
Η βενζίνη που χρησιμοποιώ είναι η V-Power, η οποία έχει διαφορά από την απλή, μικρή μέν αλλά έχει.
Για τη συνέχεια ο μηχανικός πρότεινε αλλαγή στο καζανάκι της εξάτμισης, αλλαγή γραναζιού εκκεντροφόρου και τέλος έχει σειρά η συμπίεση.
Θα δω δε και τι μπορώ να κάνω από την πλευρά του εγκεφάλου.

Αυτά απ' εμένα για την ώρα. Περιμένω τα σχόλια και τις προτάσεις σας.
Άβαταρ μέλους
andreasjmn
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τετ Ιαν 28, 2004 10:54 am

Δημοσίευσηαπό maverick » Σάβ Μάιος 08, 2004 12:23 pm

Αντρέα τελικά έβαλες το Super AFR ή το απλό ???

Αξίζει τα λεφτά του και πόσα είναι αυτά ???
maverick
 

Δημοσίευσηαπό andreasjmn » Τρί Μάιος 11, 2004 12:39 am

Άβαταρ μέλους
andreasjmn
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τετ Ιαν 28, 2004 10:54 am

Δημοσίευσηαπό cliff » Τρί Μάιος 11, 2004 11:52 am

cliff
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες

cron