ΣΚΛΗΡΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ-ΚΟΜΕΝΗ ΠΕΤΑΛΙΕΡΑ SOSOSOSOS

Τα άλογα...

ΣΚΛΗΡΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ-ΚΟΜΕΝΗ ΠΕΤΑΛΙΕΡΑ SOSOSOSOS

Δημοσίευσηαπό JOKER410 » Σάβ Απρ 02, 2011 6:07 pm

ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΕΤΑΛΙΕΡΑ ΗΔΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΞΑΝΑΣΚΛΗΡΙΝΕ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΦΡΑΚΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΡΜΑΤΟΣΧΟΙΝΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΝΤΡΟΠΑΡΕΙ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΣΥΡ/ΝΟ ΚΑΙ ΦΡΑΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ Η ΠΕΤΑΛΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ.ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ή ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΠΟΙΟΣ?????????
JOKER410
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 4:20 am
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Σάβ Απρ 02, 2011 6:10 pm

εμενα ειχε σκληρηνη πολυ καποιο διαστημα....με τον καιρο μου ραγισε η πεταλιερα τιν κολλησα με ηλεκτροκοληση μου ξαναραγισε η κολημενη μετα απο καιρο....
και μετα πηρα μια μεταχειρισμενη σε καλη κατασταση κ μια καινουρια ντιζα και ολα καλα !
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Δευτ Απρ 04, 2011 8:42 pm

Με το που σκληραινει η πεταλιερα αλλαζω ντιζα, το ποσο ειναι πραγματικα ευτελες, και μετα ο συμπλεκτης ΠΙΠΟΥΛΟ.Δεν μου εχει σπασει ποτε πεταλιερα μετα απο 11 χρονια σκληρου off road και καθημερινης χρησης.
ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Απρ 04, 2011 10:55 pm

Το θεμα αυτο με την ντιζα του συμπλεκτη ειναι υπαρκτο και δυστηχως ειναι εργοστασιακο ελλατωμα.

Οταν παρεις την καινουργια, σηκωσε την ορθια και σταξε λαδι σε μια απο τις δυο ακρες. Παραλληλα δουλευε το πανω-κατω για να προχωρησει το λαδι προς τα εσωτερικο. Μολις βγει απο την αλλη πλευρα εισαι ΟΚ.
Θα σου κρατησει 2 φορες παραπανω. Αν το κανεις και καθε 10.000kmh θα σου κρατησει για πολλα χρονια χωρις αλλαγη.


Υ.Γ. Η παραπανω περιγραφη μοιαζει λιγο πορνο ετσι.... :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Απρ 04, 2011 11:07 pm

JEO έγραψε:Το θεμα αυτο με την ντιζα του συμπλεκτη ειναι υπαρκτο και δυστηχως ειναι εργοστασιακο ελλατωμα.

Οταν παρεις την καινουργια, σηκωσε την ορθια και σταξε λαδι σε μια απο τις δυο ακρες. Παραλληλα δουλευε το πανω-κατω για να προχωρησει το λαδι προς τα εσωτερικο. Μολις βγει απο την αλλη πλευρα εισαι ΟΚ.
Θα σου κρατησει 2 φορες παραπανω. Αν το κανεις και καθε 10.000kmh θα σου κρατησει για πολλα χρονια χωρις αλλαγη.


Υ.Γ. Η παραπανω περιγραφη μοιαζει λιγο πορνο ετσι.... :lol: :lol: :lol: :lol:


τετοια λες βραδιατικα κ πως να κοιμηθουμε.... :wub: :hehe:
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Απρ 05, 2011 7:37 am

Αρίστος έγραψε:εμενα ειχε σκληρηνη πολυ καποιο διαστημα....με τον καιρο μου ραγισε η πεταλιερα τιν κολλησα με ηλεκτροκοληση μου ξαναραγισε η κολημενη μετα απο καιρο....
και μετα πηρα μια μεταχειρισμενη σε καλη κατασταση κ μια καινουρια ντιζα και ολα καλα !

Αριστο καλησπερα, στα ποσα χλμ σου παρουσιαστηκε?Για να εχω το νου μου περισσοτερο ρωταω.
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τρί Απρ 05, 2011 8:03 am

Εχω χάσει λίγο το μέτρημα.... εχω αλλάξει 3 φορες ντιζα και 4 φορες δισκο πλατο...και ειναι η δευτερη πεταλιερα που εχω πάνω...


για να κρατήσεις τιν ντιζα σου στιν καλήτερη κατάσταση και το δισκο πλατο μιν πατας συμπλεκτη μεσα σε νερα η λάσπες οσο γινεται αυτο βεβαια!

απο κάτι τέτοιες καταστάσεις έχω αλλάξει τοσες φορες..
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Απρ 05, 2011 8:40 am

Αρίστος έγραψε:Εχω χάσει λίγο το μέτρημα.... εχω αλλάξει 3 φορες ντιζα και 4 φορες δισκο πλατο...και ειναι η δευτερη πεταλιερα που εχω πάνω...


για να κρατήσεις τιν ντιζα σου στιν καλήτερη κατάσταση και το δισκο πλατο μιν πατας συμπλεκτη μεσα σε νερα η λάσπες οσο γινεται αυτο βεβαια!

απο κάτι τέτοιες καταστάσεις έχω αλλάξει τοσες φορες..

:thumbsup:
Οκ ευχαριστω φιλε
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Απρ 05, 2011 10:41 am

COACH έγραψε:
τετοια λες βραδιατικα κ πως να κοιμηθουμε.... :wub: :hehe:


στο επόμενο camping μια ντίζα για τον Coach παρακαλώ ..
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Τρί Απρ 05, 2011 8:18 pm

Αν ειναι τοσο συχνο προβλημα αυτο στα jimny για προσπαθηστε να κανετε αυτο (εχει γινει σε feroza)

Εικόνα

συνηθως παιρνει λασπη μωλις η κατω πλευρα τις ντιζας ειναι κατω απο την επιφανεια της λασπης οποτε οταν εσυ αλλαζεις ταχυτητες ξεκολλαει η φουσκα και γεμιζει με λασπες.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό kbaboysis » Τετ Απρ 06, 2011 8:24 am

heroicentaur έγραψε:Αν ειναι τοσο συχνο προβλημα αυτο στα jimny για προσπαθηστε να κανετε αυτο (εχει γινει σε feroza)

Εικόνα

συνηθως παιρνει λασπη μωλις η κατω πλευρα τις ντιζας ειναι κατω απο την επιφανεια της λασπης οποτε οταν εσυ αλλαζεις ταχυτητες ξεκολλαει η φουσκα και γεμιζει με λασπες.


κανε μας και μια περιγραφη τι ειναι αυτο, πως μπαινει , που ,....?
kbaboysis
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Δεκ 16, 2005 8:51 pm

Δημοσίευσηαπό ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ » Τετ Απρ 06, 2011 11:12 pm

γρασαδορος ειναι.μια πολυ απλη λυση για την συντηρηση της ντιζας ειναι η εξης : αν πεσεις κατω απο το jimny απο την πλευρα τυσυνοδηγου θα βρεις την ντιζα που μπαινει μεσα στο καβουκι της χελωνας,πανω στο καβουκι υπαρχει ενα καπακι το οποιο ανοιγει πολυ ευκολα το βγαζεις και βλεπεις το διχαλο,ξεγατζονεις την ντιζα και την βγαζεις εξω ξεγατζονοντας και τα υπολοιπα σημεια οδευσης ετσι που να κρεμασει και να στραγκιξει τυχων νερα που υπαρχουν,μετα την λαδονεις με ενα σπευ λιπαντικο και εξτρα λιγο γρασο!
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 7:20 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ

Δημοσίευσηαπό kbaboysis » Πέμ Απρ 07, 2011 8:28 am

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:γρασαδορος ειναι.μια πολυ απλη λυση για την συντηρηση της ντιζας ειναι η εξης : αν πεσεις κατω απο το jimny απο την πλευρα τυσυνοδηγου θα βρεις την ντιζα που μπαινει μεσα στο καβουκι της χελωνας,πανω στο καβουκι υπαρχει ενα καπακι το οποιο ανοιγει πολυ ευκολα το βγαζεις και βλεπεις το διχαλο,ξεγατζονεις την ντιζα και την βγαζεις εξω ξεγατζονοντας και τα υπολοιπα σημεια οδευσης ετσι που να κρεμασει και να στραγκιξει τυχων νερα που υπαρχουν,μετα την λαδονεις με ενα σπευ λιπαντικο και εξτρα λιγο γρασο!


αυτο που λες το εχω κανει αρκετες φορες, το συστημα του μονιμου γρασαδορου εχει ενδιαφερον...
kbaboysis
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Δεκ 16, 2005 8:51 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Απρ 07, 2011 11:33 am

πόσο κάνει μια ντίζα?
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Πέμ Απρ 07, 2011 1:22 pm

Φιλε μου δειξτο σε εναν τορναδορο και θα καταλαβει απο την φωτογραφια. Διοτι αν ειναι καθε φορα να αλλαζεις πεταλιερα μαζι με ντιζα η πρεπει να γινεις πιο προσεχτικος η να αλλαζεις ντιζα πιο συχνα.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron