ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ » Τρί Ιουν 21, 2011 11:37 pm

Δημήτρης
2004-2005: Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive
2005-092009: Peugeot 406 1.8
092009-Σήμερα: Suzuki Jimny και δεν το αλλάζω...
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 12, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Σέρρες

Δημοσίευσηαπό antonis-team » Τετ Ιουν 22, 2011 2:14 pm

Antonis-team
antonis-team
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 07, 2010 12:12 am

Δημοσίευσηαπό antonis-team » Τετ Ιουν 22, 2011 3:00 pm

Antonis-team
antonis-team
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 07, 2010 12:12 am

Δημοσίευσηαπό ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ » Πέμ Ιουν 23, 2011 6:11 pm

Αντώνη σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα. Το σασμάν που λες είναι της Suzuki? Εσύ έχεις αυτόματο ή μηχανικό? Αυτό που περιμένεις είναι προφανώς μηχανικό, έτσι? (Ρωτάω μήπως είναι σειριακό ή κάτι παρόμοιο) Τέλος, βγαίνει για το Jimny ή για κάποιο άλλο μοντέλο κι εσύ θα το προσαρμόσεις?
Δημήτρης
2004-2005: Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive
2005-092009: Peugeot 406 1.8
092009-Σήμερα: Suzuki Jimny και δεν το αλλάζω...
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 12, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Σέρρες

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Ιουν 23, 2011 8:04 pm

Δημήτρη μερικές σκόρπιες παρατηρήσεις:

Αυτοκίνητο με τόσο κοντές ταχύτητες και τόσο κακή αεροδυναμική επηρρεάζεται δυσανάλογα από την ταχύτητα. Μπορεί να σου καίει 7 στα 90χαω, 11 στα 120 και 20 στα 150. Η διαφορά σε ώρα δεν είναι πολύ μεγάλη αλλά ψυχολογικά ο καθένας οδηγάει με τον ρυθμό που αισθάνεται, αν οδηγάς πιο γρήγορα από τον ρυθμό αυτό αγχώνεσαι, αν πας πιο σιγά αφαιρείσαι και κουράζεσαι (έχουν γίνει και έρευνες επάνω σε αυτό).

Θέλω να πω πως 4μιση από 4 ώρες μοιάζει μικρή διαφορά αλλά ψυχολογικά μπορεί να φαίνεται διπλάσιος χρόνος. (μπορεί και όχι βέβαια, ανάλογα τον οδηγό, διαδρομή κλπ).

Επίσης επειδή ακούω διάφορα κουφά εδώ. Αυτό με τα 2/3 των στροφών είναι εντελώς παπατζιλίκι (όπως και η κατανάλωση 7lt/100 με 120 χαω κλπ).

Στην πράξη παίζουν πολλά πράγματα ρόλο για την κατανάλωση και την καταπόνηση του κινητήρα. Τα 3 κυριότερα είναι τα εξής:

- ρυθμός περιστροφής (στροφές ανα λεπτό δηλαδή)
- άνοιγμα γκαζιού
- φορτίο

Το τελευταίο είναι ίσως το σημαντικότερο πρακτικά, δεν αντιστοιχεί σε τι φορτίο κουβαλάς στο αυτοκίνητο αλλά στην αντίσταση που συναντά ο κινητήρας. πχ 120χαω αντιστοιχουν πες σε 4500σαλ. Αν είσαι σε κατηφόρα το φορτίο είναι μικρό, αν είσαι σε απότομη ανηφόρα πολύ μεγάλο.

Γενικά αν έχεις κοινή λογική και οδηγείς χωρίς να σκίζεις (με όποιο τρόπο) το αυτοκίνητο τότε δεν καταπονείς τα μηχανικά μέρη. Συνταγές με 2/3α κλπ είναι εντελώς αυθαίρετες και αποσπασματικές, αν τις τηρήσεις χειρότερα τα κάνεις τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ » Πέμ Ιουν 23, 2011 10:13 pm

Δημήτρης
2004-2005: Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive
2005-092009: Peugeot 406 1.8
092009-Σήμερα: Suzuki Jimny και δεν το αλλάζω...
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 12, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Σέρρες

Δημοσίευσηαπό antonis-team » Παρ Ιουν 24, 2011 11:52 am

Antonis-team
antonis-team
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 07, 2010 12:12 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιουν 24, 2011 2:49 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Ιουν 24, 2011 4:52 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιουν 24, 2011 6:30 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Κυρ Ιουν 26, 2011 11:07 am

ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

cron