να φανταστώ οτι εχεις μετρησει το οτι..... χωραει....
και δεν εννοω μονο ως μοτερ στο χωρο της μηχανης ( μην ξεχνας εκτός απο φαρδος μηκος ειναι και το υψος σε σχεση με το πως θα κατσει στις βασεις ωστε και το .... καπό να κλεινει και να μην κατσει πολυ χαμηλά και εξεχει απο κατω..) αλλα και ως συνολο με το σαζμαν και το τρανσφερ.
Αν επεισεις θα ερθουν οι λεβγιεδες περιπου σωστα στις τρυπες
Αν οι βασεις σαζμαν θα κάτσουν σωστα...
Γιατι εχωντας δει V6 μοτερ να μπαινει σε σαμουραι ( οκ με την λογική των παρεμφερων διαστασεων σε αμαξωμα καθως και την εναλλαξιμώτητα εξαρτηματων τα θεωρω για το αρχικό σταδιο που συζηταμε, παρεμφερη )
φρικαρα.. και δεν φρικαρω ευκολα..
Χαρακτιριστικό ανεκδοτο της μετατροπής "αναζητηται κουτσος συνοδηγος στο αριστερο του πόδι" καθοτι το τουνελ ειχε ερθει περιπου 10 ποντους προς τον συνοδηγό για να χωρεσει το σαζμαν......
Φαντασου οτι 2λιτρο 4κιλινδρο μοτερ βιταρα σε βιταρα 1600 δεν μπηκε ευκολα... οσο κι αν φαινονται ΔΕΝ ειναι ιδια τα σασι...
Μπηκε κι αυτο, αλλα....
Θα μου πεις "ολα γινονται"
Προφανως
το θεμα ειναι ποσο θες να "σφαξεις" το αυτοκινητο σου...
εξαρταται βεβαια και για ποια χρήση το φτιαχνεις......
αν το φτιαχνεις για το μονο για βουνό και μονο για "σπασιμο" οκ πολυ περισσότερα πραγματα γινονται ανεκτά
αλλα αν μιλαμε για το καθημερινό ας το πω "οικογενειακο" αυτοκινητο....
Ψαξτο
και ψαξτο καλα ΠΡΙΝ αρχισεις να ξηλωνεις....
( Μια γνωμη απο εναν μη κατοχο....)