jimny και υγραέριο

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό DOMENICO » Κυρ Νοέμ 24, 2013 10:44 pm

ειχα 90.000 χλμ με βενζινη και μετα μεχρι τα 225000 το δουλευα με υγραεριο ενδιαμεσα το αυτοκινητο μου εκανε ρεταρισματα γυρω στισ 140000 περιπου .κοιταξα βαλβιδεσ οι οποιεσ ειχαν καθισει ορισμενεσ τισ φρεζαρισα και τισ σηκωσα εξακολουθουσαν τα ρεταρισματα και εφτσα σε αυτο το σημειο!!
DOMENICO
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2013 12:30 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Νοέμ 24, 2013 10:46 pm

Εχω την ισχυρη εντυπωση πως οι βαλβιδες στραβωσαν την μπιελα και οχι το αναποδο. Αν στραβωσει μια μπιελα (συνηθως απο παραπανω καυσιμο η' νερο, που και τα 2 ειναι ασυμπιεστα) η διαδρομη του εμβολου μειωνεται και δεν απειλει πλεον τις βαλβιδες.
Ψαξε με τον μηχανικο σου, γιατι σταματησαν να δουλευουν η' αν εχουν φυγει τα retainers που τις κρατανε.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Νοέμ 24, 2013 11:11 pm

κοιτα .. το ρετάρισμα που λες μπορεί να ήταν από πολαπλασιαστή ή από κακή σήνδεση του καλωδίου που δίνει σήμα στον εγκέφαλο του γκαζιού ...είχα το ίδιο πρόβλημα...

Από εκεί και πέρα φίλε μου είχε πολλά χιλιόμετρα το μοτέρ σου και τώρα που διαβάζω ότι έκανες 140000 χλμ με γκάζι σε ένα μοτέρ που είχε ήδη 90000 χλμ βενζίνη...νιώθω μια ανακούφιση γιατί κια εγώ έχω βάλει γκάζι και μάλιστα το brc, sequence 24 - ψεκάζει και βενζίνη στις υψηλές στροφές...

Φίλε το μοτέρ άντεξε μιά χαρα και πιστεύω ότι ήταν περισσότερο θέμα συντήρησης ή μηχανικού... τώρα ποιό μοτέρ έβαλες ??έβαλες vvt?
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό DOMENICO » Δευτ Νοέμ 25, 2013 10:24 am

ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΤΖΙΡ ΚΟΙΤΑΞΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΗΤΑ ΠΕΣΜΕΝΕΣ. ΣΗΜΕΩΤΕΩΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΨΕΙΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΨΕΚΑΖΕ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΘΕ 130000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΙΝΩ 800 ΕΡΩΠΟΥΛΑ ΓΙΑ ΒΑΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ 1500 ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ Η' ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ 20.000 ΜΕ 30000 ΧΛΜ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΚΟ ΓΙΑ ΦΡΕΖΑΡΙΣΜΑ Η' ΚΟΙΤΑΓΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΖΑΠΑΝ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑΤΙ VVTI ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ.
DOMENICO
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2013 12:30 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Νοέμ 25, 2013 10:00 pm

DOMENICO έγραψε:ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΤΖΙΡ ΚΟΙΤΑΞΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΗΤΑ ΠΕΣΜΕΝΕΣ. ΣΗΜΕΩΤΕΩΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΨΕΙΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΨΕΚΑΖΕ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΘΕ 130000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΙΝΩ 800 ΕΡΩΠΟΥΛΑ ΓΙΑ ΒΑΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ 1500 ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ Η' ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ 20.000 ΜΕ 30000 ΧΛΜ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΚΟ ΓΙΑ ΦΡΕΖΑΡΙΣΜΑ Η' ΚΟΙΤΑΓΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΖΑΠΑΝ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑΤΙ VVTI ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ.


Φίλε domenico , πρώτα από όλα γράφε με μικρά ...

Παρεξήγησες αυτό που είπα.... Και εγώ προτιμώ να αντέξει ο κινητήρας με γκάζι 1 μύριο χιλιόμετρα... Παρ'όλα αυτα χοντρικά χοντρικά με 10 λίτρα κατανάλωση ανα 100 χλμ , έχεις κάψει 13000 λίτρα... αν κάνεις την πράξη , σε συμφέρει να πληρώνεις .90 το λίτρο αντί για 1,60 ...

Χοντρικά κέρδισες 9100 ευρώ... βγάλε όλα αυτά τα έξοδα που έκανες για επισκευές...

Πάλι κερδισμένος είσαι ...
Και να σου πω και το άλλο... Δεν είναι και σίγουρο ότι έφταιγε το γκάζι για τις βλάβες του μοτέρ σου...

Τέλος πάντων τώρα ποια υπάρχουν και κιτ υγρού ψεκασμού για τους απαιτητικούς φοβούνται τον αέριο ψεκασμό... :wink:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό cchristofis » Τετ Νοέμ 19, 2014 10:22 am

Ψάχνοντας κι εγώ μια αξιόπιστη λύση υγραερίου για το Jimny, μου πρότειναν τα ιταλικά Landi Renzo με 950€ και OMVL με 1100€. Απ' ότι φαίνεται στο http://www.brc-lpg.gr/italy-gas-companies/ η διαφορά μεταξύ τους είναι τεράστια, μόνο που στην Ιταλία κυκλοφορούν Ferrari όχι Jimny. Ειδικά για το OMVL, ο εγκαταστάτης μου είπε ότι έρχεται προγραμματισμένο από το εργοστάσιο για το Jimny και η απόδοσή του αγγίζει το 95% σε σχέση με τη βενζίνη. Μετά την εγκατάσταση, όπως και κάθε άλλο κιτ, χρειάζεται αλλαγή κάποιων φίλτρων κάθε 15000-20000 χλμ. με κόστος 50€, καθώς και ρύθμιση 2 φορές το χρόνο επειδή αλλάζει η σύσταση του υγραερίου (% βουτάνιο - % προπάνιο) ανάλογα την εποχή. Οποιαδήποτε γνώμη - εμπειρία είναι καλοδεχούμενη.
Χρίστος Χριστοφής
cchristofis
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 13, 2011 12:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό arissubasti » Σάβ Ιουν 13, 2015 6:20 pm

Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή.....
Με το καλό μέσα στην εβδομάδα που έρχεται θα αγοράσω και εγώ ένα jimny μεταχειρισμένο το οποίο φοράει σύστημα υγραερίου BRC και τώρα έχει 102000 χλμ ....
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω και ως νέος πλέον και άπειρος στο τομέα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου , αν πρέπει να προσέξω κάποια συγκεκριμένα σημεία όσο αφορά το μοτέρ , το υγραέριο ( αν είναι καλό το BRC , αν το φοράει και κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ ) , αν πρέπει να δώσω κάποια προσοχή στο σύστημα μετάδοσης, με το σύστημα ψύξης , λάδια ή συμπίεση του μοτέρ ...... κ.α.
Όσο αφορά το μοτέρ έχει κάνει γύρω στις 40000 με γκάζι , από ότι λέει βέβαια ο πωλητής (συνεργείο suzuki είναι ο πωλητής), υπάρχουν προβλήματα με το γκάζι , πρέπει να καις και βενζίνα αρκετές φορές?
Το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιηθεί επί το πλείστον εκτός δρόμου .....
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για την αποδοχή και για τις συμβουλές σας.!!!!!!!!
arissubasti
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 13, 2015 5:24 pm

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Ιουν 14, 2015 10:43 pm

Καλησπέρα... με το που το πάρεις το πας σε άνθρωπο δικό σου να δεις διάκενα βαλβίδα... γενικα με το γκάζι θέλεις έλενγχο και ρύθμισμα κάθε 20000-30000 το πολύ... αλλιώς γρήγορα θα αλλάξεις μοτέρ.... εγώ έχω BRC, και μπυ διμηούργησε πρόβλημα στις έδρες των βαλβίδων.. έτσι αναγκάστηκα και άλλαξα μοτέρ και έβαλα κάτι λίγο δυνατότερο... Παρ' ότι ψεκάζει και βενζίνηθέλουν σχολαστικό έλενχγο οι βαλβίδες...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Δευτ Ιουν 15, 2015 8:14 am

Καλημέρα και καλη εβδομαδα.
Το δικο μου ειναι M13A το 2009
Εχω κανει με το υγραεριο 70000,στις 50000 οι βαλβιδες τα ψιλοπαιξαν και βαραγαν οπως να ναι οποτε ανοιχηκαν και πηγαν για πλαναρισμα και ρυθμιση.
Αυτο δεν εγινε στην αντιπροσωπεια αλλα στον μηχανικο που παρακολουθει το αυτοκινητο γενικως.Πριν απο κανα μηνα στις 20000 χλμ τον ρωτησα ποτε πρεπει να του παω για ελγχο και ρυθμιση ξανα.
Μου απαντησε οτι πρεπει να του το παω οταν θα ξανακανει τα ιδια συμπτωματα,αλλα τοτε,επειδη οι βαλβιδες του συγκεκριμενου μοτερ δεν ρυθμιζονται θα πρεπει να αλλαξουν.
Ερωτηση:Τελικα οι βαλβιδες ρυθμιζονται η οχι?
Το αυτοκινητο πρεπει να το δουλευω και με βενζινη καθε τοσο?Γιατι καποιοι υγραεριαδες μου ειπαν οτι δεν εχει νοημα,αφου ναι μεν δουλευει σε χαμηλοτερη θερμοκρασια με τη βενζινη αλλα μολις το ξαναλλαξω παλι θα δουλευει σε πιο ψηλη θερμοκρασια.
Τελος παντων συνοπτικα,πως στο καλο πρεπει να το δουλευουμε το αυτοκινητο με το υγραεριο?
Φοραει το συστημα υγραεριου NIGS
Ευχαριστω
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Σεπ 06, 2015 1:45 pm

καλό είναι να το ρυθμίσουμε να ψεκάζει και βενζίνη συνεχως και μόνο βενζίνη όταν οι στροφές αναίβουν πάνω απο 3500 ... εγώ κάπως έτσι το έχω και αναμένω να δω διακενα μετά από 10000 χλμ .. ΄'εχω ήδη δει τα διακενα και εχω καναι 10000 χλμ και ηταν οκ... εαν στα επόμενα 10000 θέλουν ρυθμισμα , τοτε θα καταλήξω στο συμπέρασμα τζιμνυ και υγραέριο = ρυθμισμα βαλβίδες καθε 20000 και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τρί Σεπ 08, 2015 1:06 pm

αυτο Δημητρη ομως γινεται 2-3 φορες μετα πας για αλλαγη..
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1958
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Σεπ 09, 2015 7:46 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: σοβαρά μιλαάς ????
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Σεπ 11, 2015 3:05 pm

ετσι ξερω... εγω παντως το σκεφτομαι αν ηταν καλη επιλογη
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1958
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Οκτ 13, 2015 8:26 pm

offroad_master έγραψε:ετσι ξερω... εγω παντως το σκεφτομαι αν ηταν καλη επιλογη


όπως το λες είναι .. και η λύση έιναι μία ... ενισχυμένες βαλβίδες, και έδρες βαλβίδων... με καναν 500 άρικο ξενοιάζεις μια για πάντα... Εγώ το έχω να ψεκάζει σε φορτιά πάνω από 50% και βενζίνη... έχω μόνιμα το ΟΒΔ συνδεδεμένο και βλέπω ότι το τζιμνυ με το που λίγο πατάς παραπάνω το γκάζι το φορτίο ξεπερνάει το 50% οπότε λογικά στο 80% των περιπτώσεων ψεκάζει βενζίνη .. στα 15000 χλμ δεν δείχνει πρόβλημα με τος βαλβίδες...
Στα επόμενα 5000 θα μετρήσω/ρυθμίσω και βλέπουμε...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό vitalpoint » Τρί Δεκ 15, 2015 9:36 am

Απολογισμος κι επίλογος υγραεριου
150000 χλμ,τα 70000 με υγραεριο,στις 50000 ανοιγμα καπακι,τριψιμο βαλβιδων.Ξανα μανά μετα από 30000.Ε οχι ρε φιλε,μου φωναζει το αυτοκινητο "ΜΗΝ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΡΕ ΜΠΑΓΛΑΜΑ!!"
Οποτε τελος για μενα το υγραεριο.Παει για ξηλωμα,βενζινουλα και παλι βενζινουλα,ξενερωσε το κεφαλι μου.Μπορει να τα αποσβεσα τα φραγκα αλλα ειναι κριμα.
Μην ανεβαινεις τις 4000στρ. μην κανεις το ενα μην κανεις το αλλο,φερτο για ρυθμιση,φερτο για το ενα φερτο για το αλλο,αει σιχτιρι πια!
Ισως να φταιει το συστημα,ισως να μην το αντεχει το μοτερ.Το μονο που μετανιωνω ειναι που εχασα την εγγυηση απο τον Τσοπελογιαννη για να παω να την τριψω στην μουρη...5ετης εγγυηση καλης λειτουργιας του κινητηρα λεει...καλα καλα!
Γιώργος Αποστολόπουλος
vitalpoint
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 04, 2010 10:05 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-Μεσογείων 29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron