jimny και υγραέριο

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό tsougakis » Δευτ Μαρ 11, 2013 8:30 pm

δημητρη πανω στο φλοτερ της μπουκαλας (απο τη μεσα πλευρα) υπαρχει και ο μηχανισμος που σταματα το παραγεμισμα της! εαν φουλαρει τοτε σιγουρα η εχει γινει λαθος στην τοποθετηση η το φλοτερ δεν λειτουργει σωστα! εαν δουλευε σωστα οσο μεγαλη πιεση κι αν εχει η αντλια αντε να επαιρνε ελαχιστα παραπανω και αυτο μονοσε μπουκαλες με παρα πολλα γεμισματα
tsougakis
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 5:59 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Μαρ 11, 2013 10:17 pm

Η κυλινδρική μπουκάλα, ( αυτή που μπαίνει στο jimny δλδ) αν τοποθετηθεί με κάποια διαφορετική γωνία απο την ενδεδειγμένη, καταργεί το στοπ του φλοτερ. Και έχω την εντύπωση οτι η 60άρα, δεν χωράει στο jimny παρά μόνο σε αυτή την θέση.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tsougakis » Τρί Μαρ 12, 2013 2:54 pm

οχι για καθε γωνια τοποθετησης υπαρχει και το αντιστιχο φλοτερ! αλλα υπαρχει μονο η περιπτωση να μην το φερνει οεισαγωγεας χωρις ομως να σημαινει οτι πρεπει να το τρωμε εμεις. οσο αφορα το τζιμνυ συνηθιζεται να μπαινει σε 45 μοιρες (αντιθετα με μεναπου την εβαλα καθετα) που ειναι το πιο συνηθες για ολα τα 4πορτα αυτοκινητα
tsougakis
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 5:59 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Μαρ 12, 2013 3:26 pm

tsougakis έγραψε:οχι για καθε γωνια τοποθετησης υπαρχει και το αντιστιχο φλοτερ! αλλα υπαρχει μονο η περιπτωση να μην το φερνει οεισαγωγεας χωρις ομως να σημαινει οτι πρεπει να το τρωμε εμεις. οσο αφορα το τζιμνυ συνηθιζεται να μπαινει σε 45 μοιρες (αντιθετα με μεναπου την εβαλα καθετα) που ειναι το πιο συνηθες για ολα τα 4πορτα αυτοκινητα


Εμένα είναι ακριβώς από πάνω το φλοτερ ας πούμε..
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό tsougakis » Τρί Μαρ 12, 2013 5:04 pm

δημητρη ετσι ειναι και σε εμενα! παντως σου λεω οτι ειναι κατασκευαστικο λαθος η μαστορα που εκανε τη τοποθετηση η του εργοστασιου. μπορει να εχει βαλει δεξι φλοτερ σε αριστερη μπουκαλα η απλα να θελει ρυθμισμα οπως και να εχει αφου συνενοηθεις με συνεργειο που δουλευει τη συγκεκριμενη μαρκα ασε να αδειαση η μπουκαλα σου και πηγαινε να σου το φτιαξει αλλα να μην σου στραβωσει οποιοδηποτε συρμα γιατι ειναι αδυνατο να το ρυθμισει μετα σωστα
tsougakis
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 5:59 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Παρ Μαρ 22, 2013 11:35 pm

Και ένα μικρό update....

έβαλα τελευταία φορά 60 λίτρα και έκανα 585 χιλιόμετρα...10.25 λιτ/100 χλμ δεν είναι καθόλου άσχημα....
Πήγα και στον μηχανικό κια μου είπε ότι δεν είναι το φλοτέρ ούτε η τοποθέτση...

Έχει να κάνει με την πίεση του πρατηρίου...

Πήγα λοιπόν στην καβάλας εχθές και γέμισα στην κοραλ γκαζ...
στα 47 λίτρα πσσσσ. σταμάτησε μόνη της η αντλία (έχω 60άρα μπουκάλα)...

Του λέω με τι πίεση βάζεις ? μου απαντάει με 12 μπαρ!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

οι προηγούμενοι που μου βάλανε 60 λίτρα βάζανε με 5 μπαρ ο πρώτος και με 7 μπάρ ο δευτερος...

Οπότε κατάλαβα ότι άκρη δεν βγάζεις ...

Πριν τα ταξίδια θα προσπαθώ να βάζω 55 λίτρα και βουρ.... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Πέμ Σεπ 19, 2013 9:13 pm

Τελευταία έχω μπει κι εγώ στον πειρασμό αλλά διστάζω για πολλούς και διάφορους λόγους. Οι πιο ισχυροί από αυτούς είναι η απώλεια του χώρου αποσκευών και μετά ακολουθούν η αξιοπιστία και το κόστος της μετατροπής.

Είναι όμως και η ρημάδα η διαίσθησή μου που μου λέει περίμενε. Και έρχεται να επαληθευτεί από τις τελευταίες ανακοινώσεις της ΔΕΠΑ που σε συνεργασία με τις εδώ επίσημες αντιπροσωπείες σκοπεύει να επιδοτήσει τις μετατροπές των οχημάτων για χρήση όχι υγραερίου αλλά φυσικού αερίου. Πιο αποδοτικού και πιο φθηνού από το υγραέριο. Είναι μια επένδυση που έχει ήδη ξεκινήσει στις μεγάλες πόλεις του άξονα Αθήνα - Λάρισα - Θεσσαλονίκη και μια εταιρία όπως η ΔΕΠΑ που έχει το μονοπώλιο στην Ελλάδα είναι λογικό να προχωράει σε μια τέτοια κίνηση προκειμένου να αποσπάσει το 20% του μεριδίου της αγοράς καυσίμων για αυτοκίνητα όπως σκοπεύει μέχρι το 2020.

Η μεγάλη πτώση των τιμών που παρατηρείται τελευταία στις εγκαταστάσεις υγραεριοκίνησης δεν είναι τυχαία. Σαφώς οι επαγγελματίες έχουν ενημερωθεί για τις εξελίξεις που αναμένονται στον τομέα αυτόν και μετά την απόσβεση που έκαναν τα 3 τελευταία χρόνια με την πληθώρα μετατροπών σε υγραεριοκίνητα στα έξοδα για να εξοπλίσουν τα συνεργεία τους και να εκπαιδευτούν (όσοι εκπαιδεύτηκαν πραγματικά), προσπαθούν τώρα να κάνουν αγώνα δρόμου για να πουλήσουν όσο όσο.

Να τονίσω μια ιδιαιτερότητα του φυσικού αερίου που είναι ότι αποθηκεύεται σε δοχεία με πολύ μεγαλύτερη πίεση λόγω της φύσης του αερίου να εκτείνεται σε πολύ μεγαλύτερο όγκο από ότι το υγραέριο. Ενδεικτικά αναφέρω ότι η αποθήκευση γίνεται σε δοχεία υπό πίεση που φτάνει τα 200 bars σε αντίθεση με το υγραέριο που είναι μόλις 8.

Αυτό που δεν έχω βρει μέχρι στιγμής είναι κατά πόσο είναι πρακτικό στα jimny και τι διαφορές έχει στην απώλεια χώρων από την κλασική πλέον μετατροπή σε υγραέριο. Ελπίζω μέχρι το τέλος του έτους να υπάρχουν νεότερα για το θέμα. Θα ήθελα από τους γνώστες των μηχανικών (αφού εγώ δεν είμαι) να εκφράσουν την άποψή τους σ' αυτό.
Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Παρ Σεπ 20, 2013 7:49 pm

Και μια ερώτηση για το φίλο μας VOREIA που έκανε τη μετατροπή που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα που ο ίδιος έστειλε...

Στο jimny σου έχει γίνει body lift? Σε αυτοκίνητο που δεν έχει body lift μπορεί να χωρέσει ντεπόζιτο και μέχρι ποιο ύψος; Τι χωρητικότητα έχει; Είχες δοκιμάσει τα ντεπόζιτα τύπου "ρεζέρβας" στην ίδια θέση;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Σεπ 21, 2013 1:06 am

Don_Manolo έγραψε:Τελευταία έχω μπει κι εγώ στον πειρασμό αλλά διστάζω για πολλούς και διάφορους λόγους. Οι πιο ισχυροί από αυτούς είναι η απώλεια του χώρου αποσκευών......


Μανώλη μου όσο είσαι με γυναίκα και ένα παιδί είσαι εντάξει με τον χώρο αποσκευών....Κερδίζεις περισσότερα από όσα χάνεις ..το οικονομικό όφελος είναι πολύ μεγάλο..!!!
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Δευτ Σεπ 23, 2013 8:07 am

Τελικά το αποφάσισα. Δεν αξίζει τον κόπο και τα έξοδα να κάνω τη μετατροπή σε υγραέριο και θα περιμένω την ανάπτυξη του δικτύου φυσικού αερίου κι ενδεχόμενη επιδότηση μετατροπής για χρήση του φυσικού αερίου ως καυσίμου.

Νομίζω είναι η σωστότερη κίνηση που μπορεί να κάνει κάποιος αυτήν την εποχή. Πλέον το μέλλον είναι στο φυσικό αέριο και θα το περιμένω κι απ' ότι φαίνεται η αναμονή αυτή δε θα είναι πολύ μεγάλη. Ίδωμεν!
Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Σεπ 23, 2013 11:07 am

Don_Manolo έγραψε:Τελικά το αποφάσισα. Δεν αξίζει τον κόπο και τα έξοδα να κάνω τη μετατροπή σε υγραέριο και θα περιμένω την ανάπτυξη του δικτύου φυσικού αερίου κι ενδεχόμενη επιδότηση μετατροπής για χρήση του φυσικού αερίου ως καυσίμου.

Νομίζω είναι η σωστότερη κίνηση που μπορεί να κάνει κάποιος αυτήν την εποχή. Πλέον το μέλλον είναι στο φυσικό αέριο και θα το περιμένω κι απ' ότι φαίνεται η αναμονή αυτή δε θα είναι πολύ μεγάλη. Ίδωμεν!


Όταν λες φυσικό αέριο μιλάς για CNG ???

Και θα είσαι από τους πρώτους που θα αρχίσουν να τεστάρουν οι διάφορες μηχανικάτζες , φυσικού αερίου το πόσο αντέχει το αυτοκινητό σου.. Γνώμη μου να ρωτήσεις τους μηχανικούς εγκαταστάτες αν ένα σύστημα lpg μπορεί να γυρισει να λειτουργεί με φυσικό αέριο...

Άποψη μου πάντως έιναι 'οτι έχει πολλά χρόνια για να γίνουν αυτά που λέει η ΔΕΠΑ.... Τόσα πολλά που το 2020 εσύ πιθανόν να μην έχεις το αμάξι...

Επειδή και εγώ έτσι το καθυστέρησα για να το τοποθετήσω, και μετά έλεγα ότι τσάμπα έχασα περίπου 2 χρόνια... μην το καθυστερείς ειδικά εάν το lpg μπορεί με την αλλαγή πνεύμονα να δουλέψει με φυσικό αέριο (εάν γίνεται αυτο ) ...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Δευτ Σεπ 23, 2013 11:46 am

Dimny έγραψε:Όταν λες φυσικό αέριο μιλάς για CNG ???


Ναι, CNG.


Dimny έγραψε:Και θα είσαι από τους πρώτους που θα αρχίσουν να τεστάρουν οι διάφορες μηχανικάτζες


1) Θα το κάνουν οι επίσημες αντιπροσωπίες αυτοκινήτων.
2) Σκοπεύει να το κάνει και ο καλύτερος κατά τη γνώμη μηχανικός για jimny που αρνείται να κάνει μετατροπές σε lpg όπως ο ίδιος μου ανέφερε προσωπικά.


Dimny έγραψε:να ρωτήσεις τους μηχανικούς εγκαταστάτες αν ένα σύστημα lpg μπορεί να γυρισει να λειτουργεί με φυσικό αέριο


Δε χρειάζεται να ρωτήσω, από τη μικρή έρευνα που έκανα τίποτα δεν είναι ίδιο. Στην ουσία γίνεται νέα εγκατάσταση από την αρχή.


Dimny έγραψε:Άποψη μου πάντως έιναι 'οτι έχει πολλά χρόνια για να γίνουν αυτά που λέει η ΔΕΠΑ.... Τόσα πολλά που το 2020 εσύ πιθανόν να μην έχεις το αμάξι


Δε συμφωνώ. Έχει ήδη ξεκινήσει η επένδυση καθώς επίσης και η πώληση αυτοκινήτων με εργοστασιακή πρόβλεψη για cng και βενζίνη στην Ελλάδα.


Dimny έγραψε:Επειδή και εγώ έτσι το καθυστέρησα για να το τοποθετήσω, και μετά έλεγα ότι τσάμπα έχασα περίπου 2 χρόνια... μην το καθυστερείς ειδικά εάν το lpg μπορεί με την αλλαγή πνεύμονα να δουλέψει με φυσικό αέριο (εάν γίνεται αυτο )


Όπως ανέφερα και παραπάνω δε γίνεται αυτό, αλλά και πάλι δεν κάνω τα τρελά χιλιόμετρα, μπορώ να περιμένω και αυτό θα κάνω. Άλλωστε ο ήδη υπάρχων σταθμός ανεφοδιασμού στην Ανθούσα είναι 5 λεπτά από το σπίτι μου. Με βολεύει και τώρα να κάνω την αλλαγή ώστε να καλύπτω τις μετακινήσεις μου στην Αθήνα. Παρ' όλα αυτά θα περιμένω.
Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Σεπ 23, 2013 3:22 pm

Διαβασε και αυτο ... δώσε προσοχή σε αυτό που λέεει ότι οι μπουκάλες είναι ποιό ογκόδεις...

http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 113779.asp


ρίξε και μιά ματιά στο ιταλικό site της BRC ..εκεί θα δεις ότι στην Ιταλία που έχουν χρόνια τέτοια καυσιμα, 1,7 εκατ αυτοκίνητα έχουνε LPG, και περίπου 400 χιλιάδες CNG.

τέλος πάντων . Εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις ... Σίγουρα θα έχει και υπέρ και κατά...
Τα ζυγίζεις και επιλέγεις... :wink:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό DOMENICO » Κυρ Νοέμ 24, 2013 2:26 pm

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΤΖΙΜΝΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΗΜΧΑΝΗ ΒΑΡΕΣΕ ΜΠΙΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ> ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΗΤΑΝ BRC>ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ> ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
DOMENICO
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2013 12:30 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Νοέμ 24, 2013 3:58 pm

Καλώς ήρθες.

Πρώτα από όλα , πόσα χιλιόμετρα είχε το μοτέρ πριν το γκάζι και πόσα έκανες με το γκάζι ...

BRC έχουν πολλοί ...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης