jimny και υγραέριο

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό tsougakis » Δευτ Μαρ 11, 2013 8:30 pm

tsougakis
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 5:59 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Μαρ 11, 2013 10:17 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tsougakis » Τρί Μαρ 12, 2013 2:54 pm

tsougakis
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 5:59 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Μαρ 12, 2013 3:26 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό tsougakis » Τρί Μαρ 12, 2013 5:04 pm

tsougakis
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 5:59 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Παρ Μαρ 22, 2013 11:35 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Πέμ Σεπ 19, 2013 9:13 pm

Τελευταία έχω μπει κι εγώ στον πειρασμό αλλά διστάζω για πολλούς και διάφορους λόγους. Οι πιο ισχυροί από αυτούς είναι η απώλεια του χώρου αποσκευών και μετά ακολουθούν η αξιοπιστία και το κόστος της μετατροπής.

Είναι όμως και η ρημάδα η διαίσθησή μου που μου λέει περίμενε. Και έρχεται να επαληθευτεί από τις τελευταίες ανακοινώσεις της ΔΕΠΑ που σε συνεργασία με τις εδώ επίσημες αντιπροσωπείες σκοπεύει να επιδοτήσει τις μετατροπές των οχημάτων για χρήση όχι υγραερίου αλλά φυσικού αερίου. Πιο αποδοτικού και πιο φθηνού από το υγραέριο. Είναι μια επένδυση που έχει ήδη ξεκινήσει στις μεγάλες πόλεις του άξονα Αθήνα - Λάρισα - Θεσσαλονίκη και μια εταιρία όπως η ΔΕΠΑ που έχει το μονοπώλιο στην Ελλάδα είναι λογικό να προχωράει σε μια τέτοια κίνηση προκειμένου να αποσπάσει το 20% του μεριδίου της αγοράς καυσίμων για αυτοκίνητα όπως σκοπεύει μέχρι το 2020.

Η μεγάλη πτώση των τιμών που παρατηρείται τελευταία στις εγκαταστάσεις υγραεριοκίνησης δεν είναι τυχαία. Σαφώς οι επαγγελματίες έχουν ενημερωθεί για τις εξελίξεις που αναμένονται στον τομέα αυτόν και μετά την απόσβεση που έκαναν τα 3 τελευταία χρόνια με την πληθώρα μετατροπών σε υγραεριοκίνητα στα έξοδα για να εξοπλίσουν τα συνεργεία τους και να εκπαιδευτούν (όσοι εκπαιδεύτηκαν πραγματικά), προσπαθούν τώρα να κάνουν αγώνα δρόμου για να πουλήσουν όσο όσο.

Να τονίσω μια ιδιαιτερότητα του φυσικού αερίου που είναι ότι αποθηκεύεται σε δοχεία με πολύ μεγαλύτερη πίεση λόγω της φύσης του αερίου να εκτείνεται σε πολύ μεγαλύτερο όγκο από ότι το υγραέριο. Ενδεικτικά αναφέρω ότι η αποθήκευση γίνεται σε δοχεία υπό πίεση που φτάνει τα 200 bars σε αντίθεση με το υγραέριο που είναι μόλις 8.

Αυτό που δεν έχω βρει μέχρι στιγμής είναι κατά πόσο είναι πρακτικό στα jimny και τι διαφορές έχει στην απώλεια χώρων από την κλασική πλέον μετατροπή σε υγραέριο. Ελπίζω μέχρι το τέλος του έτους να υπάρχουν νεότερα για το θέμα. Θα ήθελα από τους γνώστες των μηχανικών (αφού εγώ δεν είμαι) να εκφράσουν την άποψή τους σ' αυτό.
Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Παρ Σεπ 20, 2013 7:49 pm

Και μια ερώτηση για το φίλο μας VOREIA που έκανε τη μετατροπή που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα που ο ίδιος έστειλε...

Στο jimny σου έχει γίνει body lift? Σε αυτοκίνητο που δεν έχει body lift μπορεί να χωρέσει ντεπόζιτο και μέχρι ποιο ύψος; Τι χωρητικότητα έχει; Είχες δοκιμάσει τα ντεπόζιτα τύπου "ρεζέρβας" στην ίδια θέση;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Σεπ 21, 2013 1:06 am

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Δευτ Σεπ 23, 2013 8:07 am

Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Σεπ 23, 2013 11:07 am

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Δευτ Σεπ 23, 2013 11:46 am

Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Σεπ 23, 2013 3:22 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό DOMENICO » Κυρ Νοέμ 24, 2013 2:26 pm

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΤΖΙΜΝΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΗΜΧΑΝΗ ΒΑΡΕΣΕ ΜΠΙΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ> ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΗΤΑΝ BRC>ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ> ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
DOMENICO
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2013 12:30 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Νοέμ 24, 2013 3:58 pm

Καλώς ήρθες.

Πρώτα από όλα , πόσα χιλιόμετρα είχε το μοτέρ πριν το γκάζι και πόσα έκανες με το γκάζι ...

BRC έχουν πολλοί ...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 11 επισκέπτες