jimny και υγραέριο

Τα άλογα...

jimny και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Σάβ Μαρ 20, 2010 6:31 pm

Γειά σας παιδια! Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βάλω υγραέριο στο jimny! Θέλω να το κάνω για λόγους οικονομίας και αυτονομίας το αέριο στοιχίζει 0.67 λεπτά το λιτρο και η βενζίνι 1.35 το πιό φ8ινό. το jimny κάνει σχεδόν 100 χλμ τιν ημέρα μες στιν Αθήνα και θέλει γύρω στα 10-13 ευρό τιν ημέρα.

Αυτές τις μέρες έφαγα πολλες ώρες διαβάζοντας στο internet γι αυτή τιν μετατροπή πληροφορίες μπορείτε να δείτε και εδώ

http://www.ygraeriokinisi.gr/contact.html

http://www.logothetisautogas.gr/page1001.html

το μόνο μέιον έιναι το μέγε8ος τις φυάλης που 8α μου φάει ενα μέρος του πορτμπαγκάζ. :?

κόστος μετατροπής γύρω στα 1300 ευρο πάνω -κάτω
και η απόσβεση τον χρημάτον γίνεται σε λιγότερο απο ένα χρόνο αναλόγος το πόσο κινήτε.

το έχει κανένας άλλος σε jimny ?
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Μαρ 20, 2010 8:15 pm

Αριστο το ειχε κανει ενα παλιοτερο μελος στο jimny του και υπαρχει καπου εδω μεσα. Κανε μια αναζητηση και θα βγει.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Μαρ 20, 2010 8:31 pm

Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωσην (ή στις περιπτώσεις) αλλά όσα αυτοκίνητα έχω δει με ανάλογη μετατροπή (όχι πολλά είναι η αλήθεια) υπήρχε έντονη οσμή υγραερίου από μακριά.

Γενικά δεν έχω δει κάποιον που να κάνει επαγγελματική δουλειά και δεν είναι τόσο απλή μετατροπή όσο φαίνεται αρχικά.

Εγώ θα το έκανα αν είχα σημαντικό οικονομικό όφελος και αν ήμουν σίγουρος πως μηχανικά η μετατροπή και η εγκατάσταση είναι άψογη και συνοδεύεται από εγγύηση.

Επίσης επειδή το υγραέριο έχει άλλες ιδιότητες σαν καύσιμο το αυτοκίνητο θα πρέπει να ρυθμιστεί κατάλληλα ώστε να αποδίδει σωστά με αυτό (και τότε δεν θα αποδίδει σωστά με βενζίνη).

Με βάση τα παραπάνω νομίζω δεν έχει νόημα αυτή η μετατροπή (και από οικονομικής πλευράς).

Αν όπως σε άλλες χώρες επεκταθεί η χρήση εναλλακτικών καυσίμων (καλώς ή κακώς) και προσφέρονται σωστά σχεδιασμένα αυτοκίνητα επίσημα ή επαγγελματικής ποιότητας μετατροπές με δυνατότητα χρήσης δύο καυσίμων τότε οκ.

JEO έγραψε:Αριστο το ειχε κανει ενα παλιοτερο μελος στο jimny του και υπαρχει καπου εδω μεσα. Κανε μια αναζητηση και θα βγει.


Αν μιλάμε για τον ίδιο δεν νομίζω πως είναι και το πιο αξιόπιστο άτομο για να αποκομίσει κανείς οποιοδήποτε είδους συμπέρασμα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3918
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Μαρ 20, 2010 11:11 pm

Για την ιδια προσωπικοτητα μιλαμε...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Μαρ 21, 2010 12:32 am

Δεν ξέρω αλλα τιν μέρα που πηγα εκεινη τιν στιγμή βάζανε σε άλλα 5 αυτοκίνητα αυτο το σήστημα και καινουρια και παλιά διαφόρον τυπον και έιδα πώς είναι όλη κατάσταση. και ήταν καλή σαν πρώτη εικόνα ...ουτε μπορώ να πω οτι μου μύρισε κάτι ....

απο επιδώσεις δεν αλλαζει τιποτα ειναι ίδιες με τις βενζίνης και το αυτοκίνητο ρυ8μίζεται για να λειτουργει σωστα .

οικονομικό όφελος ηπάρχει άν κάνει το αυτοκίνητο πολλα χλμ γενικα το χρόνο, και όταν σου τελειώνει το αέριο γυρνάει μονο του αυτόματα σε βενζίνη.

επίσεις το υγρέριο δεν έχει κατάλοιπα και δέν νο8εύετε .
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Μαρ 21, 2010 1:01 pm

Οταν βαλεις υγραεριο μετα απο καποια γεμισματα πας κ σου σεταρουν τον εγκεφαλο ωστε να λειτουργει σωστα. Πλεον ειναι νομιμο, κ δες συγκρινεται με εναν πιο παλιο τυπο που αφηνε "ξερο" τον κινητηρα. Το σκεφτομαι κ εγω πολυ Αριστο αλλα δεν εχω δει τι χωρο πιανει η μπουκαλα. Μαλιστα σε αλλα αυτοκινητα μπαινει μια δεξαμενη σε σχημα ρεζερβας κ απλα τοποθετειται αντι αυτης.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Μαρ 21, 2010 1:08 pm

Να προσθεσω οτι εινια 100% φιλικο προς το περιβαλλον
Ριξε Αριστο μια ματια κ δω
http://www.shell.com/home/content/gr-el ... togas.html
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Μαρ 21, 2010 1:22 pm

Τα έχω κοιτάξει αυτά Γιώργο. πήγα και έκανα μια πρόβα να δώ πως μπορεί να κάτσει η μπουκάλα πίσω έβαλα μια 60 λτ πίσω και μου τρώει όλο το πορτμπαγκάζ σχεδον αλλα δεν με πειράζει τόσο γτ τα κα8ισματα πισω τα έχω συνέχεια κάτω. ηπάρχει και με 40 λτ μπουκάλα αλλα δεν την είχε εκει να τιν έβλεπα...δευτέρα - τρίτη 8α έχω πάρει και άλλες πληροφόριες.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Μαρ 21, 2010 3:28 pm

Αν πας ξανα για προβα μπορεις να βγαλεις μια φωτο να τις δουμε ?
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Μαρ 21, 2010 3:29 pm

Επισης ποσο ζυγιζει?
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Μαρ 21, 2010 7:43 pm

λογικά 8α ζυγίζει το κατι τις του...αδεια η μπουκάλα δεν ζυγίζει τιποτα και 8α είναι και αλάλογα τιν μπουκάλα όσο πιο μεγάλη τοσο μεγαλήτερο το βάρος οταν ειναι γεμάτη πάντος δεν πιστευο να ξεπερνά τα 60 kg max είναι και σκληρη η ανάρτηση μου κουτί 8α μου κάτσει.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Antonis » Δευτ Μαρ 22, 2010 10:21 pm

Και θα βάλετε 60 λίτρα μπουκάλα για υγραέριο μέσα στην καμπίνα;;Κατά πόσο είναι ασφαλές αυτό;; και ως προς τις αναθυμιάσεις σε περίπτωση διαρροής και ως προς την ανάφλεξή του.
JimnyClub.Gr
Άβαταρ μέλους
Antonis
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 11:58 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Μαρ 22, 2010 10:54 pm

Εγώ δεν καταλαβαίνω με ποιο σκεπτικό κάποιος θα κάνει μια μετατροπή η οποία:

- έχει σημαντικό κόστος
- υποβαθμίζει την απόδοση του αυτοκινήτου*
- πιθανώς (έως πολύ πιθανώς) είναι επικίνδυνη για την υγεία του
- θα υποβαθμίσει την τιμή μεταπώλησης του αυτοκινήτου
- θα είναι αμφίβολης ποιότητας
- πιθανότατα θα έχει προβλήματα αξιοπιστίας
- μειώνει πολύ τον χώρο αποσκευών (σε τζίμνυ τον μηδενίζει)

Ακόμα και καθαρά από οικονομικής πλευράς να το δει κανείς, σε πόσα χρόνια θα αποσβεσθεί η μετατροπή αυτή? Αξίζει τον κόπο?

*= για να αποδώσει περίπου την ίδια ισχύ με υγραέριο ένας βενζινοκινητήρας χρειάζεται πολλές μετατροπές, σίγουρα όχι μόνο επανα-προγραμματισμό (που και αυτό πολύ αμφιβάλλω αν γίνεται σωστά).
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3918
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Δευτ Μαρ 22, 2010 11:11 pm

ειναι αρκετά ασφαλές πιό πολύ απο το ρεζερβουρ απο οσο το εχω ψάξει και διαβάσει αυτές τις μέρες στο ιντερνετ μερικα video απο δοκιμες περί ασφάλειας
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1540172152

http://www.youtube.com/watch?v=yDc7iZa5IKo

http://www.youtube.com/watch?v=wWn4Scv1N7I
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Δευτ Μαρ 22, 2010 11:24 pm

Αύριο 8α πάω να κλείσω ραντεβού για το πότε 8α γίνει η εγκατάσταση ...απο ότι είδα είναι κλεισμένοι μέχρι το καλοκαίρι έχουν πάρα πολυ δουλειά μου έιπαν οτι μπορεί να βρε8εί χρόνος και πιό άμεσα...8α δούμε.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron