ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΨΥΓΕΙΟ & ΑΝΟΔΟΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ.....

Τα άλογα...

ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΨΥΓΕΙΟ & ΑΝΟΔΟΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ.....

Δημοσίευσηαπό NIOAK » Τετ Ιουν 16, 2004 2:40 pm

Άβαταρ μέλους
NIOAK
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 16, 2004 4:21 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό madmax » Τετ Ιουν 16, 2004 4:34 pm

madmax
 

Δημοσίευσηαπό NIOAK » Πέμ Ιουν 17, 2004 7:16 pm

Άβαταρ μέλους
NIOAK
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 16, 2004 4:21 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό andreasjmn » Τρί Ιουν 22, 2004 1:27 am

Καλημέρα / Καλησπέρα κι΄ απ΄ εμένα.

Το ίδιο ακριβώς συνέβει και σ΄εμένα το Σάββατο 19/6/04 στα 55.300 χλμ.. Καθώς οδηγούσα μύρισε η μηχανή!!! Σταμάτησα και τι να δώ; Το υγρό στο δοχείο του αντιψυκτικού ήταν κατάμαυρο και έβραζε, όσο δεν έτρεχε από το σωληνάκι της εξαέρωσης. Κατ΄ευθείαν αγόρασα αντιψυκτικό και άδειασα το δοχείο συμπληρώνοντας και στο ψυγείο. Σε μικρές διαδρομές το πρόβλημα εξακολουθόυσε οπότε Δευτέρα πρωί - πρωί το άφησα στο συνεργείο της SUZUKI στο Παλαιό Φάληρο. Για κακή μου τύχη ασχολήθηκαν αργά με το αυτοκίνητο μου και στις 17.30 που πήγα να το παραλάβω απλώς μου ανακοίνωσαν ότι δεν έιναι έτοιμο γιατί έστειλαν το ψυγείο σε εξειδικευμένο τεχνίτη να το ξεβουλώσει στον Βοτανικό. Σ΄ερώτηση από τι βούλωσε, δεν πήρα σαφή απάντηση.

Μου είπε ο μηχανικός ότι θα αλλάξουν τη φτερωτή γιατί "πατινάριζε". Μήπως επί τη ευκαιρία να την μετέτρεπα σε ηλεκτρική, για το κολύμπι ξέρετε!
Περιμένω προτάσεις σας ακόμη και τηλεφωνικώς (6972020605).

Την ίδια ημέρα, νωρίτερα του προαναφερθέντος, και ενώ έχω αντικαταστήσει το freon, το a/c δεν λειτουργούσε σωστά. Στην αρχή εβγαζε κρύο αέρα και μετά χλιαρό.

Δεν γνωρίζω για την ώρα εάν σχετίζονται, αυρίο θα έχω περισσότερα νέα.

Καλημέρα
Άβαταρ μέλους
andreasjmn
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τετ Ιαν 28, 2004 10:54 am

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τρί Ιουν 22, 2004 11:22 am

Δεν υπάρχει καμμία σχέση μεταξύ του A/C και του συστήματος ψύξης του αυτοκινήτου.Στα μοντέλα με A/C υπάρχουν δύο ψυγεία.Το εμπρός ψυγείο με τον μαύρο ηλεκτρικό ανεμιστήρα είναι του A/C.Δεν έχει καμμία επίδραση στην ψύξη της μηχανής του αυτοκινήτου.
Το χρώμα του υγρού στο κύκλωμα ψύξης της μηχανής ανάλογα με τον τύπο του αντιψυκτικού/αντιθερμικού(ποτέ δεν βάζουμε νερό!!) έχει ανοικτό πράσινο ή γαλάζιο χρώμα...οποιοσδοίποτε άλλος χρωματισμός σημαίνει μπελάδες.Ενας τακτικός έλεγχος μπορεί να μας γλυτώσει απο τα προβλήματα.
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Ιούλ 08, 2004 1:25 am

Καινούργια στοιχεία.

καταρχάς τα jimny με τέτοιο πρόβληα ίσως είναι μόνον αυτά που φορούν τον ίδιο κινητήρα με του Ignis.

Mε πληροφορούν ότι το πρόβλημα με την άνοδο της θεμοκρασίας εντοπιστηκε στο υδραργυρικό ρελέ που χρησιμοποιείτε από την Suzuki στην φτερωτή. Ο ρελές αυτός είναι πάνω στην φτερωτή . Οταν η θερμοκρασία είναι σε κανονικά επίπεδα η φτερωτή γυρνά ελάχιστα αφού ο ρελές με τον υδράργυρο δεν κομπλάρει την φτερωτή. Υπό αυτές τις συνθήκες η φτερωτή θα πρέπει να είναι τόσο χαλαρή που να μπορείς ακόμα και να την γυρίσεις ανάποδα, κρατήστε το αυτό θα χρειαστεί αργότερα.

Οταν ανέβει η θερμοκρασία ο ρελές μπλοκάρει την φτερωτή, ο υδράργυρος κάνει αυτή τη δουλειά , και η φτερωτή ξαφνικά ανεβάζει στροφές παίρνοντας δύναμη από την μηχανή. Το πρώτο πράγμα λοιπόν που θα πρέπει να κάνετε μόλις δείτε οτι ανεβαίνει η θερμοκρασία είτε από το όργανο είτε από το check engine, είναι να δείτε εάν η φτερωτή έχει ανεβάζει στροφές και προσπαθεί έτσι να κρυώσει το νερό του ψυγείου. εάν πχ μπορείτε να γυρίσετε σε αυτή την φάση την φτερωτή ανάποδα τότε σίγουρα υπάρχει πρόβλημα με τον υδραργυρικό ρελέ. (ΠΡΟΣΟΧΗ στα δάχτυλα σας . Μην δοκιμάσετε να βάλετε το χέρι σας γυμνό ή όχι στην φτερωτή την ώρα που γυρίζει. Ακόμη και με σβηστή την μηχανή εάν ανέβει η θερμοκρασία στον χώτο της μηχανής κάποια αυτοκίνητα βάζουν σε λειτουργία την φτερωτή , στο δικό μας μάλλον όχι αφού αυτό προυπθέτει ηλεκτρικό βεντιλατέρ .)Η πιθανοτητα ο ρελές να έχει χαλάσει με αιτία την απώλεια υδράργυρου ειναι μεγάλη. Ο ρελές με πληροφορούν ότι είναι αρκετά ακριβός . Για αυτό προσοχή και πάλι δεν είναι κατ ανάγκη αυτή η αιτία που υπερθερμάινετε το δικό σας θηρίο.


Και ενα τεχνικό θέμα που άπτεται του topic.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή η Suzuki έχει φροντίσει όταν ανέβει πολύ η θερμοκρασία για οποιονδήποτε λόγο να σβήνει η μηχανή για να μην καεί ο κινητήρας-φλάντζα. Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι αυτό το σύστημα ούτε θα ήθελα ποτέ να το μάθω. Επίσης πάνω από τους 105 βαθμούς ανοίγει ΚΑΙ η φτερωτή του A/C για να βοηθήσει την κανονική του ψυγείου ακόμη και εάν δεν έχουμε ανοιχτό το A/C πράγμα που υποδηλώνει ότι η φτερτή αυτή έχει επίδραση στην ψύξη του νερού στο ψυγείο της μηχανής. Οπως και ότι σε αυτή την περίπτωση εάν έχουμε ανοιχτό το Α/C αυτό κλείνει για να υπάρχει καλύτερη ροή φρέσκου αέρα στο ψυγείο νερού. Το σύστημα αυτό μου είπαν ότι χρησιμοποιείτε σε φορτηγά και πιστεύω ότι η Suzuki καλώς έκανε και το υιοθέτησε και εδω.

Τρείς δεικλίδες ασφαλείας αλλά και πάλι δεν μου αρέσει να χρειαστεί ποτέ να τις δοκιμάσει κανείς.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό gc » Πέμ Ιούλ 08, 2004 12:40 pm

gc
 

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Ιούλ 08, 2004 2:02 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Ιούλ 08, 2004 3:33 pm

Τελευταία επεξεργασία από IKE και Πέμ Νοέμ 16, 2006 8:33 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό vitarakias » Παρ Ιούλ 09, 2004 7:36 am

Καταρχήν καλημέρα!!!
Απ'ότι διάβασα παραπάνω υπάρχει κάποια παραπληροφόρηση!!!!!!!
1)Δεν υπάρχει ρελέ στο υδραργυρικό!!!!!!!!!
2)Το υδραργιρικό κομπλάρει με τη διόγκωση του υγρού που υπάρχει μέσα
3)Το check ανάβει λίγο πριν σβήσει ο κινητήρας
4)Στους 105 βαθμούς δίνει εντολή ο εγκέφαλος του βεντιλατέρ του A/C και ανάβει (μια που το A/C λειτουργεί μέσω εγκεφάλου) :!: :!: Το βασικότερο όμως είναι οτι το υδραργυρικό επισκευάζεται !!!!!!! :!::!:
Αφού εχθές συγκεκριμένα έγινε σε ένα μαύρο jimny (Στάθη)
Αυτό βέβαια το έχω ξανακάνει σε Galloper, Vitara, Pajero


θα σε παρακαλούσα να μη γράφεις με κεφαλαία, είναι πολύ κουραστικό για αυτούς που διαβάζουν, το παρών πόστ το άλλαξα εγώ σε μικρά - ΙΚΕ
Τελευταία επεξεργασία από vitarakias και Παρ Ιούλ 09, 2004 10:01 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vitarakias
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 03, 2004 10:35 pm
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό gc » Παρ Ιούλ 09, 2004 9:37 am

gc
 

Δημοσίευσηαπό gc » Παρ Ιούλ 09, 2004 9:39 am

gc
 

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 09, 2004 11:49 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό vitarakias » Παρ Ιούλ 09, 2004 12:22 pm

Άβαταρ μέλους
vitarakias
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 03, 2004 10:35 pm
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 09, 2004 1:04 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες