Superchargers

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό Μαρία Σ. » Δευτ Μαρ 26, 2007 8:55 am

Σορρυ αλλά απο το πολύ μπλά μπλά δεν ξεκαθαρίσατε -

1 - το supercharger εχει intercooler kai water injection/spray/ktl ή όχι ? αν δεν εχει καλύτερα να το αποφύγει κανείς το supercharger?

2 - αν εχει κάποιος φτερωτή εξαγωγής καλύτερα επίσης να το αποφύγει το supercharger λόγω θερμοκρασιών?
...THE PRAY FOR SNOW VIDEO... winter 07-08
http://www.youtube.com/watch?v=E0g_QSfh-iU
Άβαταρ μέλους
Μαρία Σ.
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1673
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 1:14 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Μαρ 26, 2007 9:20 am

Σαπιο topic........
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Δευτ Μαρ 26, 2007 3:54 pm

ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Μαρ 27, 2007 6:44 am

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Μαρ 27, 2007 10:35 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Τρί Μαρ 27, 2007 4:03 pm

Ακριβώς όπως τα λέει ο Πάνος είναι. Δεν είπα ποτέ ότι τέτοιου είδους μετατροπές θα είναι κατ' ανάγκην και τέρατα αξιοπιστίας. Όχι ότι δε γίνεται να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά είναι κάπως δύσκολο. Στην Ελλάδα όμως, όπου το 90% των μηχανικών είναι επαγγελματίες μόνο κατ΄όνομα(δεν κάνω νύξη για κάποιον συγκεκριμένο - το λέω για να μην περεξηγηθεί κάποιο μέλος του φόρουμ που τυγχάνει να είναι μηχανικός-) και το 95% των ιδιοκτητών δε γνωρίζουν πώς να φερθούν στο αυτοκίνητό τους, η αξιοπιστία πάει περίπατο... Νοθευμένη βενζίνη, ακατάλληλα για την περίσταση λιπαντικά, κρύες απότομες εκκινήσεις, σβήσιμο του κινητήρα αμέσως μετά από ζόρισμα, κακή συντήρηση σε συνεργεία κτλ, κτλ. Αν όλα αυτά καταπονούν ένα απλό μοτέρ, φανταστείτε τί γίνεται με κάποιο που χρειάζεται παραπάνω φροντίδα. Επίσης, θα πρέπει να προσέχουμε με τι μοτέρ έχουμε να κάνουμε πριν βελτιώσουμε κάτι. Για παράδειγμα όταν ζητάς από έναν κινητήρα να κάνει πράγματα διαφορετικά απ΄αυτά που είχε σχεδιαστεί εξ΄αρχής, χωρίς να επέμβεις στι εσωτερικό του, τότε παίρνεις και το ανάλογο αποτέλεσμα... Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα κατά τ' άλλα πολύ αξιόπιστα μοτέρ των S2000 και Μ3 Ε46, μόλις μετατραπούν σε turbo ή ompressor, χωρίς να αλλαχθούν τα εσωτερικά μέρη τους, ο μέσος όρος ζωής τους περιορίζεται στα 40.000χλμ, έστω κι δούλευαν σε χαμηλή πίεση. Τα έμβολά τους είχαν σχεδιαστεί από το εργοστάσιο με γνώμονα το μικρό βάρος, την έλλειψη αδράνειας και την υπερστροφία και όχι την αντοχή σε υπερπίεση... Από την άλλη ,αν σε ένα έργοστασιακά τούρμπο μοτέρ αυξήσεις λίγο την πίεση, δε χάθηκε κι ο κόσμος. Αν όμως του ζητήσεις να στροφάρει εννιάρες... Πρέπει λοιπόν να λαμβάνουμε υπόψιν μας πολλούς παράγοντες,προτού προβούμε σε κάποια ενέργεια.
Πέρα απ΄αυτό με ενοχλεί τώρα τελευταία που ο ειδικός τύπος παρουσιάζει διάφορες μεταροπές αυτοκινήτων turbo ή compressor και τονίζει για το πόσο αξιόπιστα είναι καθώς,όπως γράφουν: "παρόλο που έχουν διανύσει σε αυτή τη μορφή 20.000χλμ, δεν έχουν πάθει τίποτα!" :lol: :shock: :hehe: Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά σιγά το κατόρθωμα! Μήπως κάνω εγώ λάθος, που πίστευα ότι αξιόπιστο θεωρείται ένα αυτοκίνητο που κάνει κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα προτού ζητήσει επισκευή;;;;; :whistle:

Όσο για τις ίδιες τις τουρμπίνες, όπως προείπε και ο Πέτρος, συνήθως στις 90.000-100.000χλμ θέλουν σέρβις-επισκευή, αν έχουν ιδιοκτήτη με μυαλό και υπομονή(για βιαστικούς υπάρχει και το turbotimer)! Ειδάλλως (πολύ)νωρίτερα!!!
Πέτρο, τα Uno Turbo άστα καλύτερα τα κακόμοιρα στην ησυχία τους... :hehe: Είναι πονεμένη ιστορία, μαζί με μερικά άλλα αυτοκίνητα της εποχής τους(Renault 5 Turbo)!

Τελος, για να μη νομίζετε ότι υποστηρίζω ή προωθώ τέτοιου είδους βελτιώσεις, προσωπικά είμαι ενάντια σ΄αυτές. Μπορεί τα (...κάμποσα :mrgreen: ) φοιτητικά μου χρόνια να τα έβγαλα σε διάφορα ...περίεργα στέκια :whistle: , σε συνεργεία φίλων, να οδήγησα και να συνοδήγησα αρκετά υπερτροφοδοτόμενα αυτοκίνητα, αλλά εξακολουθώ να μη συμπαθώ τέτοιες μετατροπές... Αυτό νομίζω ότι λέει πολλά. Καλές να τις βλέπω και να τις οδηγώ, αλλά όσον αφορά τα δικά μου αυτοκίνητα -Ευχαριστώ δε θα πάρω,προτιμώ τα ατμοσφαιρικά! Αυτά για αποφυγή λανθασμένων συμπερασμάτων. Εγώ απλά παραθέτω ή εξηγώ κάποια πράγματα,βασιζόμενος στη μικρή μου εμπειρία, για όσους ενδιαφέρονται για υπερτροφοδότηση, χωρίς να τα επικροτώ ή να τα καταδικάζω! Αυτό το αφήνω στην κρίση του καθενός, που θα πράξει ανάλογα.
Αν ενδιαφέρεστε για το τι πιστεύω προσωπικά, αν δε σας αρκεί ένα α΄σταδιο(απελευθέρωση εισαγωγής και εξαγωγής του μοτέρ + πρόγραμμα,αν τυχόν δέχεται ο εγκέφαλος), η πιο αξιόπιστη λύση είναι η αλλαγή κινητήρα με κάποιον μεγαλύτερο. Θέλει ψάξιμο για να δείτε ποιος ταιριάζει και αν έχει δηλωθεί παλαιότερα μια τέτοια μετατροπή. Αν όλα ταιριάξουν με ασφάλεια, αλλά είστε ο πρώτος που θα ζητήσει την έγκριση τύπου, οπλιστείτε με χρήμα και υπομονή... :rant2: Λογικά όλοι οι κινητήρες Μ1?Α θα έχουν ίδιο μπλοκ. Αυτό είναι μια καλή αρχή! Φοβάμαι όμως ότι βγήκα off topic, οπότε σταματάω εδώ.
ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Μαρ 27, 2007 11:15 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Μαρία Σ. » Τετ Μαρ 28, 2007 9:00 am

σε ευχαριστούμε για την ανάλυση, Τζέτζη, (εμένα τουλ.) με βοήθησε να καταλάβω κάποια πράγματα πιο καλά,

ο λόγος που έγραψα τις απορίες μου είναι κιολας γιατί δεν διαβάζουν μόνο μηχανολόγοι αυτό το τόπικ- οπότε για να γίνει πιό κατανοητό, ήταν ανάγκη να αναλυθεί λίγο παραπάνω.

Δεν είσαι καθόλου οφφ τόπικ μην ανησυχείς!
..Ειδικά στα τεχνικά θέματα δεν αρκεί μία φράση για να επιχειρηματολογήσεις..!
...THE PRAY FOR SNOW VIDEO... winter 07-08
http://www.youtube.com/watch?v=E0g_QSfh-iU
Άβαταρ μέλους
Μαρία Σ.
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1673
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 1:14 pm

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Τετ Μαρ 28, 2007 12:34 pm

http://www.yme.gr/viewpage.php?section=596
Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να ενημερωθείτε για τις αλλαγές κινητήρα που έχουν δηλωθεί ως τώρα. Για jimny, αν δεν κάνω λάθος, δε βλέπω τίποτα προς το παρόν... Οπότε, να δούμε ποιοος θα είναι ο "ήρωας" :hehe: , που θα επωμιστεί την ταλαιπωρία και το κόστος της έκδοσης νέας έγκρισης τύπου(αν γίνει αποδεκτή η μεταροπή του...). Βασικά, θεωρώ το μοτέρ ικανοποιητικό ήδη από το εργοστάσιο για τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου και υποθέτω, ότι αυτοί που αναζητούν την παραπάνω δύναμη είστε όσοι έχετε βάλει τεράστιους τροχούς-μπλιαχ!- ή όσοι συμμετέχετε σε αγώνες(trial). Μόνο έτσι μπορώ να εξηγήσω το τόσο έντονο ενδιαφέρον για τη βελτίωση ενός αυτοκινήτου, που η οδική συμπεριφορά του στην άσφαλτο δεν εμπνεέι καθόλου εμπιστοσύνη στον οδηγό του(πόσο μάλλον αν φορέσει κομπρέσσορα ή τούρμπο).
ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τετ Μαρ 28, 2007 12:40 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Τετ Μαρ 28, 2007 12:45 pm

ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Τετ Μαρ 28, 2007 12:55 pm

ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τετ Μαρ 28, 2007 1:17 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τετ Μαρ 28, 2007 2:30 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τετ Μαρ 28, 2007 2:32 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες