Superchargers

Τα άλογα...

Superchargers

Δημοσίευσηαπό xtreme4x4 » Τρί Δεκ 12, 2006 10:11 pm

xtreme4x4
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 15, 2005 7:03 pm
Τοποθεσία: Κορυτσάς 4 - Ταύρος

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Δεκ 12, 2006 10:24 pm

Ενδιαφέρουσα μετατροπή. Δύο ερωτήσεις:

-Τα 142 άλογα ειναι στον τροχό? Υπάρχει δυναμομέτρηση πρίν και μετά?

-Στον κινητήρα τι αλλαγές έγιναν? (έμβολα πχ)
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό xtreme4x4 » Τετ Δεκ 13, 2006 11:25 am

xtreme4x4
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 15, 2005 7:03 pm
Τοποθεσία: Κορυτσάς 4 - Ταύρος

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Δεκ 13, 2006 2:23 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Spiros V » Παρ Δεκ 15, 2006 11:21 pm

75% αύξηση ισχύος? Φανταστικό!
Τι γίνεται με την εγγύηση της αντιπροσωπείας?
Spiros V
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Παρ Ιαν 06, 2006 6:21 pm
Τοποθεσία: athens-kifisia

Δημοσίευσηαπό xtreme4x4 » Σάβ Δεκ 16, 2006 3:51 pm

Απλά , ρωτήστε την αντιπροσωπεία .
xtreme4x4
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 15, 2005 7:03 pm
Τοποθεσία: Κορυτσάς 4 - Ταύρος

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Δεκ 16, 2006 4:11 pm

Εγω πάντως αν ήμουνα η αντιπροσωπία θα έκοβα την κάλυψη της εγγύησης :innocent:
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Δεκ 21, 2006 1:06 am

Επειδή η xtreme4x4 ίσως δεν θέλει να δώσει στοιχεία εδώ για δικούς της λόγους, δύο παρατηρήσεις γενικά για τέτοιου είδους μετατροπές:

1) Σημασία έχει το αποτέλεσμα οπότε αν είναι να δώσετε αρκετά λεφτά για μια τέτοια μετατροπή, πιθανότατα κάποιες χιλιάδες ευρώ να ζητήσετε μια στοιχειώδη εγγύηση για το αποτέλεσμα.

πχ αν το Jimny έχει νορμάλ 75 άλογα στον τροχό και με μια ανάλογη μετατροπή πάει στα 80 ίσως να μην αξίζει το κόστος.

Να τονιστεί εδώ πως σημασία έχουν τα άλογα στον τροχό. Αν 2 αυτοκίνητα βγάζουν στον τροχό 80 άλογα και στο στρόφαλο* βγάζει το ένα 100 και το άλλο 200 πάλι την ίδια δύναμη θα έχουν. Απλώς το δεύτερο θα έχει μεγαλύτερες απώλειες, πράγμα όχι και τόσο καλό γιατι σημαίνει πως πιθανώς ζορίζονται τα μηχανικά μέρη του συστήματος μετάδοσης.

*= επειδή σπάνια βγαίνει ο κινητήρας για να δυναμομετρηθεί στον πάγκο και να πάρουμε απ'ευθείας την ισχύ στο στρόφαλο οι δυναμομετρήσεις γίνονται στον τροχό. Για να γίνει εκτίμιση της ισχύος στο στρόφαλο αφήνεται να γυρίσει ελεύθερα ο τροχός και ανάλογα την αντίσταση στο τύμπανο του δυναμόμετρου υπολογίζεται η ισχύς των απωλειών.

Οπότε ισχύς στον τροχό+ισχύς απωλειών = εκτιμούμενη ισχύς στο στρόφαλο.

προσοχή γιατι συνήθως αυτή η ισχύς 'στον στρόφαλο' είναι αυτή που ανακοινώνεται απο τους βελτιωτές και μπορεί να οδηγήσει σε πλασματικά συμπεράσματα, αυτοκίνητα με τεράστια αύξηση ισχύος στον στρόφαλο να έχουν ελάχιστη αύξηση της ισχύος στον τροχό.

2) Επειδή όταν αυξάνουμε την ισχύ του κινητήρα αυξάνουμε και τα φορτία στα οποία υποβάλλονται τα μέρη του καλό είναι να έχουν αντικατασταθεί τα επίφοβα εξαρτήματα και να έχουν φροντιστεί λεπτομέρειες όπως η σωστή ψύξη του νερού/λαδιού κλπ.

Επειδή συνήθως δεν ξέρουμε τους συντελεστές ασφαλείας με τους οποίους σχεδιάζει κάθε εξάρτημα ο κατασκευαστής αλλά ούτε και κατα πόσο ακιριβώς αυξάνονται τα φορτία στα επι μέρους εξαρτήματα καλό είναι να δίνεται μεγάλη προσοχή (ή) και να έχουμε υπ'όψιν μας πως με μεγάλη αύξηση ισχύος η αξιοπιστία και η αντοχή του κινητήρα μειώνεται. Αυτό μπορεί να σημαίνει πρόωρη φθορά, μπορεί να σημαίνει και άπειρες βλάβες, να είστε προσεκτικοί.

:hello:
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Spiros V » Πέμ Δεκ 21, 2006 1:25 am

Spiros V
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Παρ Ιαν 06, 2006 6:21 pm
Τοποθεσία: athens-kifisia

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Δεκ 21, 2006 5:01 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό xtreme4x4 » Παρ Δεκ 22, 2006 9:26 am

xtreme4x4
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 15, 2005 7:03 pm
Τοποθεσία: Κορυτσάς 4 - Ταύρος

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Δεκ 22, 2006 4:01 pm

Οι επαγγελματιες εχουν ευθυνη των πραξεων τους και ξερουν καλα και την δουλεια τους.
Αυτο τους διαχωριζει απο τους ερασιτεχνες.
Σε καλυψα?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό xtreme4x4 » Παρ Δεκ 22, 2006 4:08 pm

Οχι ακόμη , ξεκαθάρισε εάν αναφέρεσαι σε εμένα και μετά θα είμαι καλυμένος
xtreme4x4
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 15, 2005 7:03 pm
Τοποθεσία: Κορυτσάς 4 - Ταύρος

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Δεκ 22, 2006 6:12 pm

Δεν αναφερθηκα ποτε σε εσενα Βαγγελη.
Τι σε εκανε να πιστεψεις κατι τετοιο?
Εσυ δεν κανεις τετοια πραγματα, ετσι?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό alessi » Κυρ Μαρ 04, 2007 12:14 pm

Εχω βαλει σε προηγουμενο αυτοκινητο τον κομπρεσσορα της ROTREX και πιστεψτεμε η διαφορα ειναι τεραστια ΚΑΙ η λειτουργεια ΟΜΑΛΟΤΑΤΗ δεν χρειαζονται αλλαγεσ στο μοτερ μονο στο στησιμο του αυτοκινητου το ερωτημα ειναι αν η εταιρεια εχει βγαλει κομπρεσσορα για το JIMNY η ειναι Greek-patenta :hmmm: αν εχει ασχοληθει η Rotrex με το jimny τοτε παω αυριο το πρωι με κλειστα ματια να το βαλω αλλα εμενα με ανησυχει αυτο που αναφερετα στο site πως κατι το οποιο δεν ειναι τοσο απλο..... Γνωριζει κανεις;
:help:
Άβαταρ μέλους
alessi
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:16 am

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες