μηχανική υπερτροφοδότηση

Τα άλογα...

μηχανική υπερτροφοδότηση

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Ιαν 29, 2006 8:56 pm

Επειδή νομίζω πως μία απο τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη λύση για αύξηση ισχύος και δύναμης στο Jimny είναι η προσθήκη μηχανικού υπερτροφοδότη ανοίγω αυτό το ξεχωριστό θέμα.

Μια απο τις πιο γνωστές εταιρίες που κατασκευάζουν modular συμπιεστές:

Εικόνα

Εικόνα

Different Drive Lengths
Extension Drives in various lengths from
"A" 4 5/16-11 5/16
110 mm-287mm Displacement 1.2L/REV/0.424 CFM/REV.

http://www.opconab.com/index.asp?sPage= ... D=2&cID=14

Αυτός είναι ο μικρότερος απ'όσο είδα και μάλλον είναι ο καταλληλότερος για 1300 κεκ.

Εκτός του συμπιεστή χρειάζεται:

-ράουλα κίνησης (λογικά μπορεί να πάρει κίνηση απο την τροχαλία του κλιματισμού

-βάσεις στήριξης , θα πρέπει να φτιαχτούν σε μηχανουργίο

-αλλαγή πολλαπλής εισαγωγής/εξαγωγής λόγω του μεγαλύτερου όγκου καυσαερίων

- νέο φιλτροκούτι, μεγαλύτερο

-νέος/ επαναπρογραματιζόμενος ή παράλληλος εγκέφαλος . εφόσον ο υπάρχον δεν μπορεί να ανταπεξέλθει και δε δουλευει σωστά.

- πιθανώς νέα αντλία, μεγαλύτερα μπεκ

- ενίσχυση εσωτερικών κινητήρα, έμβολα, ελατήρια κλπ

- μεγαλύτερο ψυγείο, υγρόψυκτο ή αερόψυκτο intercooler

Μπορεί να εξχνάω κάτι και ανάλογα τι ιπποδύναμη επιδιώκουμε κάποια απο τα παραπάνω ίσως είναι περιττά. Ισως ολο το κόνσεπτ να είναι πανάκριβο και ασύμφορο, είναι ενδιαφέρον όμως και γι'αυτό άνοιξα το τόπικ αυτό ωστε να συζητηθεί ειδικά εδώ.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Troll » Κυρ Ιαν 29, 2006 9:29 pm

εγω βρηκα αυτο το supercharger για μηχανες απο <50 εως >200 bhp.
Εδω εχει τεχνικα στοιχεια...
http://www.rotrex.eu.com/files/Rotrex_T ... _V_2.0.pdf
κι αυτο ειναι το site...
http://www.rotrex.eu.com/
το supercharger που πιθανοτατα κανει σ' εμας ειναι το μοντελο C15...
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Troll » Κυρ Ιαν 29, 2006 11:10 pm

Data faq for superchargers (s/c)...
Υπαρχουν 3 ειδη s/c:
1. Roots type

Εικόνα
Εικόνα
Προκειται για μεγαλου ογκου s/c και τοποθετουνται στο πανω μερος της μηχανης. Yπερτερουν στις χαμηλες στροφες και μιας και ειναι το πρωτο ειδος εχουν σχετικα μικρο κοστος. Γι αυτο το λογο και τοποθετουνται κυριως σε επιβατικα. Αποδιδουν ομως λιγοτερο σε σχεση με τα υπολοιπα ειδη s/c και εχουν αυξημενο θορυβο. Βασικα ειναι μια αντλια αερα γι αυτο και λεγονται και blowers.

2. Twin-screw type

Εικόνα
Εικόνα
Προκειται για μια εξελιξη του πρωτου. Η διαφορα ομως ειναι οτι ο αερας συμπιεζεται περισσοτερο, αρα εχουμε μεγαλυτερη αποδοση. Αποδιδουν καλυτερα στις χαμηλες στροφες. Μειονεκτημα αποτελει οτι εχουν αυξημενο κοστος και υψηλα επιπεδα θορυβου. Μερικα μοντελα τοποθετουνται και στο πανω μερος της μηχανης οπως οι Roots.

3. Centrifugal type

Εικόνα
Εικόνα
Προκειται για το πιο μικρο και ελαφρυ ειδος s/c. Ειναι το μοντελο με τη μεγαλυτερη αποδοση και την ελαχιστη παραγωγη θορυβου. Πασχει ομως στις χαμηλες στροφες μιας και ο αερας μπορει να οπισθοδρομησει. Ειναι ομως ο πιο αποτελεσματικος στις ψηλες στροφες. Τοποθετουνται συνηθως στο μπροστινο μερος της μηχανης.


Ολα τα ειδη s/c επωφελουνται απο ενα intercooler προκειμενου να μειωθει η παραγωμενη θερμοτητα.


Για περισσοτερες πληροφοριες....
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Superchargers
http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm
http://www.superchargersonline.com/
http://www.coloradocobras.com/whipple/s ... rgers.html

ή ειμαστε εμπειρογνωμονες ή οχι... :confused:
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Ιαν 29, 2006 11:17 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

cron