Βελτίωση μοτέρ?

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό Troll » Σάβ Ιαν 28, 2006 5:55 pm

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Ιαν 28, 2006 8:23 pm

Πες του να κάνετε δυναμομέτρηση πρίν και μετά, αν το διάγραμμα δείξει πως όντως αυτά που υποσχέθηκε ο μηχανικός βγήκαν αληθινά εσύ να πληρώσεις το κόστος που είπε και τις δυναμομετρήσεις, αλλιώς να στα επαναφέρει στη νορμάλ κατάσταση και να πληρώσει και τις δυναμομετρήσεις + ότι χρέωσε απο τη τσέπη του.

Και αμα δεχθεί εγω θα πάω να παίξω κλαρινέτο μαζί με το Chris και τον Καλαμάρη :P
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό coupe333 » Σάβ Ιαν 28, 2006 9:11 pm

Pandos emena mou irthe kati pou parigila ine ena san transistor, to opio apoti katalava bene ston esthitira tou aera.. den to exo dokimasi akomi..

Kseri kapios kapia ftini dinamometrisi?..
coupe333
 

Δημοσίευσηαπό Troll » Κυρ Ιαν 29, 2006 8:18 pm

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Ιαν 30, 2006 4:41 am

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Ιαν 30, 2006 6:39 am

δεν σου ξαναλέω τίποτα :hehe: :hehe:

Εικόνα

Εικόνα

:hehe: :hehe: :hehe:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Ιαν 30, 2006 12:53 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Ιαν 30, 2006 1:07 pm

Oχι...... αυτο ειναι MOLECULAR SYNTH....
Εικόνα
:hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:
Προσοχη στις απομιμησεις!!! :hehe:
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Ιαν 30, 2006 1:32 pm

Μόνο αυθεντικά TORO. :hehe:
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Alex » Δευτ Ιαν 30, 2006 4:40 pm

Jesus saves...... and takes half damage
Άβαταρ μέλους
Alex
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 12, 2005 3:24 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Δευτ Ιαν 30, 2006 5:10 pm

ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό Paris.gr » Δευτ Ιαν 30, 2006 6:01 pm

Αν και δεν δηλώνω ειδικός επί του θέματος συμφωνώ απόλυτα με τον Τζέτζη. Εκκεντροφόροι = δύναμη ψηλά

Εφόσον το ζητούμενο είναι δύναμη χαμηλά η λύση είναι μόνο μία: Turbo χαμηλής πίεσης! Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Αξίζει να τουρμπίσεις έναν κινητήρα 1,3lt?

Δεν ξέρω αν αξίζει αλλά σίγουρα θέλει προσοχή (πχ στα περιφεριακά κτλ) όπως σε κάθε άλλη μετατροπή.

Τελικά κατά τη γνώμη μου η λύση είναι μία: Πριν αγοράσουμε σκεφτόμαστε καλά τις ανάγκες μας και αποφασίζουμε. Το Jimny έχει χίλια καλά αλλά δεν έχει μεγάλη δύναμη. Έχει όση του χρειάζεται για ένα μικρό 4x4.

Αν η δύναμη είναι το ζητούμενο τότε θα πρέπει να κοιτάξουμε κάπου αλλού πχ Wrangler. Aftermarket επιλογές (πχ φίλτρα, προγράμματα, εκεντροφόροι) όχι μόνο δεν θα ανεβάσουν αισθητά τη δύναμη ενός κινητήρα 1,3lt αλλά θα "κατεβάσουν" την τσέπη μας.

Πάντα φιλικά,
Πάρης
Paris.gr
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 12, 2005 7:46 pm

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Ιαν 30, 2006 9:48 pm

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό delsol.vti » Τρί Ιαν 31, 2006 12:49 pm

Σορρυ ρε παιδια αλλά για να καταλάβω. Αφου βρισκετε ετοιμο κιτακι για κομπρεσορα σε jimny γιατι λετε οτι δεν θα χωραει και θα θέλει πατεντες?
Απ όσο ξέρω (δεν εχω ψαχτει για jimny συγκεκριμένα, ) αυτά τα κιτάκια ειναι bolt on και συνοδευονται απο ολα τα περιφερειακά (εκτος εξατμισης) και υποτιθεται οτι ειναι σχεδιασμενα για να βιδονο0υν κουτι πανω στο αμαξι χωρις πατεντες! Τουλάχιστον ετσι ειναι για άλλα αυτοκίνητα που ξέρω , τωρα αν το jimny εχει καποια ιδαιτερότητα ...

Οσο για light τουρμπισμα με δυαρα τουρμπινα και και 0,45 πίεση , καλυπτεσαι με μια μεταλικη φλάτζα για να ριξεις σχεση συμπιεσης στο 8:5:1 και ενα μικρο ιντερκουλερ μπροστά θα χωρεσει αν δεν θελετε να αλαζετε ή να τρυπάτε καπό! Στο θέμα του προγραματος ενα παραλληλο εγκεφαλάκι που να οδηγει ενα εξτρα πεμπτο μπεκ θα σας καλψει απο θέμα καυσιμου και δεν θα χρειαστει να πειραξετε τον μαμα εγκεφαλο (μιλαμε παντα για πιεση μεχρι 0,45 αντε 0,5) . Πιστευω ετσι το αμαξι θα παιξει στα 115 με 125 άλογα με περιπου 7 κιλά ροπή πανω απο χαμηλες στροφές! Ζυμιες στο συστημα μεταδοσης δεν πιστευω οτι θα εχει (εκτος και αν το ξεκινας στα φαναρια συνέχεια τάπα οπότε φτιαξε και κανα ενισχυμενο δισκο γιατι για βελτιωτικό εταιρειας δεν ξερω αν υπάρχει!

Προσωπικά για το jimny θα γουσταρα καλύτερα τον κομπρεσορα γιατι και ετοιμο κιτακι ειναι χωρις να χρειαζεται να αρχιζουμε πατεντες και πιο αξιοπιστος (λογικά) υποτιθεται οτι ειναι. Και του τουρμπακι καλή φαση και πιο πολλυ δυναμη βέβαια!
Εγω στο δικο μου παντως δεν αλλάζω ουτε φίλτρο . Για τους λογους που αγοράστηκε με ικανοποιει μια χαρά .... προς το παρόν :hehe: :hehe:
ΘΕΛΩ ΧΙΟΝΙΑ , ΘΕΛΩ ΛΑΣΠΕΣ
ΝΑ ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΝΤΕΣ!
Άβαταρ μέλους
delsol.vti
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Παρ Ιαν 27, 2006 12:06 am
Τοποθεσία: ΒΟΥΛΑ

Δημοσίευσηαπό Paris.gr » Τρί Ιαν 31, 2006 2:32 pm

Τελικά υπάρχει έτοιμο κιτ ή όχι? Υπάρχει κάποιος επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα?
Paris.gr
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 12, 2005 7:46 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

cron