ΧΤΑΠΟΔΙ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Νοέμ 24, 2012 4:21 pm

Ναι Δημητρη. Βρηκα ενα κομματι πανω στον καταλυτη και ειναι 50mm.
Τελικο απο Ford Focus 1.8
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Νοέμ 24, 2012 4:52 pm

JEO έγραψε:Ναι Δημητρη. Βρηκα ενα κομματι πανω στον καταλυτη και ειναι 50mm.
Τελικο απο Ford Focus 1.8

να μην βάλω κανενα ποιο ελευθερο ανοξείδωτο, που θα μείνει και για μια ζωή ?
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Νοέμ 25, 2012 12:38 am

Και βεβαια μπορεις. Go for it. Και εγω αυτο θα κανω καποια στιγμη.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Νοέμ 25, 2012 10:10 am

JEO έγραψε:Και βεβαια μπορεις. Go for it. Και εγω αυτο θα κανω καποια στιγμη.


Σχετικα με το πάχος του τελικού μιλώντας με τον ξαδελφό μου (που είναι μηχανικός ) , όταν του ανέφερα για την κούρμπά που κάνει από κάτω ο σωλήνας και στενεύει πολύ στην κούρμπα, με ρώτησε "μήπως το στένεμα είναι για άυξηση της ροπής ;;;"...

Και με έβαλε σε σκέψη... τεσπα. εσύ jeo πως έχεις τώρα την εξάτμιση στο θηρίο ?
Έχεις τον εύκαμπτο σωλήνα με το τελικό του focus?
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Νοέμ 25, 2012 5:49 pm

Ετσι οπως το ειχα δει εγω απο κατω, το στενεμα συνδυαζεται μαζι με αποτομη γωνια σχεδον 90 μοιρες.
Η δε γωνια ειναι ακριβως πανω απο τον αξονα. Πιθανοτατα ειναι ετσι για να αφηνει χωρο στον αξονα να ανεβει προς τα επανω χωρις να την χτυπησει. Μπορει να κανω και λαθος βεβαια.

Στο δικο μου τωρα δεν υπαρχει τιποτα απο κατω, γιατι ολοκληρη η εργοστασιακη διαταξη εχει αλλαξει. Οποτε παλι απο το μηδεν θα γινουν ολα....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Μάιος 17, 2014 4:34 pm

gargas έγραψε:Γιωργη .......εχω αφαιρεσει τον προκαταλυτη εδω και πολυ καιρο και εχει μια μικρη διαφορα μην φανταστεις κατι το τρελο........ χαμηλα περισσοτερο καλυτερη ανταποκριση!!!!!!


δεν εχω κανενα θεμα με λαμπακι (τον χαλασα εσωτερικα και εμεινε μονο κουφαρι........)


εχω και τελικο αλλο ..... αλλα πιστευω την οποια διαφορα ειδα ηταν απο τον προκαταλυτη!!!!! :wink:


Σήμερα έκανα και εγώ αυτό ακριβώς !!!

Η Διαφορά ήταν εντυπωσιακή .. Για να καταλάβετε είχαν φύγει κομμάτια από τον προκαταλύτη και έιχαν πέσει πίσω στην σωλήνα πριν τον καταλύτη , και ετσι δεν φευγανε τα καυσαέρια..!!!
Στο κομπιούτερ δεν βλεπανε τίποτα... μόνο στον δρόμο θα μπορούσανε να δούνε !!

Αποτέλεσμα δεν τράβαγε καθόλου το αυτοκίνητο πάνω από τις 4000 στροφές... σερνώτανε...

Βγάλτε τον προκαταλύτη ...είναι άχρηστος εντελώς...
Θα δείτε διαφορά χωρίς να ξοδέψετε φράγκο...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό gargas » Κυρ Μάιος 18, 2014 7:35 pm

Ωραιος!!! :wink: :wink: περιττα πραγματα!!!


επειδη η διαμετρος που εχει το jimny σε σωληνωσεις ειναι καλη........

επομενη κίνηση ειναι να βαλεις εναν καταλυτη ποιο ελευθερο και δεν θα πιστευεις την αλλαγη....!!!


*σε περιπτωση που προβεις στην αγορα καταλυτη .............. το νου σου τι προδιαγραφες euro εχει...?

διοτι αν ειναι με παλαιοτερες προδιαγραφες τοτε θα ξεκινησει το λαμπακι check engine να κανει την εμφανιση του!!!
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xarsiaba » Τετ Ιουν 04, 2014 6:31 pm

Θελω και εγω να βγαλω το προκαταλυτη.Μπωρητε να μου συστησετε καποιο μαστορα που γνωριζη πως γινετε? στην Αθηνα?
xarsiaba
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Ιαν 25, 2011 11:22 pm
Τοποθεσία: ΕΛΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Ιουν 04, 2014 7:30 pm

στον πρώτο εξατμισά που θα βρεις , μπες και πέστου να στον σπάσει και να τον βγαλει... κόστος -20-50 ευρω

Αν θέλεις όμως βγάλσιμο πολλαπλλής εξαγωγής , κόψιμο προκαταλήτη και τοποθέτηση σωλήνα στην θέση του θα πληρώσεις παραπάνω (υπολογιζε 100-150... και βέβαια να παρακαλάς να μην σπάσει τον λάμδα προσπαθώντας να τον ξεβιδώσει απο την πολλαπλή για να τον βάλει στον παλιό σωλήνα.
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό teo1220 » Παρ Ιουν 06, 2014 3:25 pm

Ρε παιδια κατι δεν θα ξερει και η μαμα σουζουκι που τον εχει βαλει τον προκαταλυτη;Λεω εγω τωρα... :roll:
-θοδωρης-
teo1220
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 1:13 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιουν 06, 2014 4:30 pm

Ο προκαταλυτης ειναι απλα ενα τεχνητο εμποδιο για να ζεσταθει πιο γρηγορα το μοτερ με συνεπεια πιο ζεστα (αρα και πιο καθαρα) καυσαερια. Βοηθαει και λιγο στους ρυπους, αλλα οχι και τοσο. Οσοι εχουν βγαλει προκαταλυτη δεν εχουν δει διαφορα στις εκπομπες. Μονο στον χρονο που χρειαζεται για να δουν τις σωστες τιμες.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Τετ Ιουν 11, 2014 4:35 am

JEO έγραψε:Ο προκαταλυτης ειναι απλα ενα τεχνητο εμποδιο για να ζεσταθει πιο γρηγορα το μοτερ με συνεπεια πιο ζεστα (αρα και πιο καθαρα) καυσαερια. Βοηθαει και λιγο στους ρυπους, αλλα οχι και τοσο. Οσοι εχουν βγαλει προκαταλυτη δεν εχουν δει διαφορα στις εκπομπες. Μονο στον χρονο που χρειαζεται για να δουν τις σωστες τιμες.




:wink: +1000
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron