ΧΤΑΠΟΔΙ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ

Τα άλογα...

ΧΤΑΠΟΔΙ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ

Δημοσίευσηαπό freskos » Δευτ Αύγ 08, 2005 12:24 pm

Έχει κανείς υπ΄όψην αν μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη μαμίσια εξάτμιση μαζί με το χταπόδι με κάποια άλλη γνωστής εταιρείας. Και επειδή μάλλον οι γνωστές εταιρείες (Sebring, Remus, κλπ.) δεν ασχολούνται με αυτοκίνητα όπως το Jimny, υπάρχει κανένας μάστορας που να μπορεί να μας φτιάξει :?: :?: :?: :?: :?: Νομίζω ότι αξίζει δεδομένου ότι μια καλύτερη εξάτμιση βοηθάει αρκετά στη βελτίωση της ροπής (και απόδοσής της σε χαμηλότερες στροφές) ιδιαίτερα αν συνδυαστεί με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο εισαγωγής.
"Those who wander are not necessarily lost"
J.R.R. Tolkien

www.toyota4x4.gr
Άβαταρ μέλους
freskos
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2004 2:38 pm

Δημοσίευσηαπό sirros » Δευτ Αύγ 08, 2005 12:37 pm

Άνοιξες πολύ καλό θέμα , έπεται μεγάλη κουβέντα. :!: :!: :!:
sirros
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Δευτ Αύγ 08, 2005 2:10 pm

sirros
 

Δημοσίευσηαπό freskos » Δευτ Αύγ 08, 2005 2:32 pm

Καλή φαίνεται αυτή η τελική αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί. Το χταπόδι είναι απαραίτητο για να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση...
"Those who wander are not necessarily lost"
J.R.R. Tolkien

www.toyota4x4.gr
Άβαταρ μέλους
freskos
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2004 2:38 pm

Δημοσίευσηαπό Chris » Δευτ Αύγ 08, 2005 3:37 pm

freskos έγραψε:Καλή φαίνεται αυτή η τελική αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί. Το χταπόδι είναι απαραίτητο για να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση...


Απ'οτι μου είχε πει εξατμισάς για να έχεις ροπή χαμηλά...αρκέι η τελική μόνο...!!!
ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΗ....
Άβαταρ μέλους
Chris
 
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Μάιος 04, 2004 12:58 pm
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Δημοσίευσηαπό freskos » Δευτ Αύγ 08, 2005 4:13 pm

Chris έγραψε:
freskos έγραψε:Καλή φαίνεται αυτή η τελική αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί. Το χταπόδι είναι απαραίτητο για να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση...


Απ'οτι μου είχε πει εξατμισάς για να έχεις ροπή χαμηλά...αρκέι η τελική μόνο...!!!


Δε νομίζω Χρήστο. Παλιότερα είχα βάλει μια τελική Sebring σε ένα Golf και η διαφορά ήταν τόσο μικρή που δε δικαιολογούσε το κόστος. Κατά τη άποψή μου, ή όλα ή τίποτα :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
"Those who wander are not necessarily lost"
J.R.R. Tolkien

www.toyota4x4.gr
Άβαταρ μέλους
freskos
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2004 2:38 pm

Δημοσίευσηαπό sirros » Δευτ Αύγ 08, 2005 7:17 pm

Έχω τοποθετήσει χειροποίητη εξάτμιση από καταλύτη και πίσω με διάμετρο 52 mm και η διαφορά ήταν τεράστια .
Όταν το jimny ήταν 1300cc δεν χρειαζόταν να αλλάξεις ούτε το σωλήνα , παρά μόνο το τελικό , και αυτό για να υπάρχει μεγαλύτερη συμπίεση καυσαερίων .
Από τη στιγμή που έγινε η μετατροπή σε 1600cc :lol: κρίθηκε απαραίτητη η αλλαγή του σωλήνα από καταλύτη και πίσω , όπως και ο καταλύτης με άλλον λίγο πιο ελεύθερο.
Τώρα για το χταπόδι είχα ρωτήσει αν μου το πρoτίνη και ο εξατμισάς μου είπε ότι το κόστος είναι αρκετά μεγάλο σε σχέση με την απόδοση που θα δω . 8)

Η διαφορά που κάνει μόνο το τελικό είναι αρκετά αισθητή στο δρόμο και σε συνδυασμό με ένα φίλτρο ελευθέρας ροής το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκπληκτικό. :D

Όσο για τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχαμε Σταύρο , το προηγούμενο δικό μου ήταν ένα 206 Grand tourismo 2000cc με εξάτμιση από καταλύτη και πίσω , μαζί και ο καταλύτης με racing και παρόλα αυτό δεν είδα καμία διαφορά .η εξάτμιση ήταν κατασκευασμένη από τον Ποπάϊ .
Όπως από τον ίδιο ήταν και στο uno turbo 1400cc 150hp που είχα πιο πριν και πάλι η διαφορές ήταν μικρές . :twisted:

Θεωρώ ότι το πιο αδύναμο αυτοκίνητο αντιλαμβάνεται καλύτερα αυτές της μετατροπές μικρού μεγέθους (Φ.Π.Ε) :shock:

Η τελευταία εξάτμιση κατασκευάστηκε στο ΝΙΝΟ
sirros
 

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Δευτ Αύγ 08, 2005 10:52 pm

δεν αξιζει να δωσεις χρημα για χταποδι. Και να ξερις οτι το μαματο χταποδι ειναι πολυ καλυτερο απο τα χταποδια του εμποριου. Αρκει αν παρεις κατι πολυ καλο που να ειναι και μετρημενο στο αμαξι .Το οποιο και στοιχιζει παρα πολυ.

Η πρωτη παντος ειναι πολυ δυνατη για την χρηση που το θελουμε εμεις αρκει αν θελεις να κανεις τριαλ οποτε πας στην λυση του Σιρρου 1600ψψ
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό freskos » Τρί Αύγ 09, 2005 9:30 am

ΟΚ, αν υποθέσουμε λοιπόν ότι μόνο η τελική αρκεί, τι κάνουμε ? Πάμε για χειροποίητη ή υπάρχουν έτοιμες ?

ΥΓ. Στο Golf είχα βάλει και εγώ όλο το κομμάτι από καταλύτη και πίσω και το αυτοκίνητο ήταν η αποθέωση της αδυναμίας (Golf '95, 1.4 60 HP).
"Those who wander are not necessarily lost"
J.R.R. Tolkien

www.toyota4x4.gr
Άβαταρ μέλους
freskos
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2004 2:38 pm

Δημοσίευσηαπό Chris » Τρί Αύγ 09, 2005 9:40 am

freskos έγραψε:ΟΚ, αν υποθέσουμε λοιπόν ότι μόνο η τελική αρκεί, τι κάνουμε ? Πάμε για χειροποίητη ή υπάρχουν έτοιμες ?

ΥΓ. Στο Golf είχα βάλει και εγώ όλο το κομμάτι από καταλύτη και πίσω και το αυτοκίνητο ήταν η αποθέωση της αδυναμίας (Golf '95, 1.4 60 HP).


Aπ'ότι μου είχε πεί εξατμισάς υπάρχουν 2 λύσεις έτοιμες ελευθέρας, η μία με εγγύηση εφ'ορου ζωή (οτι και χρήση να της κάνεις!!!!!!!! απ'οτι είπε) και η άλλη οσο κρατήσει..
Δεν ξέρω λεπτομέρειες, μπορώ να μάθω.... :)
ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΗ....
Άβαταρ μέλους
Chris
 
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Μάιος 04, 2004 12:58 pm
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Δημοσίευσηαπό freskos » Τρί Αύγ 09, 2005 10:04 am

Αν υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις (μαγαζί, μάστορας) και τιμές στο περίπου θα βοηθούσε. Πάντως από έτοιμες λύσεις παίζει μάλλον μόνο αυτή της APIO (TOTSUGEKI).
"Those who wander are not necessarily lost"
J.R.R. Tolkien

www.toyota4x4.gr
Άβαταρ μέλους
freskos
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2004 2:38 pm

Δημοσίευσηαπό joseph » Τρί Αύγ 09, 2005 1:16 pm

Ξέρω οτι πολύ καλός στη δουλειά του,(είχα πάει το σαξό),είναι ο ΔΡΑΚΟΣ στην Αργυρουπόλεως.
Απο εκεί και πέρα Σταύρο,δεν συμφωνώ με την αλλαγή,γιατι πολύ απλά,δεν θα κάνεις κάτι "τρομερό",σε εναν 13άρι κινητήρα.Οπότε το θεωρώ "πεταμένα λεφτά".
Συμφωνώ,ΜΟΝΟ αν αλλάξεις κινητήρα ,οπου κατι τετοιο επιβάλεται !.
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τρί Αύγ 09, 2005 3:48 pm

sirros έγραψε:Έχω τοποθετήσει χειροποίητη εξάτμιση από καταλύτη και πίσω με διάμετρο 52 mm και η διαφορά ήταν τεράστια .
Όταν το jimny ήταν 1300cc δεν χρειαζόταν να αλλάξεις ούτε το σωλήνα , παρά μόνο το τελικό , και αυτό για να υπάρχει μεγαλύτερη συμπίεση καυσαερίων .
Από τη στιγμή που έγινε η μετατροπή σε 1600cc :lol: κρίθηκε απαραίτητη η αλλαγή του σωλήνα από καταλύτη και πίσω , όπως και ο καταλύτης με άλλον λίγο πιο ελεύθερο.
Τώρα για το χταπόδι είχα ρωτήσει αν μου το πρoτίνη και ο εξατμισάς μου είπε ότι το κόστος είναι αρκετά μεγάλο σε σχέση με την απόδοση που θα δω . 8)

Η διαφορά που κάνει μόνο το τελικό είναι αρκετά αισθητή στο δρόμο και σε συνδυασμό με ένα φίλτρο ελευθέρας ροής το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκπληκτικό. :D

Όσο για τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχαμε Σταύρο , το προηγούμενο δικό μου ήταν ένα 206 Grand tourismo 2000cc με εξάτμιση από καταλύτη και πίσω , μαζί και ο καταλύτης με racing και παρόλα αυτό δεν είδα καμία διαφορά .η εξάτμιση ήταν κατασκευασμένη από τον Ποπάϊ .
Όπως από τον ίδιο ήταν και στο uno turbo 1400cc 150hp που είχα πιο πριν και πάλι η διαφορές ήταν μικρές . :twisted:

Θεωρώ ότι το πιο αδύναμο αυτοκίνητο αντιλαμβάνεται καλύτερα αυτές της μετατροπές μικρού μεγέθους (Φ.Π.Ε) :shock:

Η τελευταία εξάτμιση κατασκευάστηκε στο ΝΙΝΟ


Κώστα για εσένα υπάρχει χταπόδι έτοιμο για Vitara 1600 απο την JANSPEED UK
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό sirros » Τρί Αύγ 09, 2005 5:52 pm

to teliko pige 200€ :shock: :( alla pisteuo oti ajize ta lefta tou , eida treli diafora , panta se sindiasmo me to filtro.

pisteuo oti se kamia periptosi den einai petamena lefta .

thanks mixali !!!
sirros
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Τρί Αύγ 09, 2005 5:54 pm

molos giriso tha gravo analitika !!!
kai sigritiko .
sirros
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης