Βελτιωση κινητηρα Jimny 1,3

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Μάιος 18, 2005 12:15 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ » Τετ Μάιος 18, 2005 12:42 pm

Άβαταρ μέλους
BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τρί Φεβ 17, 2004 2:53 pm
Τοποθεσία: Aθηνα, Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τετ Μάιος 18, 2005 2:16 pm

Ο κινητήρας του Ignis M15A δεν μπορεί να τοποθετηθεί διότι έχει οριακά μεγαλύτερες διαστάσεις(μήκος) απο τον M13A του Jimny(μοντ. '01 και μετά JB43)
Ο κινητήρας Vitara 1.6 G16B μπορεί να τοποθετηθεί στο παλαιότερο Jimny JB33 με τον κινητήρα G13B( που είχε το τελευταίο Samurai) και αυτό λόγω συμβατότητας των ηλεκτρικών.

Βελτίωση με προσθήκη turbo σε λειτουργία χαμηλής πίεσης μπορεί να γίνει αλλά θέλει προσεκτική μελέτη. "Μικρά" turbo όπως IHI VL7 ή Garett T2 κ.τ.λ. έχουν χαρακτηριστικά χαμηλής υστέρησης(turbolag) και γραμμικής λειτουργίας με εξαιρετική απόδοση ροπής στον κινητήρα.
Με πίεση 0.4 bar χωρίς επέμβαση στο καπάκι(αλλαγή συμπίεσης) ο κινητήρας θα αποκτήσει περισσότερη ροπή και μεγαλύτερη υποδύναμη...όχι βέβαια 150 άλογα!
Η μεγάλη δυσκολία διαφαίνεται στα εξής:
1. Προγραμματισμός εργοστασιακού εγκεφάλου στα νέα δεδομένα(..αν είναι εφικτό)
2. Σωστή εγκατάσταση σωληνώσεων εισαγωγής Turbo.
3. Κατασκευή πολλαπλής εξαγωγής για την τοποθέτηση του Turbo.
4. Σωστή επιλογή εναλλάκτη αέρος - αέρος(Intercooler) και τοποθέτησή
του στο καλύτερο δυνατό σημείο του εμπρός μέρους ώστε να έχει την
μέγιστη απόδοση.
5. Κατασκευή νέας εξάτμησης με βελτιωμένα ροικά χαρακτηριστικά λόγω
των αυξημένων απαιτήσεων.
6. Εγατάσταση ψυγείου λαδιού.
Ολα τα παραπάνω δεν αποτελούν "πείραγμα" και κατά συνέπεια ΔΕΝ είναι μια απλή εγκατάσταση.
Πρέπει να γίνει μελέτη απο Automotive Engineer και μετά να υλοποιηθεί η όλη κατασκευή.
Συμπέρασμα: Η μετατροπή είναι εφικτή,τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά ΑΛΛΑ δεν μπορεί να την κάνει ο μηχανικός "αστέρι" της γειτονιάς :shock:
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Μάιος 18, 2005 2:32 pm

Επίσης ενδιαφέρουσα μετατροπή θα ήταν η προσθήκη μηχανικού συμπιεστή τύπου roots (σαν αυτό των mercedes kompressor) ακόμα και χωρίς intercooler για λόγους απλότητας.

Θα ήταν ιδανικό αν μπορούσε να απεμπλέκεται κατα βούληση σε συνδυασμό με 2 διαφορετικές χαρτογραφήσεις για να έχουμε μικρή κατανάλωση όταν δεν λειτουργεί.

Σε άλλο φόρουμ ο pantg είχε πεί πως είναι δυνατόν να εγκατασταθεί αν χρησιμοποιήσουμε τις τροχαλίες που δίνουν κίνηση στον κλιματισμό.

Συνολικά αν βρεθούν τα κατάλληλα εξαρτήματα θα είναι πιστευω μια καλή λύση, μικρότερης απόδοσης απο ενα turbo αλλα πιο συμπαγής και με μηδενικό lag.

Χρήσιμο θα ήταν επίσης να μεταφερθεί η μπαταρία στο πορτ μπαγκάζ για να δημιουργηθεί έξτρα χώρος.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό konto » Τετ Μάιος 18, 2005 2:50 pm

Eχω ενα φίλο που καποτε πηρε ενα Samurai
με τον κινητηρα του πρωτου Swift Gti με τα 101
άλογα (μετατροπή) που ποτέ δεν βοήθησε το αυτοκίνητο
εκτός δρόμου ενω στην Εθνική πηγαινε τέζα!

Αν είναι ετσι γιατι δεν τουρμπίζουμε τα 4κίνητα
να πάρουμε 150ps στις 9000rpm???

Γιατι εταιρείες οταν τοποθετουν κινητήρες απο ασφάλτινα
μοντέλα τους σε 4κινητα αλλάζουν ρυθμίσεις μειωνοντας
την ιπποδύναμη και χαμηλωνουν τις στροφές οπου αποδιδεται
η μεγιστη ροπή?


Και εγώ έχω ένα γνωστό που το έχει κάνει αυτό, αλλά όχι για τελικές. Έχει βάλει και αυτός στο Samurai του τον κινητήρα, μόνο τον κινητήρα του Swift GTI και το πράμα σκάβει στην άσφαλτο με τρίτη για πλάκα (αφού χρησιμοποιεί τις ίδιες σχέσης). Από ότι μου έχει πει, έχει κάνει και κάποιες μετατροπές και έχει δύο διαφορετικά προγράμματα – εγκεφάλους που το δουλεύει. Ένα για εντός και ένα για εκτός δρόμου. Πάντως, το πράμα δεν παίζεται, τρώει τα χωμάτινα ελαστικά για πλάκα!!!
Άβαταρ μέλους
konto
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 10:41 am
Τοποθεσία: Ακράτα Αχαϊας

Δημοσίευσηαπό BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ » Τετ Μάιος 18, 2005 4:35 pm

Άβαταρ μέλους
BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τρί Φεβ 17, 2004 2:53 pm
Τοποθεσία: Aθηνα, Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τετ Μάιος 18, 2005 4:39 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό joseph » Τετ Μάιος 18, 2005 4:56 pm

joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό sirros » Τετ Μάιος 18, 2005 7:18 pm

sirros
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Τετ Μάιος 18, 2005 7:22 pm

sirros
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Τετ Μάιος 18, 2005 7:35 pm

sirros
 

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » Πέμ Μάιος 19, 2005 9:52 am

Poke and i'll become an even nastier nastyzuki.....
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Σάβ Απρ 23, 2005 3:09 pm
Τοποθεσία: Νεα Πεντελη,Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Michalis » Πέμ Μάιος 19, 2005 10:45 am

Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ » Πέμ Μάιος 19, 2005 11:29 am

Άβαταρ μέλους
BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τρί Φεβ 17, 2004 2:53 pm
Τοποθεσία: Aθηνα, Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Μάιος 19, 2005 11:40 am

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 31 επισκέπτες