ΤΡΥΠΑ ΣΕ ΚΑΠΑΚΙ!

Τα άλογα...

ΤΡΥΠΑ ΣΕ ΚΑΠΑΚΙ!

Δημοσίευσηαπό makis » Κυρ Απρ 10, 2005 1:56 am

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!
ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΤΑ JIMNY ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ
ΤΡΥΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΛΟΚΑ :?: ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ :?:
ΚΑΙ ΑΝ Η ΑΛΑΓΗ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ (1300 ΕΥΡΟ) ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ :?: :?:
makis
 

Δημοσίευσηαπό joseph » Κυρ Απρ 10, 2005 2:08 am

Ας μας πεί κάποιος οτι του τρύπησε το καπάκι !
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό makis » Κυρ Απρ 10, 2005 2:46 am

EΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΑΛΑΓΗ ΚΑΠΑΚΙΟΥ :evil:
makis
 

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Κυρ Απρ 10, 2005 8:24 am

για να τριπησει καπακι πρεπει να εχει ταλεπορηθει πολυ.

Ζεστο μοτερ κρυο νερο
υπερθεμανσης κηνητηρα
ελατωμα


Τα 1300 ειναι πολλα για να μπω εγω προσωπικα να δοσω για καπακι.
Θα εψαχνα για μοτερ βεβαια με την προυποθεση οτι εχω ξεπεραση τα 50.000χλμ.
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό joseph » Κυρ Απρ 10, 2005 4:50 pm

Περαστικάκια Μάκη. Ελπίζω το "χειρουργείο" να είναι επιτυχή !
Και καλά χώματα πάλι !
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό makis » Δευτ Απρ 11, 2005 12:58 am

makis
 

Δημοσίευσηαπό NotiS » Δευτ Απρ 11, 2005 2:27 am

NotiS
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Απρ 09, 2005 3:41 pm

Δημοσίευσηαπό BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ » Πέμ Απρ 14, 2005 1:11 pm

Άλλος λόγος που την ακούει το καπάκι (το έχουν και τα Vitara) είναι
και από βουλωμένο ψυγείο που λόγω της κακής κυκλοφορίας του νερού
ανεβαίνει η θερμοκρασία και μπορεί να μην το δείξει το ανάλογο όργανο.
Μηχανικός μου λέει ότι για Jimny / Vitara επιβάλετε κάθε Σεπτέμβριο
ένας καθαρισμός του ψυγείου κόστους 50e για να έχεις το κεφάλι σου
(πιο) ήσυχο.
Άβαταρ μέλους
BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τρί Φεβ 17, 2004 2:53 pm
Τοποθεσία: Aθηνα, Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό NotiS » Πέμ Απρ 14, 2005 10:28 pm

Κατι αλλο που συμβαλει τα μεγιστα στην ψυξη του κινητηρα ειναι η κατασταση του ψυγειου. Περα απο εναν εσωτερικο καθαρισμο που ειπε ο BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ακομα πιο σημαντικο ειναι η σε τι κατασταση βρισκονται τα διαφραγματα του ψυγειου. Ειδικα σε off-road οχηματα που περνανε απο τοσα 'βρωμικα' μερη.

Σημεια που πρεπει να προσεξετε ειναι τα εξης:
1.) Διαφραγματα στραβωμενα/σπασμενα απο πετρες.
2.) Διαφραγματα βουλωμενα απο πετρες, φυλλα, λασπη κτλ.

Για την περιπτωση 1.) τα ισιωνουμε με ενα μακρυ μυτερο κατσαβιδι. Με προσοχη ομως μην τρυπησουμε καποιο μερος του ψυγειου πισω απο τα διαφραγματα.

Για την περιπτωση 2.) τα πλενουμε με αφθονο νερο απο λαστιχο. Πιεση νερου δεν θα συνιστουσα να χρησιμοποιησετε γιατι τεινει να στραβωνει τα διαφραγματα απο κοντα.
ΓΕΝΙΚΑ δεν πρεπει να καθαριζουμε νερο με πιεση τα μηχανικα του αυτοκινητου!

Σαν αποτελεσμα εχετε μεγιστη αποδοση του ψυγειου μιας και δεν εμποδιζεται η ροη αερα μεσα απο αυτο. Σαν γενικη συμβουλη θα ελεγα να προσπαθειτε να κρατατε την μετωπη του ψυγειου καθαρη και ανεμποδιστη και να μην τοποθετειτε εξαρτηματα (Κορνες, Εργατες κτλ.) που εμποδιζουν την ροη του αερα προς το ψυγειο.

Α! Και κατι αλλο. Να χρησιμοποιειτε παντα ψυκτικο υγρο (παραφλου) και οχι νερο γιατι δημιουργουνται αλατα εσωτερικα του ψυγειου και στα υδροχιτωνια του κινητηρα και μετα αρχιζουν προβληματα ψυξεως.

Ελπιζω να βοηθησα. :)
NotiS
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Απρ 09, 2005 3:41 pm


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες