Χαιρετώ το φόρουμ ευχόμενος απολαυστικά χιλιόμετρα εντός και εκτός δρόμου.
Αφού διαφωτίστηκα αρκετά από την ανάγνωση αρκετών posts για την ανάρτηση του jimny, θα ήθελα κάποιες γνώμες για τη δική μου περίπτωση.
Βασικά εδώ και τρία χρόνια οδηγώ ένα jimny μοντ 2000 που έχει 130.000χλμ
Χρησιμοποιείται ως αυτοκίνητο εργασίας με συνοδηγό,πεσμένα τα πίσω καθίσματα, μονίμως με καμια 50αριά κιλά εργαλειοφόρους ,ενίοτε σέρνοντας τρέιλερ (περίπου 70 κιλά στη μπίλια) και κανα δυο σκάλες στη σχάρα.
Η μόνη επέμβαση που έχει δεχθεί είναι DIY κουμπάκι για 2WD LOW για έλξη στην άσφαλτο.
Εχουμε και λέμε
Διάσταση ελαστικών αυστηρά 205/70715 διότι θέλουμε έλξη λόγω φορτώματος και τα λεφτά της αλλαγής των γραναζιών μείωσης, προσωρινά στη τσέπη μας.
Πάμε στο θέμα της ανάρτησης.
Διαβάζω στο φόρουμ ότι ένας πρώτος τρόπος αύξησης της σκληρότητας και της διαδρομής πίσω είναι η τοποθέτηση εργοστασιακών μπροστινών ελατηρίων.
Ακολούθως σκέφτομαι να μετρήσω διαφορές ύψους και να προχωρήσω σε αλλαγή αμορτισέρ κατ αρχάς πίσω και βλέπουμε.
Υπάρχει κάποια ιδέα για τη διαφορά ύψους που θα έχω?
Θα χρειαστεί αλλαγή ή άλλη επέμβαση στα σωληνάκια των φρένων πίσω?
Άλλη επέμβαση(πανάρ, εκκεντρα σινεμπλόκ) πίσω?
Και κάτι ακόμα,
ψηλώνοντας μπροστά (και πίσω) το αυτοκίνητο, αλλάζουν γωνίες και μήκη που επηρεάζουν τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης κάνοντας απαραίτητες τις επεμβάσεις σε σωληνάκια φρένων, γωνία κάστερ (μπράτσα ή έκκεντρα) πανάρ,
μπάρα τιμονιού κλπ.
Ποιό είναι το όριο ύψους για να μην χρειαστούν άλλες αλλαγές παρά μόνο ελατήρια και αμορτισέρ?
Eχω ακούσει από 35mm μέχρι και 60mm.
Και ποιά είναι άραγε η σειρά αλλαγών όταν υπερβαίνεις το όριο?
Σωληνάκια μετά σινεμπλόκ μετά πανάρ μετά μπράτσα ? Ολα μαζί?
Ευχαριστώ για την ανάγνωση, αν κάποιος έχει λίγο χρόνο ας απαντήσει
Βαγγέλης