Γεια σε όλους,
ως νέο μέλος στην ομάδα, αλλά με αρκετά χιλιόμετρα στην καμπούρα του jimny, σκέφτομαι να αλλάξω τα κουρασμένα γόνατα του.... Βέβαια ξεκουράζοντας το αμάξι θα ήθελα απο τις νεες αναρτήσεις "μας", να μας σηκώσουν λίγο πιο ψηλά (3cm π.χ. θα ήταν καλά), να μας απαλλάξουν απο τα ενοχλητικά "χτυπήματα" στον χωματόδρομο με πετρες, που κάνουν όλο το αμάξι να τρίζει και να κάνουν το ταξίδι σε χώμα και δρόμο λίγο πιο άνετο... Πολλά θα μου πείτε ζητάω.
Στο αμάξι έχω υγραεριο (60λιτ) και κοτσαδόρο , με απότελεσμα πιθανά να έχει καθίσει λίγο πίσω, μετά απο 100000 km και ενώ στα χέρια μου ήρθε πριν απο 3 χρόνια με 70000 κμ
θέλω να μη χτυπάει τόσο πολύ στο χώμα με πέτρες στις χαμηλές ταχύτητες, εαν γίνεται να μην παλατζάρει τόσο πολύ σε στροφές και λακούβες, με αποτέλεσμα να χτυπάς με τον "χαλαρό" συνοδηγό και ταυτόχρονα να ψηλώσει λίγο ωστε να μη βρίσκω (ή να φοβάμαι λιγότερο μήπως βρώ) στα πιο δύσκολα.
Με βάσει αυτά που έχω διαβάσει στο forum πιθανές λύσεις είναι:
1. OME +4cm : ακούγεται καλή λύση, αλλα πληρή τα ανωτέρω ή θα τραντάζομαι το ίδιο και θα κάνω τραμπάλα στις στροφές (σαν "μπιπ" αναρτήσεις που είναι)?
2. BIlstein +/- ΜΑD: δέυτερη επιλογή αλλα λεέι τίποτα εκτός δρόμου, ή θα έχω το ίδιο αμάξι στο χώμα αλλα με καλύτερη λειτουργία στο δρόμο?
3. Μonroe + MAD: Πιθανά η πιο φτηνή λύση, μεχρι τώρα δεν την είχα καθόλου στο μυαλό μου, αλλα πήγα σε ένα μάστορα και μου είπε οτι όλοι αυτο βάζουνε....
Θα μου πείτε βέβαια η μέση του καθενός θέλει διαφορετικά γόνατα και αν δεν τα περπατήσεις μάλλον δε θα μάθεις. Αλλα για να αποφύγουμε "τζάμπα" ευρω-χιλιόμετρα, θα ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμη η άποψη των παλιών (και των νέων εννοείται)...
Σας ευχαριστώ πολύ και αναμένω απαντήσεις σας.