lift +9,5cm

το λιφτ...

lift +9,5cm

Δημοσίευσηαπό nikos jimny » Τετ Μάιος 22, 2013 7:52 pm

Καλησπέρα σε όλους. Μόλις έκανα lift +9,5cm.
1) ελατήρια procomp +6cm,
2) αμορτισέρ από Νavara και από Μitsubishi L200 Οld Μan Εmu,
3) μπροστά 4 πόντοι προσθήκες και 2 πόντοι πίσω
4) αλλαγή σινεμπλόκ μπροστινών μπράτσων με έκκεντρα σινεμπλόκ για διόρθωση caster
5) αλλαγή σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου +7cm
6) ρυθμιζόμενες panar μπρος-πίσω
7) κατέβασμα zamfor με πλακάκια 12mm
8) προσθήκες στις ρόδες 3,2cm
9) λάστιχα BF Goodrich 215/75/15
Σαν νέος στο forum, αν κι έχω διαβάσει πολύ, θα ήθελα κάποια συμβουλή κι από σας, μήπως και μου έχει ξεφύγει κάτι.
nikos jimny
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Απρ 17, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Re: lift +9,5cm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Μάιος 22, 2013 8:22 pm

nikos jimny έγραψε:Σαν νέος στο forum, αν κι έχω διαβάσει πολύ, θα ήθελα κάποια συμβουλή κι από σας, μήπως και μου έχει ξεφύγει κάτι.




Τις φωτογραφιες!!!!!!

:jumpy: :jumpy: :jumpy: :jumpy: :jumpy: :jumpy:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό nikos jimny » Τετ Μάιος 22, 2013 8:38 pm

Θα προσπαθήσω να βάλω αύριο φωτογραφίες αλλά σαν πιο παλιός που είδα ότι είσαι από το προφίλ σου, δε μου είπες, εντάξει είναι; Π.χ. στο τιμόνι μήπως υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω;
nikos jimny
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Απρ 17, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό zzarganas » Τετ Μάιος 22, 2013 9:52 pm

μακρύτερο pitman arm πιθανώς.
zzarganas
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 10:07 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό YannisS » Πέμ Μάιος 23, 2013 9:09 am

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά έχω δύο παρατηρήσεις:
Νο 4) Μου φαίνεται ότι με τα έκκεντρα σινεμπλόκ, δεν μπορείς να διορθώσεις την κάστερ, για τόσο ψήλωμα. Τσέκαρε σε ευθυγραμμισά, αν έχει επανέλθει η κάστερ εντός των ορίων. Αλλοιώς, θέλεις άλλα μπράτσα.
Νο 5) Φλεξάροντας τέρμα, επαρκεί το καινούργιο μήκος των σωληνακίων?
YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Ινδιανος » Πέμ Μάιος 23, 2013 9:29 am

Εγω δεν μπορώ να σου δώσω καμιά συμβουλή γιατί και γω νέος είμαι,
άλλα θα ήθελα αν μπορείς να πεις και καμιά τιμή να ξέρουμε τι μας περιμένει και μεις που θέλουμε να τα αλλάξουμε...
Ινδιανος
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 10:53 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδικη

Δημοσίευσηαπό YannisS » Πέμ Μάιος 23, 2013 9:37 am

Ινδιανος έγραψε:Εγω δεν μπορώ να σου δώσω καμιά συμβουλή γιατί και γω νέος είμαι,
άλλα θα ήθελα αν μπορείς να πεις και καμιά τιμή να ξέρουμε τι μας περιμένει και μεις που θέλουμε να τα αλλάξουμε...


Ο φίλος παραπάνω, έκανε κάτι πιο "προχωρημένο".... Οπότε, ανάλογα "προχωρημένο" θα είναι και το κόστος...
Μπορεί κανείς να ψηλώσει το Τζίμνυ (με πολύ αξιοπρεπή αποτελέσματα) με σαφώς μικρότερο κόστος.
Εξαρτάται πάντα, τι θέλεις και για πιο σκοπό το θέλεις. :wink:
YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μάιος 23, 2013 10:08 am

Γι' αυτο ζητησα τις φωτο για να δουμε γωνιες τιμονιου και caster.

Αν δεν το εχεις βαλει μεχρι τωρα, πρεπει να βαλεις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ μεγαλυτερο pitman arm. Αλλιως η μπαρα του τιμονιου σου, θα υποκαθιστα την παναρ και καθε φορα που θα καβαλας σαμαρακι η' καποια ανωμαλια, θα σου φευγει το τιμονι απο τα χερια. Βασικα θα προτεινα να μην κουνησεις το jimny χωρις αυτο, κατα πρωτον για να μην "χασεις" το αυτοκινητο σε πορεια αλλα και κατα δευτερον για να μην σου δημιουργησει προβλημα στον ατερμονα.

Πηγαινε αγορασε το και βαλτο κατευθειαν.


Παραθετω φωτο απο το δικο μου, οταν το ειχα σηκωσει στα 6cm. Το pitman arm ειναι το μαυρο Ζ που φαινεται στον ατερμονα:


Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό nikos jimny » Πέμ Μάιος 23, 2013 7:38 pm

Καλησπέρα σε όλους κι ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Τελικά δεν ξέρω πως να βάλω τις φωτογραφίες που έχω. Για τον YannisS όσον αφορά την κάστερ τα έκκεντρα σινεμπλόκ την διορθώνουν μέχρι τα 5cm. Άρα έχω άλλα 2,5cm ως τα 7,5cm, επομένως είναι σαν να σήκωσα ένα μανίσιο Jimny 2,5cm χωρίς να αλλάξω την κάστερ. Δηλαδή δεν είναι διορθωμένη τελείως η κάστερ αλλά είμαι μέσα στα όρια που δίνει ο κατασκευαστής. Όσο για τα σωληνάκια των φρένων, σε πλήρες κρέμασμα πάνω σε ράμπα, φτάνει υπεράνετα το μήκος τους.
Όσο για σένα φίλε JEO το σκεφτόμουν κι εγώ γι΄αυτό το pitman arm αλλά έχω διαβάσει ότι η πανάρ με την ράβδο του pitman arm πρέπει να είναι παράλληλες, όπως το έχω εγώ. Στο δικό σου στη φώτο, η ράβδος είναι πολύ πιο κάτω από την πανάρ. Απ΄ότι λες όμως πρέπει να το αλλάξω. Αυτή που έβαλες είναι από Samurai ή από After Market;
Για σένα Ινδιάνε που θέλεις τιμές: αμορτισέρ και ελατήρια 700 ευρώ, σωληνάκια φρένων 50 ευρώ (τα έκανα και τα τοποθέτησα μόνος μου), πανάρ 28 ευρώ (τις έκανα μόνος μου), δύο προσθήκες μπρος-πίσω 70 ευρώ, αποστάτες τροχών 80 ευρώ, caster kit 140 ευρώ και στο συνεργείο πλήρωσα για αμορτισέρ, ελατήρια και caster kit 130 ευρώ. Σύνολο: 1200 ευρώ και πολλά από αυτά τα έχω κάνει μόνος μου αλλιώς πας πάνω από 1500 ευρώ. Κι απ΄ότι λέει ο φίλος JEO θα θέλω και pitman arm και δεν ξέρω πόσο κάνει. Για πες μου πόσο πάει αυτό;
nikos jimny
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Απρ 17, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Μάιος 23, 2013 8:07 pm

το αμαξι ειναι +7,5 ή +9,5? αν ειναι στη δευτερη περιπτωση το εχεις σηκωσει πολυ για το λασχτιχο που εχεις βαλει.. Στοχος στο 4χ4 ειναι να βαλεις οσο δυνατον μεγαλυτερο λαστιχο με οσο το δυνατον λιγοτερο lift
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό nikos jimny » Πέμ Μάιος 23, 2013 8:28 pm

Καλησπέρα φίλε Γιώργο.
Το καθαρό lift είναι +7,5 και τους άλλους 2 πόντους τους παίρνει από τα λάστιχα και φτάνει τους 9,5. Το ξέρω ότι το έχω σηκώσει αρκετά παραπάνω για το λάστιχο 215/75/15. Το έκανα έτσι απλά γιατί μου αρέσει να το βλέπω σηκωμένο. Βασικά δεν θέλω να βάλω πιο μεγάλο λάστιχο από αυτό γιατί με το πιο μεγάλο θα αρχίσει να σέρνεται, θα χαλάνε ρουλεμάν βασιλικού πίρου και με τις προσθήκες στις ρόδες το πρόβλημα θα επιδεινωθεί περισσότερο. Όσο για το pitman arm εσύ τι λες, γιατί εδώ στο φόρουμ διαβάζω ότι συνήθως αυτό το αλλάζεις όταν κατεβάζεις την πανάρ με αυτάκια.
nikos jimny
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Απρ 17, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μάιος 23, 2013 8:46 pm

nikos jimny έγραψε:Όσο για σένα φίλε JEO το σκεφτόμουν κι εγώ γι΄αυτό το pitman arm αλλά έχω διαβάσει ότι η πανάρ με την ράβδο του pitman arm πρέπει να είναι παράλληλες, όπως το έχω εγώ. Στο δικό σου στη φώτο, η ράβδος είναι πολύ πιο κάτω από την πανάρ. Απ΄ότι λες όμως πρέπει να το αλλάξω. Αυτή που έβαλες είναι από Samurai ή από After Market;



Πολυ σωστα εχεις διαβασει. Μαλιστα εκτος απο παραλληλες μεταξυ τους, πρεπει να ειναι παραλληλες και με το εδαφος. Την φωτο που σου εχω βαλει, την εβαλα για να δεις πως ειναι το pitman arm. Αμεσως μετα απο την αλλαγη του pitman arm, εφτιαξα 2 βασεις (μια για καθε αξονα) και κατεβασα τις ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ παναρ παραλληλα με το εδαφος, ΧΩΡΙΣ να τις κανω ρυθμιζομενες:

Εικόνα

Γιατι το εκανα ετσι? Το να κανεις ρυθμιζομενες τις παναρ για να διορθωσεις τους αξονες σου ειναι μια καλη λυση, αλλα παραμενει λυση.
Το σωστο ειναι οι παναρ μαζι με την μπαρα του τιμονιου να ερθουν στις εργοστασιακες γωνιες. Μονο τοτε δουλευει σωστα η αναρτηση και το τιμονι σου.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό nikos jimny » Πέμ Μάιος 23, 2013 9:09 pm

Κατάλαβα τι μου λες JEO αλλά είναι σαν να μου λες να τ΄αλλάξω όλα από κάτω. Εγώ πάντως που το δοκίμασα και σε χωματόδρομο και σε άσφαλτο δεν κατάλαβα καμία διαφορά από παλιά. Τελικά αν το αφήσω έτσι θα υπάρξει το πρόβλημα που μου λες παραπάνω; Θα το ξαναδοκιμάσω σε κανένα σαμαράκι πάντως.
nikos jimny
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Απρ 17, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό fanis vvt » Πέμ Μάιος 23, 2013 11:22 pm

ο φιλος μου με τον οποιο κανουμε τα περισσοτερα offroad παιχνιδια εχει jimny+10 ποντους γνησιους(ελατηρια mercedes)δεν εχει αλλαξει pit man ουτε εχει χαμηλωσει το υψος των παναρ.επειδη το εχω οδηγησει και εγω δεν υπαρχει καποιο τραγικο προβλημα.βασικα δεν βλεπω καποιο προβλημα και το set up αυτο το εχει 5 χρονια.
fanis vvt
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Τετ Μαρ 09, 2011 7:39 pm
Τοποθεσία: αυλωνας

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μάιος 24, 2013 8:14 am

nikos jimny έγραψε:Κατάλαβα τι μου λες JEO αλλά είναι σαν να μου λες να τ΄αλλάξω όλα από κάτω. Εγώ πάντως που το δοκίμασα και σε χωματόδρομο και σε άσφαλτο δεν κατάλαβα καμία διαφορά από παλιά. Τελικά αν το αφήσω έτσι θα υπάρξει το πρόβλημα που μου λες παραπάνω; Θα το ξαναδοκιμάσω σε κανένα σαμαράκι πάντως.





Οχι δεν ειχα τετοιο σκοπο Νικο. Θα δουλεψει οπως το εχεις. Απλα η αναρτηση και το τιμονι σου δεν θα δουλεψουν οπως ηταν στην εργοστασιακη μορφη.
Παραθετω φωτο απο μια λαθος γωνια μπαρας τιμονιου:

Εικόνα

Μην σε μπερδεψει η κατω μπαρα συγκλισης. Αυτη οπως και να εχει δεν μπορει να μπει λαθος.
Παρατηρωντας αυτη την φωτο, βλεπουμε οτι σε ισιο εδαφος, η δυναμη που ασκει η μπαρα τιμονιου, απο παραλληλη με το εδαφος εχει αλλαξει σε διαγωνια ως προς το εδαφος. Και ακομη το αυτοκινητο ειναι σε ισιο δρομο. Βαλε τωρα με το μυαλο σου οταν θα εκτονωθει και η αναρτηση σε ανωμαλο εδαφος και στριψεις τιμονι.
Η παραλληλη δυναμη παυει και ασκειται δυναμη προς τα κατω.....


Παμε τωρα και στην παναρ η οποια φυσικα ειναι παραλληλη με την μπαρα του τιμονιου, οποτε μιλαμε για το ιδιο πραμα.
Βαζοντας την παναρ σε τετοια κλιση σε σχεση με το εδαφος, εχουμε εξαντλησει ηδη το 40% του τοξου που ειναι σχεδιασμενη να κανει. Οταν λοιπον εκτονωθει η συμπιεστει και παλι η αναρτηση μας, η παναρ, αντι να κραταει τον αξονα στην θεση του, τον τραβαει η τον σπρωχνει (αναλογα).
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron