Οικονομικά 8-9 cm

το λιφτ...

Δημοσίευσηαπό kermit » Τετ Ιούλ 25, 2012 10:39 pm

Ρε παιδια, αν σηκωθεί η κοιλιά του αυτοκινήτου 60 εκ, τι ακριβώς κερδίζεις αν βάλεις και ενα βοδυ λιφτ? Σηκώνεις κι άλλο το κέντρο βάρος ΠΑΝΩ απο αυτό που χρειάζεσαι. Αρα το βοδυ, δεν κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.

Δλδ ενα πλαίσιο με 215/85/16 και +8 ανάρτηση με κομμένους θόλους έχει ψηλότερο κ.β. απο το ίδιο ακριβώς με +6εκ βοδυ? Σε καμία περίπτωση.

Ουτως ή άλλως όταν δουλέψει ακόμη και μια 8-10αρα ανάρτηση με λάστιχο πάνω απο 215/75, θα θελήσει κοψιμο θόλων. Αν το θέμα μας είναι το να κοπεί "λίγο" τοτε, οκ, κόβεις μονο τις γωνίες, βάζεις άλλα 6-10 εκ βοδυ, και συμβιβάζεσαι με αυτό.

Εκεί που χρειάζεσαι πραγματικά το βοδυ είναι οταν φτάσεις σε τέτοια διάσταση λάστιχο που πλέον όσο και να κόψεις δε σου φτάνει, ή δεν θέλεις να κόψεις άλλο αισθητικά, ή έχεις πχ φτάσει στα φανάρια...

(οκ, υπάρχει και άλλος τελείως άσχετος λόγος πχ, απο τον εργάτη να μπουκώνει ο αερισμός κάτω απο το καπώ και να ανεβάζει πιέσεις ο κομπρέσσορας του κλιματιστικού και να κλείνει μέσα στον κάυσωνα της πόλης... Οπότε σκέφτομαι δοκιμάσω ενα +3-4 για να αερίσω λίγο τον χώρο... :offtopic: )
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιούλ 25, 2012 11:13 pm

Πριν συνεχισουμε πρεπει να ξεκαθαρισουμε κατι. Το body lift ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα απο την αναρτηση.
Το body lift ειναι καθαρα ενα τρικ για να δημιουργησεις χωρο για τα λαστιχα. Τα οποια δεν ειναι αναγκη να ειναι πολυ μεγαλυτερα. Εχω δει μαμα jimny απο αναρτηση και με ενα body των 5cm φοραγε 215/75R15.


Παμε τωρα στο κεντρο βαρους. Μην μπερδευετε την καμπινα με τα υπολοιπα μηχανικα μερη. Οταν σηκωνουμε με body την καμπινα, το σασι-μοτερ-κιβωτιο-transfer-ρεζερβουαρ μενουν στο ιδιο υψος. Αυτα ειναι και τα πιο βαρια μηχανικα μερη που οριζουν το κεντρο βαρους. Εαν αυτα τα φορτια τα βαλεις στην αναρτηση με +5cm ΤΟΤΕ την επιβαρυνεις περισοτερο.


Αν σας βοηθαει ειναι σαν τον μετρονομο που δινει τον ρυθμο στους μουσικους.
Εικόνα
Οσο σηκωνεις τον βαρυδακι πιο ψηλα, τοσο πιο αδρενες γινεται γιατι τοσο σηκωνεται το κεντρο βαρους και εξισοροπει το βαρυδι στο κατω μερος. Ακριβως το ιδιο και εδω.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Ιούλ 26, 2012 7:02 am

:innocent:

Ελλάδα 4χ4 = χιόνι, ποτάμια, λάσπη, με αυτή την σειρά.
Στα δύο από αυτά είναι σχεδόν πάντα άχρηστη η κοιλιακή ελευθερία μετά τα 6-7 εκ ψηλώματος από ανάρτηση και μεγαλύτερη σημασία έχει το ύψος στα διαφορικά.
Επίσης στο ψήλωμα με ελατήρια χάνεται σταδιακά άρθρωση αν δεν αλλάξει η ανάρτηση και μεταφερθούν τα πάντα (ναι τα πάντα) έτσι ώστε να είναι σε εργοστασιακές γωνίες.
Το Body lift σε σχέση με το ψήλωμα από ελατήρια κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.
Η καλύτερη μετατροπή αρχίζει με όσο αντέχουμε σφάξιμο του αυτοκινήτου για να έχουμε virtual lift και τα υπόλοιπα ακολουθούν META.
Μετά τα 28αρια χρειαζεται για 4χ4 ή τράνσφερ ή τράνσφερ και γρανάζια τράσνφερ άρα και οτι άλλο χρειάζεται για αυτή την αλλαγή.
Μετά τα 29αρια και μπλοκέ χρειάζεται ημιαξόνια , μετά τα 31 άξονες.


Iti rider η σειρά έχεις ως εξής ...διαλέγεις τι ελαστικά θέλεις ανάλογα με το τι θες να ξοδέψεις και χωρίς να υπολογίζεις τι θα κάνεις για το ψήλωμα , απλά όλα τα άλλα.
Καταλήγεις σε κάποιο ύψος ελαστικού. Μετά κόβεις το αυτοκίνητο , όσο μπορεις και θες. Κατόπιν αρχίζεις και σηκώνεις το αυτοκίνητο μέχρι 6-8εκ . Αν χρειάζεσαι κι άλλο χώρο για τα ελαστικά βάζεις Body μέχρι 5εκ , αν χρειάζεσαι κι άλλο την πάτησες . Επρεπε να είχες κόψει περισσότερο.

Ο λόγος είναι απλός, έχεις ήδη ψηλώσει το ΚΒ πχ 6εκ από ελατήρια και αλλο 1-2 εκ από το body (γιατι δεν σηκώνεις όλο το αυτοκίνητο) και η διαφορά στην ακτίνα των τροχών ...άρα ελπίζω να έχεις ανοίξει το μετατρόχια κατά 15εκ τουλάχιστον αλλιώς έχεις χειρότερη γωνία από ενα εργοστασιακό και στην πρώτη πλαγιά θα φέρεις τούμπες.
Μετά από τα 10-15 εκ αύξησης στο μετατρόχιιο όμως θα αρχίσεις να διαλύεις κάθε φορά που πάς βόλτα ρουλεμάν βασιλικών πύρων και να στραβώνεις χωνιά σαν πρέτζελ (και με 6 θα διαλύεις αλλά όχι κάθε φορά). Αρα πάει το Budget μετά γιατι αν δεν ενισχύσεις το χωνί όπως πρέπει (ξέχασε το Ελλάδα αν δεν το κάνεις μόνος σου ) θα χρειαστείς και άξονες κλπ κλπ κλπ.

Αν χρειαστείς κάτι ρώτα τον Θοδωρή και μην διαβάζεις χαζομάρες.



Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφω εδώ ακόμη . Θοδωρή εσύ φταίς
:sleeping:
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιούλ 26, 2012 8:15 am

Duck soup έγραψε:Αν χρειάζεσαι κι άλλο χώρο για τα ελαστικά βάζεις Body μέχρι 5εκ , αν χρειάζεσαι κι άλλο την πάτησες . Επρεπε να είχες κόψει περισσότερο.

Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφω εδώ ακόμη . Θοδωρή εσύ φταίς
:sleeping:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Πέμ Ιούλ 26, 2012 4:57 pm

JEO έγραψε:Πριν συνεχισουμε πρεπει να ξεκαθαρισουμε κατι. Το body lift ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα απο την αναρτηση.
Το body lift ειναι καθαρα ενα τρικ για να δημιουργησεις χωρο για τα λαστιχα. Τα οποια δεν ειναι αναγκη να ειναι πολυ μεγαλυτερα. Εχω δει μαμα jimny απο αναρτηση και με ενα body των 5cm φοραγε 215/75R15.


Παμε τωρα στο κεντρο βαρους. Μην μπερδευετε την καμπινα με τα υπολοιπα μηχανικα μερη. Οταν σηκωνουμε με body την καμπινα, το σασι-μοτερ-κιβωτιο-transfer-ρεζερβουαρ μενουν στο ιδιο υψος. Αυτα ειναι και τα πιο βαρια μηχανικα μερη που οριζουν το κεντρο βαρους. Εαν αυτα τα φορτια τα βαλεις στην αναρτηση με +5cm ΤΟΤΕ την επιβαρυνεις περισοτερο.


Αν σας βοηθαει ειναι σαν τον μετρονομο που δινει τον ρυθμο στους μουσικους.
Εικόνα
Οσο σηκωνεις τον βαρυδακι πιο ψηλα, τοσο πιο αδρενες γινεται γιατι τοσο σηκωνεται το κεντρο βαρους και εξισοροπει το βαρυδι στο κατω μερος. Ακριβως το ιδιο και εδω.











:thumbsup: +1000000
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Ιούλ 26, 2012 9:18 pm

Αν το βοδι ειναι τοσο καλο γτ τοτε ολο κ περισσοτεροι αρχιζουν να

το καταργουν κ να επενδυουν σε μια καλη αναρτηση?

Με το βοδι δεν κερδιζεις ουτε σε διαδρομες, κατι το οποιο χρειαζεται για να

περασεις ενα εμποδιο.

Ολα τα οχηματα που τρεχουν σε αγωνες γτ δεν βαζουν μια μικρη αναρτηση

5εκ κ μετα βοδι για να αποφυγουν κ το κοψιμο κ να εχουν κ χαμηλο κεντρο

βαρους, αλλα βαζουν αναρτησεις χωρις αυτο κ κοβουν για να μην

χρειαστει παραπανω σηκωμα? Μηπως για χαμηλο κεντρο βαρους?

Επισης αν ηταν ετσι ολοι θα βαζαμε 10εκ βοδι κ 31'' η 32'' με κοστος 100Ε

μαζι με τα σωληνακια κτλ κ δεν θα χαλουσαμε χρηματα για μια καλη

αναρτηση.

Σε αυτο εχω

καταληξει μετα απο πολυ διαβασμα, ψαξιμο κ δοκιμες οχι μονο στο δικο

μου αλλα κ σε αυτοκινητα φιλων που τρεχουν σε αγωνες, τα εχουν για

καθημερινα-εκδρομικα οπως κ εγω, η για την πλακα τους.

Μου αρεσει να διαβαζω αλλες γνωμες κ να βλεπω το θεμα κ απο αλλη

οπτικη γωνια. :D
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό kermit » Πέμ Ιούλ 26, 2012 9:19 pm

Παπιόσουπα εσύ βάλε στάτους "retired" και κάνε παρέα με τους υπόλοιπους θνητούς! :lol:

Νομίζω οτι όλοι μας διαβάζουμε και απαντάμε πολύ επιπόλαια κάνοντας ενα τοπικ κ@λ@, και τελικά μπερδεύουμε αυτούς που προσπαθούν να βγάλουν μια ακρη διαβάζοντας.

Αφου στην τελική καταλήξαμε όλοι στο οτι πρώτα κόβουμε και μετα βλέπουμε αν χρειάζεται body lift, γιατί υπάρχουν αντιδράσεις στο οτι ειναι αναγκαίο κακο? Ειπώθηκε οτι "αν μπορείς απέφυγέ το" και πραγματικά θέλω να ακούσω ενα επιχείρημα αντίθετα με αυτό.
Απο τη στιγμή που όταν μπεί αυξάνει το κέντρο βάρους, είναι 100% χειρότερο απο το να ΜΗΝ μπεί καθόλου. Και επειδή το μόνο που προσφέρει είναι απόσταση απο στους θόλους, η αντίθετη κίνηση που μπορεί να κάνει κανείς είναι να ΜΗΝ το βάλει ΑΝ μπορεί και ταυτόχρονα να κόψει οριακα τα πάντα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να λειτουργεί σωστά στην ανάρτησή του το λάστιχο που επιλέγεις. Και η δική μου άποψη: αφού ενα λαστιχο πανω απο 215/75, πχ το 215/85/16 που αναφέρθηκε, όταν συμπιεστεί πλήρως, θα βρίσκει τους θόλους, ακόμη και με το βοδυ. Αρα αναγκαστικά βάζεις νυστέρι. Τοτε γιατί να μήν βάλεις όσο χρειάζεται για να αποφύγεις το λιφτ?

Ως προς την αισθητική πλευρά, το δέχομαι, αλλα ώς προς την σωστή λειτουργία οχι. Πχ ο Γιώργος που έχει ήδη βάλει τα φτερά, πιθανόν να μήν θέλει να ξανακόψει τίποτε, αλλα μη μου πεί κανείς οτι αυτό δεν είναι συμβιβασμός ως προς την δυνατόν καλύτερη λειτουργία?

Δεν ανέφερε κανείς αντί να βάλει βοδυ, να βάλει ψηλότερη ανάρτηση κλπ, και εν τελει δε βλέπω το λόγο να επικαλούμαστε αυθεντίες. Υπάρχει και η κοινή λόγική, η γεωμετρία, η φυσική, και η δοκιμή.

Νίκο, για να μήν μιλάμε μόνο θεωρητικά, με το 215/85/16, μπορείς απλά να κόψεις (αρκετά) και να μήν κάνεις τίποτε άλλο αφού ήδη έχεις +6 ελατήριο. Αποστάτες θα χρειαστείς μόνο, για να ανοίξουν οι τροχοί. Γνώμη μου. (τα περί μετάδοσης εννοούνται)
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 27, 2012 1:06 am

Αν το βοδι ειναι τοσο καλο γτ τοτε ολο κ περισσοτεροι αρχιζουν να το καταργουν κ να επενδυουν σε μια καλη αναρτηση?

Δεν ξέρω ποιοι είναι οι όλοι, δεν ξέρω γιατί το κάνουν επίσης. Αν ξέρεις γράψτο . να συζητηθεί.

Με το βοδι δεν κερδιζεις ουτε σε διαδρομες, κατι το οποιο χρειαζεται για να περασεις ενα εμποδιο.

Δεν ξέρω για ποιές διαδρομές μιλάς. Γράψε ακριβώς τι θες να πείς και για τι είδους εμπόδια μιλάς.

Ολα τα οχηματα που τρεχουν σε αγωνες γτ δεν βαζουν μια μικρη αναρτηση 5εκ κ μετα βοδι για να αποφυγουν κ το κοψιμο κ να εχουν κ χαμηλο κεντρο βαρους, αλλα βαζουν αναρτησεις χωρις αυτο κ κοβουν για να μην χρειαστει παραπανω σηκωμα? Μηπως για χαμηλο κεντρο βαρους?


Δεν ξέρω γιατί , ρώτα τους . Πάντως δεν ξέρω που είδες να γράφτηκε κάτι τέτοιο


Επισης αν ηταν ετσι ολοι θα βαζαμε 10εκ βοδι κ 31'' η 32'' με κοστος 100Ε μαζι με τα σωληνακια κτλ κ δεν θα χαλουσαμε χρηματα για μια καλη αναρτηση.

Κάνε ότι θες , κανείς δεν έγραψε κάτι τέτοιο πάντως και αναρωτιέμαι αν διαβάζεις τι γράφεται τελικά.



Σε αυτο εχω καταληξει μετα απο πολυ διαβασμα, ψαξιμο κ δοκιμες οχι μονο στο δικο μου αλλα κ σε αυτοκινητα φιλων που τρεχουν σε αγωνες, τα εχουν για καθημερινα-εκδρομικα οπως κ εγω, η για την πλακα τους.Μου αρεσει να διαβαζω αλλες γνωμες κ να βλεπω το θεμα κ απο αλλη
οπτικη γωνια. :D

Καλά κάνεις . Καλό καλοκαίρι
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 27, 2012 1:22 am

Χρήστο δεν βλέπω πως έχω απαντήσει επιπόλαια, Αν έχω εξήγησε ακριβώς που και γιατί σε παρακαλώ για να το διορθώσω.



Αφου στην τελική καταλήξαμε όλοι στο οτι πρώτα κόβουμε και μετα βλέπουμε αν χρειάζεται body lift, γιατί υπάρχουν αντιδράσεις στο οτι ειναι αναγκαίο κακο? Ειπώθηκε οτι "αν μπορείς απέφυγέ το" και πραγματικά θέλω να ακούσω ενα επιχείρημα αντίθετα με αυτό.


Δεν έχω καταλήξει τώρα στο ότι πρώτα κόβουμε. Εχω καταλήξει το '05 και το γράφω από τοτε εδώ μέσα αλλά μάλλον χωρίς λόγο.

Το Body lift δεν είναι αναγκαίο κακό . Είναι σε συγκεκριμένες περιπτώσεις αναγκαίο και σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό αν γίνει σωστά αφού χρησιμοποιείτε σε συγκεκριμένες περιπτώσεις . Δεν κατάλαβα τι επιχείρημα θες να ακούσεις . Το Body lift δεν είναι κάτι που πρέπει να γίνει οπωσδήποτε , διάβασε τι έγραψα Χρήστο στο προηγούμενο ποστ. Αν υπάρχει κάπου που δεν καταλαβαίνεις τι γράφω ευχαρίστως να το εξηγήσω περαιτέρω.

Απο τη στιγμή που όταν μπεί αυξάνει το κέντρο βάρους, είναι 100% χειρότερο απο το να ΜΗΝ μπεί καθόλου.

Οχι . Δεν ξέρω καν τι θες να πεις εδώ. Υπάρχουν 3 τρόποι για να χωρέσεις μεγαλύτερα λάστιχα. Κόψιμο, ελατήρια, body.

Και επειδή το μόνο που προσφέρει είναι απόσταση απο στους θόλους, η αντίθετη κίνηση που μπορεί να κάνει κανείς είναι να ΜΗΝ το βάλει ΑΝ μπορεί και ταυτόχρονα να κόψει οριακα τα πάντα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να λειτουργεί σωστά στην ανάρτησή του το λάστιχο που επιλέγεις. Και η δική μου άποψη: αφού ενα λαστιχο πανω απο 215/75, πχ το 215/85/16 που αναφέρθηκε, όταν συμπιεστεί πλήρως, θα βρίσκει τους θόλους, ακόμη και με το βοδυ.

Σωστά .

Αρα αναγκαστικά βάζεις νυστέρι. Τοτε γιατί να μήν βάλεις όσο χρειάζεται για να αποφύγεις το λιφτ?

Δεν έχσω ιδέα χαχααχαχα , εγώ είμαι υπέρ του κοψίματος αχχααχαχα. Χρήστο κάποιοι δεν είναι ....



Πότε θα κατέβεις Αθήνα ?
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό kermit » Παρ Ιούλ 27, 2012 3:44 am

Ρε παπιόσουπα, πήγαινε σε όλο το ποστ το σχόλιο μου, γιατί γενικά διαφωνω να λέμε τόσο απλά οτι κάτι είναι καλό ή κακό γενικά κ αοριστα. Υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν και προσπαθούν να βγάλουν μια ακρη για να δούν πού θα ρίξουν τα πρωτα τους λεφτα, και γι αυτούς τα +6 εκ πχ, μπορεί να είναι πολύ μεγάλο πράγμα.

Τωρα με τους 3 τρόπους ψηλώματος για τα μεγαλύτερα λάστιχα διαφωνώ εν μέρει, θεωρώ μόνο τους 2 ορθούς, καθώς με ελατήρια μπορεί στην ισοροπία του να είναι οκ το αμάξι, αλλά σε πλήρη συμπίεση, αν δεν αλλάξει το bump stop, πάλι βρίσκουν. Ας μή το αναλύσουμε, είμαι κάθετος με αυτό, με παράδειγμα το αμάξι μου, δεν έχει και πολύ νόημα.

Για το βοδυ, στην ουσία συμφωνούμε νομίζω, αν κάποιος θέλει να βάλει ουσιαστικό νυστέρι, δεν θα χρειαστεί βοδυ, και σίγουρα θα έχει χαμηλότερο κεντρο βάρους απο κάποιον με ίδια λάστιχα που σήκωσε με βοδυ την καμπίνα για να κόψει λιγότερο. Αυτό εννοώ με τα υπόλοιπα. Όσο σηκώνεις, αυξάνεις κ.β., έστω και αν είναι λίγο αυτό. Αν καταφέρεις και χωρεσεις όλες τις διαδρομές χωρίς βοδυ, είσαι κερδισμένος(και μεγαλος χασαπης συνάμα :lol: )

Γαλήνη υμίν...

Φίλε Αθήνα θα κατέβω σίγουρα Νοέμβρη για τον 24ωρο, αλλά θέλω να κλέψω και ενα σκ μετα το καλοκαίρι για χαβαλέ. Θα σας ειδοποιήσω για συνάντηση!
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 27, 2012 10:07 am

Και φυσικά δεν είναι καλό ή κακό έτσι απλά.
Είναι άλλη μια λύση . Και είναι καλή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Νομίζω το ανέφερα σαφέστατα.

Δεν είναι "ορθοί", είναι χρήσιμοι σε συγκεκριμένες περιπτωσεις κι αυτοί.
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα.

Αν θελουμε να χωρέσουμε 35αρια με ψήλωμα 6-8εκ από ελατήρια (δεν χρειαζεται/θέλει περισσότερο αν χρησιμοποιούμε την ίδια διάταξη ανάρτησης , ενώ αν πάμε στην σωστή λύση με coil over πάλι δεν χρειάζεται ...μην με βάλεις να στο εξηγήσω τώρα, οταν είναι να βάλεις 35αρια ρώτα με) τότε αναγκαστικά θα καταργήσουμε όχι απλά θα κόψουμε θόλους , θα κόψουμε ολόκληρο το σασί μπροστά κλπ κλπ ΚΑΙ θα χρειαστούμε και Body lift ειδάλλως τα 35αρια θα βγαίνουν πάνω από το καπό.

Αν θέλουμε να βάλουμε 28αρια και δεν θελουμε να χαλάσουμε την συμπεριφορά στον δρόμο μια επιλογή είναι απλά να βάλουμε ενα Body lift 3εκ.

Aν θέλουμε να βάλουμε 28αρια αλλά δεν μας ενδιαφέρει η συμπεριφορά στον δρόμο βάζουμε μια 4ποντη και πολύ του είναι.

Αν θέλουμε να βάλουμε 29αρια , 225/75/16 , μια πολύ ωραία διάσταση για πρωτογενή ελαστικά http://tinyurl.com/ctjlqkz τότε απλά βάζουμε μια 6--8εκ .


Αν θέλουμε να βάλουμε 30ρια και δεν μας πειράζει το κόψιμο βάζουμε ελατήρια 6-8εκ και μετά οτι χρειάζεται κόψιμο.

Κι αν θέλεις 32αρια και δεν θες να κόψεις το αυτοκίνητο (πολύ) τότε αναγκαστικά θα βάλεις και Body ή θα δεχτείς να βάλεις μια 12-14 εκ ανάρτηση και μετά θα πρέπει να ανοίξεις το μετατρόχιο 20-25εκ τουλάχιστον με τα προβλήματα που ανέφερα .

Τίποτα δεν είναι αυταπόδεικτα καλό/κακό σε αυτό το παιχνίδι. Ολα είναι καλά όταν χρησιμοποιούνται όταν πρέπει κι ανάλογα τις ανάγκες.
Το Body έχει μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα που έχουν ήδη γραφτεί από τον Θοδωρή. Το ίδιο και τα άλλα δύο. ¨οπως ανέφερες δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει θετικές επιστήμες (βοηθάει ) λίγο λογική και να ξέρεις το αυτοκίνητο σου.



















Μέχρι τον Νοέμβρη ..... Αν κατέβεις μέσα στο καλοκαίρι πάρε τηλ
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τρί Αύγ 28, 2012 7:50 pm

Duck soup έγραψε::innocent:

Ελλάδα 4χ4 = χιόνι, ποτάμια, λάσπη, με αυτή την σειρά.
Στα δύο από αυτά είναι σχεδόν πάντα άχρηστη η κοιλιακή ελευθερία μετά τα 6-7 εκ ψηλώματος από ανάρτηση και μεγαλύτερη σημασία έχει το ύψος στα διαφορικά.
Επίσης στο ψήλωμα με ελατήρια χάνεται σταδιακά άρθρωση αν δεν αλλάξει η ανάρτηση και μεταφερθούν τα πάντα (ναι τα πάντα) έτσι ώστε να είναι σε εργοστασιακές γωνίες.
Το Body lift σε σχέση με το ψήλωμα από ελατήρια κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.
Η καλύτερη μετατροπή αρχίζει με όσο αντέχουμε σφάξιμο του αυτοκινήτου για να έχουμε virtual lift και τα υπόλοιπα ακολουθούν META.
Μετά τα 28αρια χρειαζεται για 4χ4 ή τράνσφερ ή τράνσφερ και γρανάζια τράσνφερ άρα και οτι άλλο χρειάζεται για αυτή την αλλαγή.
Μετά τα 29αρια και μπλοκέ χρειάζεται ημιαξόνια , μετά τα 31 άξονες.


Iti rider η σειρά έχεις ως εξής ...διαλέγεις τι ελαστικά θέλεις ανάλογα με το τι θες να ξοδέψεις και χωρίς να υπολογίζεις τι θα κάνεις για το ψήλωμα , απλά όλα τα άλλα.
Καταλήγεις σε κάποιο ύψος ελαστικού. Μετά κόβεις το αυτοκίνητο , όσο μπορεις και θες. Κατόπιν αρχίζεις και σηκώνεις το αυτοκίνητο μέχρι 6-8εκ . Αν χρειάζεσαι κι άλλο χώρο για τα ελαστικά βάζεις Body μέχρι 5εκ , αν χρειάζεσαι κι άλλο την πάτησες . Επρεπε να είχες κόψει περισσότερο.

Ο λόγος είναι απλός, έχεις ήδη ψηλώσει το ΚΒ πχ 6εκ από ελατήρια και αλλο 1-2 εκ από το body (γιατι δεν σηκώνεις όλο το αυτοκίνητο) και η διαφορά στην ακτίνα των τροχών ...άρα ελπίζω να έχεις ανοίξει το μετατρόχια κατά 15εκ τουλάχιστον αλλιώς έχεις χειρότερη γωνία από ενα εργοστασιακό και στην πρώτη πλαγιά θα φέρεις τούμπες.
Μετά από τα 10-15 εκ αύξησης στο μετατρόχιιο όμως θα αρχίσεις να διαλύεις κάθε φορά που πάς βόλτα ρουλεμάν βασιλικών πύρων και να στραβώνεις χωνιά σαν πρέτζελ (και με 6 θα διαλύεις αλλά όχι κάθε φορά). Αρα πάει το Budget μετά γιατι αν δεν ενισχύσεις το χωνί όπως πρέπει (ξέχασε το Ελλάδα αν δεν το κάνεις μόνος σου ) θα χρειαστείς και άξονες κλπ κλπ κλπ. Αν χρειαστείς κάτι ρώτα τον Θοδωρή και μην διαβάζεις χαζομάρες.



Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφω εδώ ακόμη . Θοδωρή εσύ φταίς
:sleeping:

To παραπάνω είναι σίγουρο? Δηλαδή αν βάλω -13offset ζάντα πάνω σε 3ποντο αποστάτη και πάω συνολικό μετατρόχιο στο +13,6cm θα παθένω συνέχεια τα παραπάνω?

οff road master, εσυ πόσο έχεις φαρδύνει με το κόψε-ράψε? έχεις πρόβλημα?

ή κάποιος άλλος ανοιγμένος απο +10 και πάνω?
Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τρί Αύγ 28, 2012 9:50 pm

εγω εχω φαρδυνει 5 εκ απο καθε πλευρα οταν εχω τα ζαντολαστιχα με τα mud επανω.... συνολο 10 προβλημα κανενα μεχρι στιγμης αν και δεν τα φοραω ολο το χρονο επανω ....(αν και παιζουν πολλα ρολο ποσο το χωνεις τι καφριλες κανεις ποσο ατσουμπαλος εισαι κ τετοια) αλλα γενικα οσο ανεβενεις το budget κ η συντηρηση ανεβαινει
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τρί Αύγ 28, 2012 10:54 pm

Αρίστος έγραψε:εγω εχω φαρδυνει 5 εκ απο καθε πλευρα οταν εχω τα ζαντολαστιχα με τα mud επανω.... συνολο 10 προβλημα κανενα μεχρι στιγμης αν και δεν τα φοραω ολο το χρονο επανω ....(αν και παιζουν πολλα ρολο ποσο το χωνεις τι καφριλες κανεις ποσο ατσουμπαλος εισαι κ τετοια) αλλα γενικα οσο ανεβενεις το budget κ η συντηρηση ανεβαινει

nice! αυτό ήθελα να ακούσω! :P
Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Αύγ 29, 2012 4:49 pm

Εμενα το αμαξι με τις ζαντες αυτες εχει ανοιξει 20εκ συνολικα. Μεχρι στιγμης κανενα προβλημα αν και δεν εχει δουλεψει ακομα σε καματια εκτος, οποτε θα δειξει...
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron