Ρε παιδια, αν σηκωθεί η κοιλιά του αυτοκινήτου 60 εκ, τι ακριβώς κερδίζεις αν βάλεις και ενα βοδυ λιφτ? Σηκώνεις κι άλλο το κέντρο βάρος ΠΑΝΩ απο αυτό που χρειάζεσαι. Αρα το βοδυ, δεν κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.
Δλδ ενα πλαίσιο με 215/85/16 και +8 ανάρτηση με κομμένους θόλους έχει ψηλότερο κ.β. απο το ίδιο ακριβώς με +6εκ βοδυ? Σε καμία περίπτωση.
Ουτως ή άλλως όταν δουλέψει ακόμη και μια 8-10αρα ανάρτηση με λάστιχο πάνω απο 215/75, θα θελήσει κοψιμο θόλων. Αν το θέμα μας είναι το να κοπεί "λίγο" τοτε, οκ, κόβεις μονο τις γωνίες, βάζεις άλλα 6-10 εκ βοδυ, και συμβιβάζεσαι με αυτό.
Εκεί που χρειάζεσαι πραγματικά το βοδυ είναι οταν φτάσεις σε τέτοια διάσταση λάστιχο που πλέον όσο και να κόψεις δε σου φτάνει, ή δεν θέλεις να κόψεις άλλο αισθητικά, ή έχεις πχ φτάσει στα φανάρια...
(οκ, υπάρχει και άλλος τελείως άσχετος λόγος πχ, απο τον εργάτη να μπουκώνει ο αερισμός κάτω απο το καπώ και να ανεβάζει πιέσεις ο κομπρέσσορας του κλιματιστικού και να κλείνει μέσα στον κάυσωνα της πόλης... Οπότε σκέφτομαι δοκιμάσω ενα +3-4 για να αερίσω λίγο τον χώρο... )