Eλατηρια mud

το λιφτ...

Eλατηρια mud

Δημοσίευσηαπό Froggy! » Τετ Δεκ 15, 2010 6:04 pm

kαλησπερα σε ολους.ερωτηση ισως χαζη για πολλους αλλα σε αυτο το θεμα με πιανετε αδιαβαστο.αν σε μαμα αμορτισερν βαλω ελατηρια mud ψηλωματος 3 cm τι διαφορα θα δω σε υψος στο jimnaki μου.???
AX POTE THA TO KANO AGRIMI.........
Froggy!
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 3:45 pm
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Δεκ 15, 2010 6:34 pm

Θα παρεις το υψος που θες αλλα θα δουλευει λαθος διοτι το αμορτισερ θα ειναι ηδη ανοιχτο και δε θα δουλευει σωστα.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό kermit » Τετ Δεκ 15, 2010 6:49 pm

Η διαφορα που θα δεις στο ύψος θα είναι ΜΟΝΟ οταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο επίπεδα.
Το κρεμάσμα θα είναι το ΙΔΙΟ, γιατί απλά το αμορτισέρ δεν θα μπορεί να ανοίξει παραπάνω.
Η συνολική άρθρωση θα είναι ελαφρά ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ γιατί το καινούριο σου ελατήριο οταν θα συσπειρώνεται τελείως θα είναι μεγαλύτερο απο το μαμα (αρα μικρότερο μαζεμα).
Στον δρόμο το αμορτισέρ θα δουλεύει σε διαφορετικό σημείο ελαφρά ανοιγμένο, και οι αποσβέσεις-αντιστασεις του δεν είναι ιδιες (αν και με την πραγματκή διαφορά του mad +3 το οποίο είναι +1,5 βαρια βαριά, δεν θα καταλάβεις διαφορά)
Τελος οι πιθανότητες να καταστρέψεις το αμορτισερ είναι αυξημένες μιας και αυτο θα τερματίζει ανοιχτό πολύ γρήγορα(το πίσω κυρίως), χωρις να σημαίνει οτι ντε και καλα θα γίνει αυτό (εξαρτάται απο το τί off road κανεις.)

Αυτά για να καταλάβεις τί εννοεί ο offset-disaster απο πανω. :D
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tziker » Τετ Δεκ 15, 2010 11:14 pm

Η μόνη διαφορά που θα δείς θα είναι λίγο πιο σκληρό αυτοκίνητο θα σηκωθείς κανα 2αρι πόντους πίσω σχεδόν καθόλου μπροστά (μόνο όσο έχουν κάτσει τα παλιά σου ελατήρια) η άρθρωση σου θα είναι ακριβώς η ίδια με νορμάλ μιας και τα ελατήρια δεν τερματίζουν με νορμάλ αμορτισέρ και η λειτουργία των αμορτισέρ σου θα είναι ακριβώς ίδια με πρίν ούτε υπάρχει περίπτωση να σπάσουν ούτε τίποτα γιατι τα αμορτισέρ έχουν κάποια στάνταρ λειτουργίας (ευρος εκατοστών).
Ουσιαστικά θα έχεις ένα εμφανησιακά (dragster) μπροστόβαρο αυτοκίνητο που θα στρίβει ελάχιστα καλύτερα (ίσως και όχι λόγο αμαρτισέρ) δε θα κάνεις τίποτα καλύτερο στο χώμα από πρίν (και τώρα ανεβαίνει πεζοδρόμια) και μπορεις τα χρήματα που θα έδινες να τα δώσεις σε μία ποδιά τράνσφερ για να περνάς πολύ πιο δύσκολα σημεία από μια 3ποντη ανάρτηση!
SUZUKI JIMNY 2006
MAGIC LPG 12.000 χλμ
Άβαταρ μέλους
tziker
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: ΑΡΤΑ

Δημοσίευσηαπό kermit » Πέμ Δεκ 16, 2010 12:42 am

φιλε tziker ετυχε να δοκιμασεις τον συγκεκριμένο συνδυασμό?
Προσωπικα λόγω κάποιου λάθους εμεινα για λιγο καιρο με το μαμα αμορτισέρ πίσω ενω ειχα πάρει 4 πραγματικούς πόντους απο ελατήριο, τα αμορτισερ επειδή ακριβώς έχουν περιορισμένο έυρος ανοιγματος (45 εκατοστά νομιζω τα μαμα?) τερματιζαν συνεχώς σε κάθε μέτρια ταλάντωση εκτός δρόμου, μέχρι που "τελέιωσαν".
Υποθέτω οτι και στους +2 ποντους το μαμα ανοιγμα των 45 εκατοστών και μάλιστα διαγώνια, τελειώνει εύκολα. το MAD περα απο τους +2 που δίνει σε ηρεμία, απλωνει και περισσότερο απο οτι γνωρίζω.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Δεκ 16, 2010 12:48 am

Τα συγκεκριμενα ελατηρια θα σου δωσουν 1,5cm το πολυ. Δεν ειναι αυτα που υποσχονται.


Υ.Γ. Kermit-Froggy...... ουτε λιμνη να ειμασταν.... :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.


Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες