Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

το λιφτ...

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Μαρ 02, 2016 9:41 pm

η ρυθμιση ειναι με Kλικ Πανο.

Σκληραίνει γενικά το αμορτισερ.. Την επαναφορά στην ουσία την προκαλέι το ελατήριο .

Μετα από 1.5 χρόνια που το έχω ακόμα τα έχει στο 8 περίπου (0 ειναι τέρμα μπιπ και 22 είναι τέρμα σκληρο...)

Στο χώμα τα πάω γύρω στο 5-6 ...

Οπότε έχουνε ακόμα πολύ ψωμί διότι όσο πέφτει η αποδοσή τους θα ανεβάζω την σκληρότητα και θα επανέρχεται στα επίπεδα που το θέλω.

Καμία σχέση με τα OLDMAN που στο χρόνο πάνω είχανε αρχίσει να μπιπ υπερβολικά ..
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό DinDin » Παρ Μαρ 04, 2016 12:45 pm

Μήπως τα έχεις μετρήσει ανοιχτά-κλειστά;
DinDin
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 21, 2006 3:54 am
Τοποθεσία: Ελευσίνα

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Μαρ 05, 2016 12:27 am

όχι δεν τα έχω μετρηση αλλά βγαίνουν σε ότι μήκος θες μιας και εινα. παραγγελία και είναι χειροποίητα.
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό DinDin » Σάβ Μαρ 05, 2016 9:29 pm

Σε ρωτάω γιατί κάποια στιγμή που έψαχνα στους καταλόγους της Rancho για τα ρυθμιζόμενα 9000xl, σε 3''-4'' lift οι διαδρομές δεν ήταν καθόλου ικανοποιητικές. Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι τους αλλάζουν θέση τοποθέτησης πίσω και τα φέρνουν προς το κέντρο του άξονα. Τα δικά σου έχουν κάποιους κωδικούς; Μπας και τα ψάξω δηλαδή στους καταλόγους της AVO γιατί έτσι που τους έχουνε οι Εγγλέζοι δεν μπορώ να βγάλω άκρη :anger: :anger: :anger:
DinDin
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 21, 2006 3:54 am
Τοποθεσία: Ελευσίνα

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Μαρ 12, 2016 10:25 pm

για στείλε ένα μειλ στο jimnybits , κια ρώτα τους ότι θες... η απάντηση θα είναι άμεση...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό DinDin » Πέμ Μαρ 17, 2016 2:53 pm

Dimny έγραψε:για στείλε ένα μειλ στο jimnybits , κια ρώτα τους ότι θες... η απάντηση θα είναι άμεση...


Ναι καλά...

HI
They are all specifc to the jimny so 2” will be 2” longer than standard
They are twin tube
And oil filled not gas
Rus
DinDin
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 21, 2006 3:54 am
Τοποθεσία: Ελευσίνα

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Παρ Μαρ 18, 2016 10:37 am

Το γεγονός ότι είναι λαδιού (χωρίς άζωτο), σημαίνει αυτομάτως και μικρότερη διάρκεια ζωής, μιας και ο ρόλος του αζώτου είναι να εμποδίζει την εξαέρωση του λαδιού και άρα τη μείωση της απόδοσης του αμορτισέρ.
Από τη στιγμή που μέρος του λαδιού (λόγω της μεγάλης θερμοκρασίας) θα εξαερωθεί, η απόδοση των αμορτισέρ θα μειωθεί και η περαιτέρω ρύθμιση της σκληρότητας (της συμπίεσης μόνο) σε μεγαλύτερο επίπεδο δεν αποκαθιστά τη μειωμένη απόδοση σε καμία περίπτωση.
Με βάση τα παραπάνω, πιστεύω ότι η τιμή τους είναι πολύ τσιμπημένη γι' αυτά που προσφέρουν, χωρίς να γνωρίζω την ποιότητα κατασκευής των επιμέρους τμημάτων τους.
Από κει και πέρα, με βάση την απάντηση του Άγγλου στο μήνυμα του Ντίνου, υποθέτω ότι μετράμε τις διαστάσεις των μαμίσιων αμορτισέρ (κλειστό-ανοιχτό) και αναλόγως προσθέτουμε 2", 3" ή 4" σ' αυτές.
Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Dimny » Σάβ Μαρ 19, 2016 8:48 pm

Metalaxe έγραψε:Το γεγονός ότι είναι λαδιού (χωρίς άζωτο), σημαίνει αυτομάτως και μικρότερη διάρκεια ζωής, μιας και ο ρόλος του αζώτου είναι να εμποδίζει την εξαέρωση του λαδιού και άρα τη μείωση της απόδοσης του αμορτισέρ.
Από τη στιγμή που μέρος του λαδιού (λόγω της μεγάλης θερμοκρασίας) θα εξαερωθεί, η απόδοση των αμορτισέρ θα μειωθεί και η περαιτέρω ρύθμιση της σκληρότητας (της συμπίεσης μόνο) σε μεγαλύτερο επίπεδο δεν αποκαθιστά τη μειωμένη απόδοση σε καμία περίπτωση.
Με βάση τα παραπάνω, πιστεύω ότι η τιμή τους είναι πολύ τσιμπημένη γι' αυτά που προσφέρουν, χωρίς να γνωρίζω την ποιότητα κατασκευής των επιμέρους τμημάτων τους.
Από κει και πέρα, με βάση την απάντηση του Άγγλου στο μήνυμα του Ντίνου, υποθέτω ότι μετράμε τις διαστάσεις των μαμίσιων αμορτισέρ (κλειστό-ανοιχτό) και αναλόγως προσθέτουμε 2", 3" ή 4" σ' αυτές.


Έλα αυριο στην κοπή της πίτας να δεις για την ποιότητα κατασκευής... αν και τα έχω ποσταρεί και στο προτζεκτ μου σε φωτογραφιες ... τα OLDMAN μου τα παλιά ήταν σαν οδοντογλυφίδες... Και ήταν και αζώτου αν θυμάμαι καλα-και στον 1.5 χρόνο το αμάξι πήγαινε λες και πάταγε μόνο στα ελατήρια... Και κάτι άλλο ... Σε όλα τα αμορτισέρ ρυθμίζεις την σκληρότητα ΓΕΝΙΚΑ.
Η σκληρότητα επιδρά και στην Συμπίεση και στην Εκτόνωση αφού στην ουσία από την ίδια βαλβίδα πενάει το λαδακι... Από εκέι και πέρα την εκτόνωση την αναλαμβάνει το ελατήριο ΚΑΙ ΜΟΝΟ το ελατήριο... Πάντως μετά από ένα χρόνο ακόμα στο 8 το έχω για εθνική και ταχύτητες μέχρι 140... και το πάω στο 5, για το χώμα... Το ΜΑΞ σκληρότητας... ειναι στο 22. Οπότε έχουν πολύ ψωμί ακόμα !!!!
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό DinDin » Κυρ Μαρ 20, 2016 3:13 am

Η πίεση του αερίου βοηθάει στο να μην αφρίζει το λάδι μέσα στο αμορτισέρ λόγω της παρουσίας αερίου που δημιουργείται από την αύξηση της θερμοκρασίας του λαδιού. Όλα τα αέρια είναι συμπιεστά, οπότε όσο μεγαλύτερη η πίεση τόσο μικρότερος ο όγκος τους. Οπότε ένα αμορτισέρ που έχει δουλευτεί πολύ και το λάδι του έχει ανεβάσει θερμοκρασία, αν δεν είναι αερίου (και μάλιστα υψηλής πίεσης) δουλεύει με πολύ μικρότερες αποσβέσεις αφού μαζί με το λάδι περνάει και αέρας που βρίσκεται μέσα στο λάδι με τη μορφή φυσαλίδων.

Dimny έγραψε:Και κάτι άλλο ... Σε όλα τα αμορτισέρ ρυθμίζεις την σκληρότητα ΓΕΝΙΚΑ.
Η σκληρότητα επιδρά και στην Συμπίεση και στην Εκτόνωση αφού στην ουσία από την ίδια βαλβίδα πενάει το λαδακι... Από εκέι και πέρα την εκτόνωση την αναλαμβάνει το ελατήριο ΚΑΙ ΜΟΝΟ το ελατήριο...


Δεν είναι σωστό αυτό, εξαρτάται από το αμορτισέρ. Κάτι selex που είχα ρυθμίζανε μόνο τη συμπίεση, αυτό υποπτεύομαι και γι 'αυτά. Πάντως υπάρχουν και ρυθμιζόμενα με διαφορετικές ρυθμίσεις σε συμπίεση και επαναφορά...
DinDin
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 21, 2006 3:54 am
Τοποθεσία: Ελευσίνα

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Μαρ 20, 2016 7:16 pm

για στείλε κάνα λινκ. οι μόνες που γνωρίζω να ρυθμίζεις την επαναφορά είναι κάτι coil over. και δεν υπάρχουν από όσο θυμάμαι για Τζιμνυ
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Δευτ Μαρ 21, 2016 10:27 pm

Φίλε Dimny, σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να "στην πω" ή να κάνω κριτική στα αμορτισέρ σου... :wink:
Απάντησα γενικώς, για να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, άσχετα εάν μας αρέσει ή όχι...
Τα Avo δεν τα έχω δει, ούτε τα έχω δοκιμάσει, οπότε δε μπορώ να έχω άποψη, πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι η τιμή τους είναι τσιμπημένη.
Στη συντριπτική πλειοψηφία των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ μονού σωλήνα (monotube), ο εξωτερικός κοχλίας ρυθμίζει την συμπίεση και όχι την εκτόνωση. Στα αμορτισέρ διπλού σωλήνα (twin tube) - τέτοια είναι τα ΟΜΕ άσχετα αν δεν ρυθμίζονται - υπάρχει η δυνατότητα ο ρυθμιστής να επεβαίνει και στη συμπίεση και στην εκτόνωση ταυτόχρονα, εάν ενεργεί επάνω στην κεντρική βαλβίδα.
Εάν τα AVO είναι διπλού σωλήνα, τότε όντως ο ρυθμιστής πρέπει να επεμβαίνει και στη συμπίεση και στην εκτόνωση.
Ο λόγος που τα ΟΜΕ έχουν όντως μικρή διάρκεια ζωής, είναι κυρίως ότι έχουν χαμηλή πίεση αζώτου (αν θυμάμαι καλά 70psi), οπότε είναι πολύ "ευαίσθητα" στον εξαερισμό του λαδιού όπως λέει ο Ντίνος.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι την εκτόνωση την αναλαμβάνει μόνο το ελατήριο, αλλά όπως και να έχει, μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα εδώ http://www.jimnyfan.gr/?cat=11
Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό DinDin » Πέμ Μαρ 24, 2016 10:54 am

Metalaxe έγραψε:...αλλά όπως και να έχει, μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα εδώ http://www.jimnyfan.gr/?cat=11


Ουάου, δεν το είχα δει αυτό. Πραγματικά το σκίζει το θέμα :2gun: :2gun: :2gun:
DinDin
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 21, 2006 3:54 am
Τοποθεσία: Ελευσίνα

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΙΤΙΡΙΔΗΣ » Τετ Απρ 06, 2016 6:21 pm

καλησπερα παιδια σημερα πηγα να βαλω αναρτηση +6 και οταν του ειπα τους κωδικους των mad s122 και s129 monroe D4441 και D4442 μου τα εφερε κανονικα αλλα οι μπουκαλες ηταν μαυρες και του λεω λαθος ειναι κιτρινες πρεπει να ειναι ετσι δεν ειναι η κανω λαθος εγω ; και του ειπα στειλτα πισω και θα σου πω ποια ειναι τα σωστα να μου τα φερεις και δεν τα εβαλα εσεις τι λετε ;
ΣΤΑΥΡΟΣ 4Χ4
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΙΤΙΡΙΔΗΣ
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 17, 2011 1:17 pm
Τοποθεσία: NIKAIA ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό kermit » Τρί Απρ 12, 2016 8:48 pm

Τα Rancho που αναφέρθηκαν πιο πανω, θα τα βρείς με το επιθυμητό μήκος στον κατάλογο, μή ψάχνεις για lift κλπ. Αυτά που ταίριαξα εγω στο mad +6, μπροστά, όσοι το βλέπουν να αρθώνει (χωρίς να εχω βγάλει αντιστρεπτική) ψάχνουν να βρούν τι μαρκα ειναι. Και εχει περάσει 160.000 χλμ σε σκληρές συνθήκες, και παραμένει άψογο.

Το ελατήριο προκαλεί ταλάντωση με σημείο ισορροπίας το σημείο που "κάθεται" το αμαξι στο ύψος του. Την δύναμη που προκαλεί οποιαδήποτε συμπίεση στο ελατήριο, ή την δύναμη που ασκεί το ελατήριο για να επανέλθει, προσπαθεί να την τιθασεύσει το αμορτισερ.

Την επαναφορά του αμορτισέρ δεν μπορείς να την ρυθμίσεις αν δεν εχεις χωριστή μπουκάλα. Τα Profender εχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά στην εκτόνωση, αλλά βαζεις πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τετ Απρ 13, 2016 11:48 am

Metalaxe έγραψε:....... αλλά όπως και να έχει, μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα εδώ http://www.jimnyfan.gr/?cat=11


Είναι προφανές ότι το άρθρο έχει γραφτεί πολύ πρόχειρα από κάποιον που έχει παντρέψει διάφορα στοιχεία που έχει πάρει από διάφορα site... Και νομίζω είναι και ανυπόγραφω, οπότε δεν μπορείς να ξέρεις και ποιός το έγραψε, δηλαδή αν είναι κάποιος του με ειδικές γνώσεις επί του θέματος ή καποιος παντογνώστης.
Εντελώς γενικόλογο και αόριστο... και διαβάζωντας το 2-3 φορές μπορώ να πω ότι δεν βγαίνει και νόημα...

Για να μην όμως βγαίνουμε εκτός θέματος, τα ρυθμιζόμενα αμορτισερ έχουν το πλεονέκτημα να τα φέρνει εκεί που θελει ο καθένας και βαση των προτιμήσεών του.

Μετά από περίπου 10 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει, έχω καταλήξει ότι ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΜΑΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΒΑΖΩ ΜΟΝΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ.

Μακάρι να μπορούσα να βρω κοιλοβερ για τζίμνυ. Μέχρι τότε βολεύομαι με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Τα ΡΑΝΤΣΟ είναι γενικώς πολύ καλά αν και ακριβότερα από τα AVO από όσο γνωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης