body-lift

το λιφτ...

body-lift

Δημοσίευσηαπό sirros » Κυρ Μαρ 06, 2005 8:17 pm

sirros
 

Δημοσίευσηαπό coupe333 » Κυρ Μαρ 06, 2005 10:15 pm

hmmm... stin arxi fenete kati efkolo... les e kala ti na ine 6 prosthikes tha valo...

1) den tha benoun pia i kondes, prepi na zestanis apo kato ton levie me oksigono ke na ton piesis brosta gia na stravosi ligo ... etsi tha benoun..

2) prepi na vgalis ton aksona tou timoniou prin tin topothetisi..(meta tha beni me diskolia.. alla beni)
3) na aposindesis ta solinakia ton frenon kato apo tin bataria

den thimame kati allo aftin tin stigmi...
coupe333
 

Δημοσίευσηαπό ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ » Δευτ Σεπ 26, 2005 6:23 pm

ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Τρί Σεπ 27, 2005 8:01 am

Εγώ το τοποθέτησα μόνος μου ,μου πείρε περίπου 1 μέρα .
Το κόστος δεν το θυμάμαι , θα ρωτήσω και θα μάθω.
Η χρήση του βόδι-lift δεν είναι μόνο η εμφάνιση αλλά και το ύψος που σου δίνει για να βάλεις μεγαλύτερα λάστιχα όταν έχεις τελειώσει με την ανάρτηση.
Μετά από πολλές αλλαγές αναρτήσεων και σε διάφορα στάδια κάθε φορά , πιστεύω ότι η πιο ολοκληρωμένη λύση είναι μπιπ ελατήριο –ρυθμιζόμενο αμορτισέρ – τελικό ύψος 8cm + 5cm body-lift και λάστιχα 205R16 ή 235/75/15

Το body-lift σου σηκώνει το κουβούκλιο και σου αφήνει το σασί κάτω με αποτέλεσμα να έχεις χαμηλότερο κέντρο βάρους από το να το σήκωνες με ελατήρια στο συγκεκριμένο τελικό ύψος (πχ 13cm )αποφεύγοντας έτσι τις εύκολες τούμπες .
Και ναι υπάρχει έτοιμο κιτ .
sirros
 

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Σεπ 27, 2005 12:11 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό sirros » Τρί Σεπ 27, 2005 2:28 pm

τα μέλη του συλλόγου μέχρι τώρα τα body-lift που έχουν βάλει είναι όλα περαστά και όχι με κόψιμο του τάκου.
Την έχω ακούσει και την έχω δει τη βλακεία που λες να την κάνουν γιατί βαριούνται και για να ξεμπερδεύουν πιο γρήγορα (οι μηχανικοί , ο θεός να τους κάνει ) αδιαφορώντας για την ασφάλεια .
sirros
 

Δημοσίευσηαπό ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ » Τρί Σεπ 27, 2005 3:05 pm

ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
 

Δημοσίευσηαπό bilias_jr » Τετ Νοέμ 16, 2005 9:14 pm

bilias_jr
 

Δημοσίευσηαπό ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ » Τετ Νοέμ 16, 2005 11:15 pm

Καλή επιτυχία bilia
ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
 

Δημοσίευσηαπό bilias_jr » Πέμ Νοέμ 17, 2005 5:34 pm

Ολοκληρωθηκαν οι εργασιες πριν λιγο και αργοτερα θα τοποθετηθουν τα ζαντολαστιχα για να παρει ο ΨΙΤ την τελικη του μορφη για τον χειμωνα.
Οι αποστατες του αξονα τιμονιου δεν εκαναν και φτιαχτηκαν αλλοι.Τροποποιηθηκε ο βοηθητικος λεβιες(ηρθε πιο μπροστα γιατι δεν κουμπωνανε οι κοντες).
Τελος οι προφηλακτηρες δεν φτανανε να βιδωσουνε απο κατω και χρησιμοποιηθηκανε tire-up(αρε π%υτ@ν@ Ευρωπη).
Επομενη κινηση






ΛΟΥΛΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!!!
bilias_jr
 

Δημοσίευσηαπό ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ » Σάβ Νοέμ 19, 2005 10:14 am

ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
 

Δημοσίευσηαπό bilias_jr » Σάβ Νοέμ 19, 2005 10:20 am

bilias_jr
 

Δημοσίευσηαπό ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ » Σάβ Νοέμ 19, 2005 11:20 am

ΚΑΤΣΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
 

Δημοσίευσηαπό bilias_jr » Σάβ Νοέμ 19, 2005 1:48 pm

Τελικα το προβλημα προερχεται απο το 'κομπλερ' το οποιο ειναι στο τιμονι πισω απο τον αεροσακο.Πιθανη αλλαγη με χρηση εγγυησης. :rant2:
Ουδεμια σχεση με το βοδι-λιφτ.
bilias_jr
 

Δημοσίευσηαπό dambo » Σάβ Νοέμ 19, 2005 3:02 pm

τι ακριβως κανει το κομπλερ? ποιος ο λογος υπαρξης του?
dambo
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 02, 2005 10:39 pm
Τοποθεσία: Γαλατία

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες